7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خبرهای خوب استاندار کرمانشاه:
🔺️ فرآیند شمارهگذاری و واردات خودرو از منطقه آزاد قصرشیرین آغاز شد
🔺️ تردد خودروهای وارداتی در سراسر استان آزاد است
🔺️هماهنگی با ۴ استان غربی برای تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد در حال انجام است
🔺️ مردم عزیز کرمانشاه! از ما خواستید، انجام دادیم؛ مبارکتان باشد
🔹️ استاندار کرمانشاه با اشاره به آغاز فعالیت مرکز شمارهگذاری خودرو در منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی قصرشیرین، این رویداد را تحقق یکی از مطالبات قدیمی مردم استان دانست و گفت: «امروز یک آرزوی قدیمی مردم کرمانشاه رنگ واقعیت گرفت؛ اینجا ایستادهایم تا اعلام کنیم دوران بهرهمندی مردم از مزایای منطقه آزاد آغاز شده است.»
🔹️به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان، دکتر منوچهر حبیبی، استاندار کرمانشاه، امروز پنج شنبه در آیین افتتاح مرکز شماره گذاری خودروهای منطقه آزاد تجاری - صنعتی قصرشیرین که با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس و معاونان استاندار و جمعی از مدیران استانی و مردم محلی در منطقه آزاد قصر شیرین برگزار شد، با اشاره به اهمیت این منطقه برای توسعه استان و کشور، اعلام کرد منطقه آزاد قصرشیرین میتواند به موتور محرک اقتصاد استان و حتی کشور تبدیل شود.
استاندار کرمانشاه با اشاره به آغاز فعالیت مرکز شمارهگذاری خودرو در منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی قصرشیرین، این رویداد را تحقق یکی از مطالبات قدیمی مردم استان دانست و گفت: «امروز یک آرزوی قدیمی مردم کرمانشاه رنگ واقعیت گرفت؛ اینجا ایستادهایم تا اعلام کنیم دوران بهرهمندی مردم ....
🌐ادامه خبر
🌐 eitaa.com/mpoksh
🌐 kermanshah.mporg.ir
📌توسعه زعفران، جذب ۶ همت تسهیلات و فعالسازی کارگروههای تخصصی در دستور کار کارگروه اقتصادی کرمانشاه
🔰به گزارش روابطعمومی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه، رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان و دبیر کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایهگذاری استان از تصویب و نهایی نمودن پرداخت نزدیک به ۶ همت تسهیلات مرتبط با مصوبات سفر رئیسجمهور به کرمانشاه خبر داد و توسعه کشت زعفران، نظارت بر اشتغال ایجادشده و فعالسازی کارگروههای تخصصی اقتصادی را از مهمترین محورهای پنجمین جلسه این کارگروه عنوان کرد.
✅جهانگیر شاهینی در پنجمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایهگذاری استان کرمانشاه که به ریاست منوچهر حبیبی استاندار کرمانشاه و با حضور مدیران کل دستگاههای اجرایی، رؤسای بانکهای عامل و فرمانداران شهرستانهای استان بهصورت حضوری و ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن قدردانی از حمایتهای استاندار کرمانشاه در پیگیری مطالبات اقتصادی استان، اظهار کرد: تحقق وعده دولت در حوزه منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی قصرشیرین و آغاز واردات خودرو از طریق این منطقه، گام مهمی در مسیر توسعه اقتصادی استان و افزایش ظرفیتهای تجاری مرزهای غربی کشور به شمار میرود.
▫️رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه با اشاره به دستورکارهای جلسه گفت: مهمترین محور نشست امروز، بررسی و پیگیری مصوبات سفر رئیسجمهور در حوزه تسهیلات بود.
🌐ادامه خبر
🔺شنبه ۲۳ خردادماه ۱۴۰۵
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 eitaa.com/mpoksh
🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 splus.ir/mpo.ksh
🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg
🌐 kermanshah.mporg.ir