📌تقدیر ویژه استاندار از عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بعنوان راهبر و دبیرخانه کارگروه اقتصادی و اشتغال/شاهینی؛ تحقق حداکثری 108 مصوبه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایهگذاری و فراگیر نمودن برنامه هفتم پیشرفت در استان
🔰رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه و دبیر کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایهگذاری استان از تحقق حداکثری مصوبات این کارگروه در سال ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: از مجموع ۱۰۸ مصوبه ابلاغی به ۲۲ دستگاه اجرایی و بانک های عامل، مصوبات به صورت حداکثری اجرایی شده است
✅ به گزارش روابطعمومی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه، جهانگیر شاهینی در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایهگذاری استان که به ریاست منوچهر حبیبی استاندار کرمانشاه و با حضور مدیران کل دستگاههای اجرایی، رؤسای بانکهای عامل و اعضای کارگروه برگزار شد، با ارائه گزارشی از عملکرد مصوبات این کارگروه، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۴ مجموعاً ۱۰۸ مصوبه برای ۲۲ دستگاه اجرایی، بانک و نهاد عضو کارگروه تعیین شده که اجرای مصوبات را در پی داشته است.
▫️وی افزود: بر اساس ارزیابیهای انجام شده، میزان تحقق مصوبات در سطح استان مطلوب که نشاندهنده اهتمام جدی دستگاههای اجرایی و بانکهای عامل در پیگیری و اجرای تصمیمات کارگروه اقتصادی است.
▫️شاهینی با اشاره به عملکرد دستگاهها و بانکهای عضو کارگروه تصریح کرد: بانک صنعت و معدن،...
🌐ادامه خبر
🔺شنبه ۹ خردادماه ۱۴۰۵
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 eitaa.com/mpoksh
🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 splus.ir/mpo.ksh
🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg
🌐 kermanshah.mporg.ir