📌سامانه «فواد ۱۲۸» و حکمرانی مشارکتی؛ دو محور تحول در نظام اداری کشور
▫️داوودی: «فواد ۱۲۸» صدای مردم را مستقیم به مدیران میرساند/ نوبری: آینده نظام اداری در گرو حکمرانی مشارکتی و واگذاری هوشمند امور است.
🔰به گزارش روابطعمومی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمانشاه، در ادامه جلسه شورای اداری استان کرمانشاه، دکتر داوودی رئیس مرکز ملی بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان اداری و استخدامی کشور، با تشریح اهداف و کارکردهای سامانه «فواد ۱۲۸» اظهار کرد: استان کرمانشاه به عنوان نوزدهمین استان کشور به این سامانه متصل شده و بر اساس برنامهریزی انجام شده، تا پایان تیرماه تمامی استانهای کشور تحت پوشش این سامانه قرار خواهند گرفت.
▫️وی با بیان اینکه سامانه فواد با هدف پاسخگویی به مطالبات، شکایات و اعتراضات مردمی در حوزه خدمات اداری راهاندازی شده است، افزود: بررسیهای انجام شده نشان میدهد بخش عمده نارضایتیهای مردم در نظام اداری ناشی از مسائلی همچون بینظمی اداری، تأخیر در ارائه خدمات، عدم حضور بهموقع کارکنان، ضعف اطلاعرسانی، اختلال سامانهها، عدم پاسخگویی مناسب و رعایت نشدن حقوق شهروندی است.
▫️داوودی تصریح کرد: سه محور اصلی سامانه فواد شامل پایداری خدمات، سهولت دسترسی به خدمات و تکریم ارباب رجوع است و شهروندان میتوانند در صورت مشاهده هرگونه بینظمی یا ضعف در ارائه خدمات دستگاههای اجرایی،....
🌐ادامه خبر
🔺یکشنبه ۲۴ خردادماه ۱۴۰۵
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 eitaa.com/mpoksh
🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 splus.ir/mpo.ksh
🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg
🌐 kermanshah.mporg.ir
10.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥صحبت های دکتر داوودی رئیس مرکز ملی بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان اداری و استخدامی کشور در خبر شبکه زاگرس در خصوص راه اندازی سامانه فواد ۱۲۸.
🔺یکشنبه ۲۴ خردادماه ۱۴۰۵
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 eitaa.com/mpoksh
🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 splus.ir/mpo.ksh
🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg
🌐 kermanshah.mporg.ir
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥گزارش واحد خبر شبکه زاگرس از پنجمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایهگذاری استان
🔺شنبه ۲۳ خردادماه ۱۴۰۵
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 eitaa.com/mpoksh
🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 splus.ir/mpo.ksh
🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg
🌐 kermanshah.mporg.ir
🇮🇷بیانیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره توافق پایان جنگ میان ایران و آمریکا
بسم الله الرحمن الرحیم
به اطلاع ملت شریف ایران می رساند:
جمهوری اسلامی ایران در پرتو راهبری رهبر شهید خویش، تفوق خود در برابر دشمن امریکایی صهیونی را تکمیل کرده و ذیل تدابیر رهبری عالی قدر نظام (حفظه الله تعالی)، حمایت های آحاد مردم و تلاش مجاهدانه رزمندگان اسلام، به دنبال یک دوره مذاکرات دشوار و فشرده چند ماهه، و بر اساس مصوبه شورایعالی امنیت ملی، متن یادداشت تفاهم در خصوص مذاکرات پایان جنگ (مذاکرات اسلام آباد) را میان ایران و امریکا در شامگاه ۲۴ خرداد ماه، نهایی کرد.
بر اساس توافقات انجام شده، جنگ و عملیات نظامی در تمامی جبهه ها از جمله لبنان از امشب به صورت فوری و دائمی پایان یافته و به علاوه، محاصره دریایی علیه ایران بلافاصله و به طور کامل خاتمه مییابد.
امضای این یادداشت تفاهم در روز جمعه ۲۹ خرداد به طور رسمی انجام خواهد شد.
مذاکرات برای توافق نهایی، به پس از اجرای تعهدات طرف مقابل وفق یادداشت تفاهم موکول خواهد شد. جمهوری اسلامی ایران از تلاش های جمهوری اسلامی پاکستان و دولت قطر قدردانی می کند.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی
🔺 دوشنبه / ۲۵ خرداد / ۱۴۰۵
┄┄┄┄┅━✵✵━┅┄┄┄┄
🌐 eitaa.com/mpoksh
🌐 ble.ir/sazemanbarnamehksh
🌐 splus.ir/mpo.ksh
🌐 rubika.ir/Kermanshahmporg
🌐 kermanshah.mporg.ir