📌 کرمانشاه در مسیر توسعه؛ افزایش بودجه عمرانی / تقدیر ویژه استاندار کرمانشاه از عملکرد سازمان مدیریت و برنامهریزی استان
🔰نشست شورای برنامهریزی و توسعه استان کرمانشاه با اعلام خبری خوب همراه بود: رشد ارزشمند اعتبارات عمرانی در سال ۱۴۰۵. در این نشست، استاندار کرمانشاه ضمن قدردانی صمیمانه از تلاشهای جهادی سازمان مدیریت و برنامهریزی در تحقق این بودجه ، بر لزوم همت مضاعف مدیران برای تبدیل این منابع به رفاه ملموس تاکید کرد؛ همزمان، جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت استان، از آغاز تحول در نظام معیشتی کارکنان، تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و انضباط مالی برای شکوفایی پروژههای نیمهتمام استان خبر داد.
✅ نشست شورای برنامهریزی و توسعه استان به ریاست منوچهر حبیبی، استاندار کرمانشاه و به دبیری جهانگیر شاهینی، رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان، با حضور مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد. این نشست با اعلام خبرهای مسرتبخشی از جهش اعتبارات عمرانی و تبیین سیاستهای حمایتی دولت در سال ۱۴۰۵ همراه بود.
▫️به گزارش روابطعمومی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه، جهانگیر شاهینی در این نشست با اشاره به آغاز فاز عملیاتی برنامه هفتم توسعه در سال جاری، اظهار داشت: «بررسی دستگاهمحور اعتبارات بر اساس شاخصهای عملیاتی و برنامههای شهرستانی آغاز شده تا تخصیص بودجه سال ۱۴۰۵ بر مبنای پروژههای ...
🌐ادامه خبر
🔺شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 eitaa.com/mpoksh
🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 splus.ir/mpo.ksh
🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg
🌐 kermanshah.mporg.ir
شماره ۳۱۸ هفته نامه میلکان منتشر شد
نسخه دیجیتال رایگان این شماره را از لینک زیر دانلود کنید
https://www.milkanonline.ir/wp-content/uploads/2026/05/میلکان-318.pdf
میلکان همراه باشید
@milkan724
#رسانه_پویا #مخاطب_آگاه #توسعه_پایدار