eitaa logo
سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه
269 دنبال‌کننده
8هزار عکس
446 ویدیو
8 فایل
روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه
مشاهده در ایتا
دانلود
📌بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه از جهاد کشاورزی استان / شاهینی: توسعه کشاورزی، محور اصلی رشد اقتصادی و امنیت غذایی استان است 🔰 به گزارش روابط‌عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه، جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در نشست بررسی مسائل، مشکلات و اعتبارات بخش کشاورزی که با حضور مدیر، معاونان و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، بر نقش راهبردی کشاورزی در توسعه اقتصادی، اشتغال، امنیت غذایی و رونق سایر بخش‌های تولیدی تأکید کرد. ✅ جهانگیر شاهینی در این نشست با بیان اینکه کشاورزی پایه و موتور محرک اقتصاد استان و کشور است، اظهار کرد: هر جا کشاورزی به‌درستی توسعه یافته، صنایع وابسته نیز رشد کرده‌اند و اشتغال و ارزش افزوده قابل توجهی ایجاد شده است. ▫️وی با اشاره به ظرفیت‌های گسترده بخش کشاورزی کرمانشاه افزود: شناسنامه‌دار کردن محصولات، برندسازی و توسعه زنجیره ارزش محصولات کشاورزی می‌تواند زمینه‌ساز افزایش درآمد کشاورزان، رونق صنایع تبدیلی و توسعه صادرات باشد. ▫️رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه هدف از برگزاری این نشست را آشنایی نزدیک با مسائل، چالش‌ها و اولویت‌های بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، اعتباری و برنامه‌ای، در کنار مجموعه جهاد کشاورزی برای رفع مشکلات و پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای استان باشیم. 🌐ادامه خبر 🔺دوشنبه ۱۱ خردادماه ۱۴۰۵ ┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ 🌐 eitaa.com/mpoksh 🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh 🌐 splus.ir/mpo.ksh 🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg 🌐 kermanshah.mporg.ir
📌شاهینی در نشست «سه‌شنبه‌های فناوری»: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، سرمایه‌گذاری برای آینده استان است. 🔰 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه با تأکید بر ضرورت حمایت عملی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، گفت: توسعه فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان یکی از مهم‌ترین مسیرهای تحقق رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار و حل مسائل استان است و همه دستگاه‌های اجرایی باید در این مسیر نقش‌آفرینی کنند. ✅ به گزارش روابط‌عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه، سومین نشست «سه‌شنبه‌های فناوری» به ریاست جهانگیر شاهینی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، فعالان حوزه فناوری و مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور استان با هدف تقویت تعامل میان دستگاه‌های اجرایی و زیست‌بوم فناوری ، شناسایی ظرفیت‌های موجود و پیگیری مسائل شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور درمحل این سازمان برگزار شد. ▫️شاهینی در این نشست با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و ضرورت استفاده از ظرفیت‌های داخلی، اظهار کرد: امروز شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور می‌توانند بخش مهمی از نیازهای کشور را تأمین کنند و هر میزان که زمینه رشد این شرکت‌ها فراهم شود، به همان اندازه شاهد افزایش تولید، اشتغال و ارزش‌آفرینی در استان خواهیم بود. وی با تأکید بر حمایت از تولیدات فناورانه و بومی افزود: وظیفه دستگاه‌های اجرایی تنها صدور ... 🌐ادامه خبر 🔺سه شنبه ۱۲ خردادماه ۱۴۰۵ ┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ 🌐 eitaa.com/mpoksh 🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh 🌐 splus.ir/mpo.ksh 🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg 🌐 kermanshah.mporg.ir
🌺🎊💐🌸💐🎊🌺💐🌸💐 🔅عید غدیر خم , بزرگ عید شیعیان مبارک باد. ▫️روابط عمومی و شورای فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ 🌐 https://eitaa.com/mpoksh 🌐 https://ble.ir/sazemanbarnamehksh 🌐 https://kermanshah.mporg.ir
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💐عید سعید غدیرخم،عید ولایت مبارکباد. 🔺شورای فرهنگی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمانشاه 🌐 https://eitaa.com/mpoksh 🌐 https://ble.ir/sazemanbarnamehksh 🌐 https://kermanshah.mporg.ir
🔰 به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه؛ جهانگیر شاهینی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه، در پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک گفت. 📌 در متن این پیام آمده است: ⬇️⬇️
بسم الله الرحمن الرحیم «الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب (علیه‌السلام)» عید سعید غدیر خم، تجلی باشکوه اراده الهی در تداوم مسیر هدایت بشر و نقطه عطفی سرنوشت‌ساز در تاریخ اسلام است؛ روزی که پیامبر اعظم (ص) به فرمان خداوند متعال، رسالت خویش را با معرفی حضرت امیرالمؤمنین علی (علیه‌السلام) به عنوان ولی و جانشین پس از خود به کمال رساند و چراغ هدایت امت اسلامی را برای همیشه فروزان ساخت. غدیر تنها یک رویداد تاریخی نیست، بلکه منشوری جاودان از ولایت‌مداری، عدالت‌خواهی، حق‌طلبی و پاسداری از ارزش‌های متعالی اسلامی است؛ پیامی ماندگار که همواره راهنمای مسلمانان و آزادگان جهان در مسیر تعالی، عزت و معنویت بوده و خواهد بود. تقارن ایام گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، با دهه امامت و ولایت، یادآور پیوند عمیق انقلاب اسلامی با فرهنگ ناب علوی و آموزه‌های ماندگار غدیر است. امام راحل (ره) با الهام از مکتب اهل بیت (علیهم‌السلام) و تبیین اندیشه مترقی ولایت فقیه، پرچم عزت، استقلال و معنویت را در این سرزمین برافراشت و مسیر تحقق آرمان‌های اسلامی را برای ملت ایران هموار ساخت. بی‌تردید پاسداشت یاد و اندیشه‌های آن پیر فرزانه، تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های بلند غدیر، ولایت و خدمت صادقانه به مردم است. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر قیام تاریخی و خونین ۱۵ خرداد ، فرارسیدن عید بزرگ و خجسته غدیر خم را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مردم شریف ایران اسلامی و به ویژه مردم مؤمن، انقلابی و ولایت‌مدار استان کرمانشاه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم که همگان را در زمره رهروان راستین مکتب علوی، خدمتگزاران صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروان حقیقی سیره نورانی امیرالمؤمنین حضرت علی (علیه‌السلام) قرار دهد. امید است در پرتو برکات عید سعید غدیر و با تمسک به آموزه‌های انسان‌ساز این واقعه عظیم، بیش از پیش در مسیر تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، توسعه و پیشرفت ایران عزیز و خدمت خالصانه به مردم گام برداریم. جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه 🔺پنجشنبه ۱۴ خردادماه ۱۴۰۵ ┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ 🌐 eitaa.com/mpoksh 🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh 🌐 splus.ir/mpo.ksh 🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg 🌐 kermanshah.mporg.ir
◾️فرارسیدن چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد تسلیت باد . ◾️پایگاه بسیج کارمندی شهید هاشمی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمانشاه ┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄ 🌐 https://eitaa.com/mpoksh 🌐 https://ble.ir/sazemanbarnamehksh 🌐 https://kermanshah.mporg.ir ‌ ‌ ‌