eitaa logo
آقای حجامت
25.2هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
972 ویدیو
33 فایل
🩺خدمات تخصصی حجامت اسلامی، فصد سنتی، بادکش، زالو و ماساژ بروش اصولی برگزاری دوره های تخصصی مزاج، حجامت، فصد و زالو و بادکش در شهرها علیرضا زبردست کانال لوازم حجامت ما: @lavazem_hejamat ارتباط با ادمین جهت ثبت نام کلاس ها و رزرو وقت: @mr_hejamat_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
پرسش: آیا مزد گرفتن در برابر انجام حجامت، مکروه است؟ پاسخ اجمالی: در مسئله اجرت گرفتن حجامت و کسب درآمد از این‌راه،[1] روایات متعارضی وجود دارد. الف) برخی از روایات، مزد گرفتن برای حجامت را به صورت مطلق جایز می‌دانند؛ مانند: 1. امام باقر(ع): «شخصی از قبیله بنی‌بیاضه پیامبر(ص) را حجامت کرد. اگر مزد گرفتن برای حجامت کردن حرام بود، پیامبر(ص) مزدی برای حجامت پرداخت نمی‌کرد».[2] 2. حنان بن سدیر نقل می‌کند که فرقد حجّام از امام صادق(ع) پرسید: آیا مزد گرفتن برای حجامت کردن کراهت دارد؟ امام(ع) فرمود: «از درآمد خودت (بابت حجامت) بخور، و صدقه بده، و حج به جا بیاور و ازدواج کن؛ زیرا پیامبر(ص) به شخصی که ایشان را حجامت کرد، مزد داد و اگر این‌کار حرام بود، پیامبر(ص) آن‌را انجام نمی‌داد...».[3] 3. امام صادق(ع): «استفاده از درآمد حجامت اشکالی ندارد».[4] ب) در طرف مقابل، برخی از روایات مزد گرفتن برای حجامت کردن را مصداق «سُحت»[5] بیان کردند. 1. امام علی(ع): «کسب درآمد از حجامت یکی از اقسام سحت است».[6] 2. امام صادق(ع): «مزد گرفتن برای حجامت، یکی از اقسام سحت است...».[7] در ارزیابی و جمع‌بندی بین این روایات، باید گفت روایاتی که گرفتن مزد حجامت را منع کرده‌اند، روایات اندکی هستند و توان معارضه در برابر روایات دسته اول را ندارند؛ لذا حمل بر کراهت می‌شوند.[8] و این کراهت نیز بیشتر ناظر به زمانی است که مبلغ خاصی را برای انجام حجامت شرط کنند؛ لذا در فرمایش امام باقر(ع) چنین آمده که گرفتن مزد از راه حجامت تا زمانی‌که شرط نکنند، اشکالی ندارد.[9] در همین راستا، گروهی از فقها، از اساس، گرفتن مزد برای حجامت را مکروه ندانسته و برخی نیز این عدم کراهت را در صورت شرط نکردن گرفتن مزد دانسته‌اند.[10] منابع: [1]. «حجامت درمان هر درد »، 87008؛ «ارتباط کاهش و افزایش خون در هلال ماه با آداب آمیزش در روایات»، 30518؛ «پیامبر(ص) و پرتاب کردن خون به آسمان و خوردن خون حجامت توسط عبدالله بن زبیر»، 86449؛ «دور کردن شپش از نگاه روایات»، 40265. [2]. کلینی، محمد بن یعقوب، کافی، محقق، مصحح، غفاری، علی اکبر، آخوندی، محمد، ج 5، ص 116، تهران، دار الکتب الإسلامیة، چاپ چهارم، 1407ق. [3]. همان، ج ‏5، ص 115 – 116. [4]. همان، ج ‏5، ص 116. [5]. سحت در لغت به معنای نابودی، تباه شدن و... و در اصطلاح به معنای کسب مال از راه غیر مشروع. ر. ک: 14571. [6]. کوفی، محمد بن محمد اشعث، الجعفریات (الأشعثیات)، ص 180، تهران، مکتبة نینوی الحدیثة، چاپ اول، بی تا. [7]. کافی، ج ‏5، ص 127. [8]. شیخ طوسی، تهذیب الاحکام، محقق، موسوی خرسان، حسن، ج 6، ص 356، تهران، دار الکتب الإسلامیة، چاپ چهارم، 1407ق. [9]. کافی، ج ‏5، ص 115. [10]. شهید ثانی، زین الدین بن علی، الروضة البهیة فی شرح اللمعة الدمشقیة، شارح، کلانتر، سید محمد،‌ ج 3، ص 219، قم، کتابفروشی داوری، چاپ اول، 1410ق؛ بهجت، محمد تقی، جامع المسائل، ج 2، ص 415، قم، دفتر معظم‌له، چاپ دوم، 1426ق. به کانال آقای حجامت بپیوندید.👇 ....•🌸°∞°❀🌸❀°∞°🌸•.... @mr_hejaamat
آقای حجامت
پرسش: آیا مزد گرفتن در برابر انجام حجامت، مکروه است؟ پاسخ اجمالی: در مسئله اجرت گرفتن حجامت و کس
و اما پرسش و استفتاء از دفاتر مراجع در باره این سوال که نرخ تعیین کردن برای حجامت چه حکمی دارد؟ پاسخ دفاتر مراجع عظام تقلید نسبت به این سؤال، چنین است: حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی): اشکال ندارد. و کراهت آن ثابت نیست. حضرت آیت الله العظمی سیستانی (مد ظله العالی): اشکال ندارد. حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی (مد ظله العالی): اجرت گرفتن حجام، اشکالی ندارد اما اگر شرط اجرت کند مکروه است. حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مد ظله العالی): حرام نیست. حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی(مد ظله العالی): مانعی ندارد. استفتا از دفاتر آیات عظام: خامنه‌ای، سیستانی، شبیری زنجانی، مکارم شیرازی، نوری همدانی (مد ظلهم العالی) توسط سایت اسلام کوئست. به کانال آقای حجامت بپیوندید.👇 ....•🌸°∞°❀🌸❀°∞°🌸•.... @mr_hejaamat
ان شاالله در روزهای آتی بیشتر در این رابطه صحبت میکنیم! مخصوصا اینکه رایگان کار کنیم یا نه؟ بحثی است که مطمئنا جنجال میشه! 🤭
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دوره آموزشی تابستان مزاج و حجامت و فصد و زالو و بادکش البته لازم به ذکر هست که دوره ارومیه برقراره و ۶ تا ۸ تیر برگزار میشه! اگه شهری که گذاشتیم میخواین شرکت کنید، نام و نام خانوادگی و شماره تلفن و نام شهر مورد نظر رو به آیدی زیر بفرستید! @mr_hejamat_admin به کانال آقای حجامت بپیوندید.👇 ....•🌸°∞°❀🌸❀°∞°🌸•.... @mr_hejaamat
آقای حجامت
دریافت مزد برای انجام حجامت جمع بندی روایات به کانال آقای حجامت بپیوندید.👇 ....•🌸°∞°❀🌸❀°∞°🌸•....
دوستان توجه کنند این قیمتی که گفته شد در آخر کلیپ حدود ۱۰۰ هزار تومان برای دو سال پیشه لذا ما تغییر ندادیم کلیپ رو ان شاالله اعلام میکنم برای امسال چه طور باشه. صبور باشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
با سلام خدمت دوستان این چند روزی که نبودیم درگیر تدریس دوره تو شهر طبس بودیم لذا فاصله افتاد بین مباحثمون به کانال آقای حجامت بپیوندید.👇 ....•🌸°∞°❀🌸❀°∞°🌸•.... @mr_hejaamat
و اما بحثمون در مورد قیمت و نرخ حجامت بود. متوجه شدین که نرخ تعیین کردن برای حجامت کراهت داره و توصیه نشده که حجامتی که انجام میدین بگید مثلا n هزار تومان به من بده! قبل از اینکه وارد بحث اصلی بشیم این کلیپ رو ببینید در مورد حجامت اصولی و اسلامی 👇👇👇👇
45.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نحوه انجام حجامت عام به روش اسلامی و اصولی خروج کامل اخلاط غلیظ و خون سوخته البته ایشون پرخون بودند که این قدر خونگیری شد. به کانال آقای حجامت بپیوندید.👇 ....•🌸°∞°❀🌸❀°∞°🌸•.... @mr_hejaamat
وقتی کامل دیدید کلیپ بالا رو حالا میخوایم در مورد قیمت حجامت صحبت کنیم. صوت پایین رو گوش بدین تا متوجه بشین اصل بحث در مورد چی هست؟ 👇👇👇
2.91M
در مورد قیمت و دستمزد حجامت اصولی و اسلامی حکمت نرخ تعیین نکردن برای حجامت🤔 کاسبی نکردن با حجامت 🤑 اهمیت حجامت😊 ارزش قائل شدن برای حجام ها 😇 علیرضا زبردست مدرس حجامت اسلامی به کانال آقای حجامت بپیوندید.👇 ....•🌸°∞°❀🌸❀°∞°🌸•.... @mr_hejaamat
آقای حجامت
در مورد قیمت و دستمزد حجامت اصولی و اسلامی حکمت نرخ تعیین نکردن برای حجامت🤔 کاسبی نکردن با حجامت
دوستان حجام خیلی از قیمت سال جدید حجامت و فصد و زالو از ما میپرسن هزینه لوازم حجامت امسال بالا رفته لذا تغییراتی هم پیش اومده تو قیمت اعمال یداوی تو انواع مطب ها و کلینیک های طب سنتی جواب رو که تو مباحث مفصل گفتیم که حجامت نرخ نداره ولی برای مابقی اعمال مثل فصد و زالو و .... نرخ تعیین کردن اشکالی نداره! فصد هم با توجه به تخصصی بودنش بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان حدودا انجام میشه! حجامت ها هم اگه اسلامی انجام بدین و همراه با پنج الی ده دقیقه ماساژ حداقل ۲۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان قیمتش هست. ماساژ بیشتر باشه هزینه حجامت هم بیشتر میشه. البته بالا شهر و پایین شهر و جا با جا فرق داره ولی تو همین رنج قیمته. این هزینه ها برای صرف انرژی بالایی هست که میگذارید. لطفا کار خودتون رو کم ارزش جلوه ندین! و البته انصاف هم داشته باشید! اگر کسی هم این مقدار پرداخت نکرد و کمتر داد، ناراحت نشید و اشکال نداره! خدا جای دیگه جبران میکنه قطعا رایگان هم کار نکنید که طبق روایت امام صادق علیه السلام نقل به مضمون بخشی از درمان بیمار در گرو مزد و رزق دادن برای درمان است به طبیب. به کانال آقای حجامت بپیوندید.👇 ....•🌸°∞°❀🌸❀°∞°🌸•.... @mr_hejaamat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آینده از آن طب اسلامی است! انتهای دوره حجامت و فصد و زالو درمانی و بادکش طبس خرداد ۱۴۰۳ به کانال آقای حجامت بپیوندید.👇 ....•🌸°∞°❀🌸❀°∞°🌸•.... @mr_hejaamat
14.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از دوره طبس نظر یکی از شرکت کنندگان دوره به کانال آقای حجامت بپیوندید.👇 ....•🌸°∞°❀🌸❀°∞°🌸•.... @mr_hejaamat
از دوره ها
🌹مژده مژده🌹 📣آموزش تصویری «زبان علم طب» در قالب بسته‌ی آموزشی با محوریت کتاب «حقائق اسرار الطب» آغاز شد.😍 😍با تخفیف ویژه‌ی ۲۰ درصدی به مناسبت عید قربان😍 ❗️مهلت دریافت تخفیف: ۵ روز❗️ 🍃در این دوره، تمام اصطلاحات و الفاظ مستعمل در طب و روایات طبی و تعاریف طبی مهم از جمله: ارکان، اخلاط، مزاج‌ها، اعضاء، رگ‌ها، نبض‌ها، اسامی و تعاریف بیماری‌ها از سر تا پا، اصطلاحات دارویی، فنون داروسازی، اسامی انواع داروهای مفرد و مرکب، روش‌های استفاده از داروها و روش‌های نگهداری آن‌ها و ... و بسیاری از مطالب مهم دیگر که دانستن آن‌ها برای هر دانشجوی طب اسلامی و طب سنتی لازم و ضروری است را می‌آموزید و بعد از اتمام دوره، می‌توانید باقی کتب اصیل طبی را با اندکی اطلاع بر زبان عربی، خودتان بخوانید و بفهمید. 🍃شرکت برای خانم‌ها هم آزاد است. 🍃برای ثبت نام و اطلاع از قیمت و دریافت تخفیف ویژه‌ی عید قربان به آیدی زیر پیام بفرستید: @BhSmjm @TebboZendegiEslami
33.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بخشی از تدریسِ ترم اولِ دوره‌ی آموزش «زبان علم طب» 🍃برای ثبت نام و اطلاع از قیمت و خرید این بسته به آیدی زیر پیام بفرستید: @BhSmjm ❗️مهلت تخفیف ۲۰ درصدی ویژه‌ی عید قربان فقط ۵ روز @TebboZendegiEslami
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Mohammadhosein.Hadadian.Barghard(128).mp3
4.34M
🔸 برگرد 🎤با نوای به کانال آقای حجامت بپیوندید.👇 ....•🌸°∞°❀🌸❀°∞°🌸•.... @mr_hejaamat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
در مورد حجامت حزیران امسال که این دوران یکسری اختلاف نظر ها بین اساتید پیش اومده که عده ای میگن ممنوعه عده ای میگن افتاده قمر در عقرب و ممنوعه و الی آخر ما ابتدا نظرات مخالف حجامت حزیران رو بررسی میکنیم و در آخر نظر نهایی رو اعلام میکنیم. نظرات مخالف: 👇👇👇👇
⚠️هشدار درباره‌ی حجامت حزیران با اینکه بارها و بارها درباره اوقات حجامت توضیحات مفصل دادیم اما ظاهراً هنوز عده ای در خوابند💤 لذا نیاز دیدیم که مجدداً روایت حجامت حزیران را به طور اجمالی بررسی کنیم: 1⃣امام رضا علیه السلام در رساله ذهبیه -که خود، آن را رساله‌ای همگانی برای عموم مردم می‌دانند- اعمال و پرهیزات هر ماه از سال‌ را به تفصیل بیان می‌کنند و می‌فرمایند که در کدام ماه، حجامت و فصد مناسب است و در کدام ماه مناسب نیست. پس اگر در یک ماه از سال، حجامت برای عموم مردم مناسب بوده و یک دستور و توصیه‌ای همگانی باشد باید آن را بفرمایند؛ زیرا در مقام بیان هستند کما اینکه درباره‌ی ماه «آذار» آن را توصیه کردند. ایشان در این رساله درباره‌ی ماه حزیران می‌فرمایند: «ماه حزیران ۳۰ روز است سلطنت خون در آن از بین می‌رود و زمان مره‌ی صفرا فرا می‌رسد». (بحار، ج ۵۹، ص ۳۱۲) پس چگونه، حجامت که خود موجب هیجان صفراست و باید در حالت زیادی و غلبه‌ی دم انجام شود در آن مناسب است؟! آیا امام خودش نمی‌دانست که این ماه برای حجامت مناسب است؟ پس چرا مانند باقی ماه‌ها همچون «آذار» توصیه به انجام آن نفرمود؟! آیا نمی‌دانست؟ از طرفی در همین رساله در مبحث حجامت، حضرت فرمودند: «به جز از دوازدهمین شب تا پانزدهمین شبی که از هلال (نو) می‌گذرد حجامت نکن؛ پس هرگاه ماه ناقص شد حجامت نکن مگر اینکه مضطر (و ناچار) به اخراج خون شوی؛ و من این را بدین خاطر گفتم که خون با کامل شدن ماه زیاد شده و با ناقص شدن آن کم می‌شود.» در این دستور، مناط و ملاک حکم و حکمت آن بیان شده است و حضرت یک اصل مهم طبی القاء فرموده‌اند که آن، اصلِ «انجام حجامت در حالت زیادی خون و ترک حجامت در حالت فروکش کردن خون» است. و حضرت اصلاً همین را علت دستورشان به ترک حجامت بعد از نقصان ماه می‌دانند؛ بنابراین در هر زمان، مکان، یا هر حالت شخصیه‌ای که خونِ بدن کم شود نباید حجامت کرد از جمله در ماه حزیران که تصریح فرمودند «در این ماه سلطنت خون از بین می‌رود و صفرا غالب می‌شود.» 2⃣ائمه علیهم السلام در روایات دیگر فرموده‌اند در ماه حزیران اَجَل‌ها نزدیک و مرگ‌ها زیاد می‌شود و حزیران ماهی است که حضرت موسی علیه السلام قوم بنی اسرائیل را نفرین کرده و به آن سبب ۳۰۰ هزار نفر هلاک شدند! (مهج الدعوات/ج۱/ص۳۵۷ و بحارالانوار/ج۹۰/ص۳۵۱) وقتی این روایات احتمال مرگ و میر در ماه حزیران را گوشزد کرده و آن را ماه شومی می‌داند و از طرفی باتوجه به باقی روایات، مانند روایت حجامتِ سه شنبه و جمعه، امکانِ اینکه حجامت در بعضی از اوقات موجب مرگ بشود، بالاست؛ لذا واجب است باتوجه به اصل «پرهیز از خوف ضرر» از حجامت در ماه حزیران پرهیز کرد مگر اینکه دلیل خاص و قاطع و محکمی داشته باشیم؛ مانند حجامت تبیغ. ولی حجامت هفتم و چهاردهم حزیران به عنوان یک دستور ثابت و همگانی به هیچ وجه قابل عمل نیست؛ زیرا مطابق با هیچ یک از اصول و محکمات روایات در خصوص اوقات حجامت نیست بلکه بر خلاف آن است. ملاک اول در اوقات حجامت «ایام قمری» است که عرض شد. 3⃣ائمه علیهم السلام در حین تعارضِ دو روایت، دستور به عمل به روایت مشهور و ترک روایت شاذ داده‌اند و بدون شک، روایت رساله ذهبیه هم کاملاً مشهور است و هم سند آن صحیح بوده و هم محفوف به قرائن قطعیه است و هم اطلاق و عمومیت آن از عبارات خود حضرت در رساله ثابت است و همچنین حضرت در آن، تمام اعمال و پرهیزات هر ماه رومی را ذکر می‌کنند پس در مقام بیان هستند. در حالی که روایت امر به حجامت در هفتم و چهاردهم حزیران بدون سند نقل شده و خبر واحد است و هیچ معلوم نیست که آن ابوالحسن که روایت به او منسوب شده اصلا امام باشد! و بر فرض اگر امام باشد معلوم نیست مخاطب امام که بوده و در چه شرایطی امام به او امر به حجامت کرده است؛ یعنی حتی به درجه‌ی تعارض با رساله هم نمی‌رسد! ⚠️باید تاسف خورد که احادیث طبی اهل بیت علیهم السلام به دست نواخباریونی افتاده که با چشم و گوشِ بسته به هر حدیثی که ببینند عمل می‌کنند حتی اگر آن حدیث از معصوم نباشد و سند نداشته باشد. فقط به خاطر اینکه در دهن‌ها می‌چرخد. ⁉️آیا طب و طبابات شوخی است؟ به همین راحتی دست به جان مردم می‌برید؟ نمی‌دانید درمان بدون علم حرام است؟ این است علم و سوادتان؟ که حتی نرفتید ببینید این حدیث هفتم و چهاردهم حزیران اصلا کجاست و سندش چیست و در چه شرایطی گفته شده؟ اطلاق و عمومیتش را از کجا برداشت کردید؟! به چه علت آن را بر روایات معارضش خصوصا بر تصریحات رساله ذهبیه در خصوص ماه حزیران ترجیح دادید؟! با کدام دلیل فقهی؟! ⚠️اگر می‌خواهید جانتان حفظ شود از این افراد فرار کنید و هیچ گاه بدون یقین به حکم معصوم، به ظن و گمان و رأی و نظر این و آن عمل نکنید. این چیزی است که اهل بیت علیهم السلام به کرات فرموده‌اند (وسائل الشیعه/ج۲۷/ابواب صفات القاضی) سیّد‌ محمّد جواد‌ موسوے @TebboZendegiEslami
⚽️عزیزان حجامت این ماه حزیران، چیز واجب و لازمی نیست....با برجسته سازی این اسم حزیران، حزیران ، فقط جيب خالی میکنن......بابا جوني فریب نخورید.. مردم رو آگاه کنید. ⚽️در این زمان مزاج اکثر مردم دارای خشکی است.... اکثر ملت دارای غلبه ی خشکی در طبع و بدن هستند... حجامت برای کسی که خشکی در بدنش غالب هست، حکم نابودی داره... چرا فکر می‌کنید هرچیزی شنیدید، خوبه؟؟؟ ⚽️اگر از همینا که میگن برید حجامت کنید، بپرسید علت رو بگو..میدونید جواب چیه؟؟ ⚽️پاسخ اینه :👈🏻میگن، خوبه، میگن... همین میگن میگن ها ملت این کشور رو نابود کرده. اگر بپرسی کو سند و دلیلت که حجامت این ماه خوبه یا حجامت برای همه خوبه... میگه ندارم..نمیدونم،ففط شنیدم... اساتید گفتن.. ⚽️بابا جوني، نکنید اینکارها رو... یک کلام بگو بلد نیستم، نظری ندارم... والا چیزی ازت کم نمیشه .محمد امین احسانیان. @siyahdune
❇️حزیران جزو ماه های رومی است... و ماه های رومی و قمری همه در گردش و جابجایی است. ❇️اقلیم عوض شده و تغییر کرده و در این زمان دچار تغییر منظر هستیم در تقویم و نجوم ... ما باید توصیه های طبی حجامت و.....را بر اساس اقلیم، تجویز کنیم. ❇️حجامت هزار جور اصل و اصول داره. و نمیشه برای هرکسی تجویز کرد. ❇️ماه حزیران،بر اساس تطابق علوم نجوم و.... و توصیه های طبی، حزیران نمیتونه در فصل گرم تابستان و الان باشد....👉🏻❌این خیلی حرف مهمه. ما در این زمان دچار اختلاف منظر هستیم و لذا الان، حجامت کردن احمقانه است. فریب کلمه ی حزیران را نخورید... ❇️بنده توصیه میکنم به افراد صفراوی که بسیاری از ملت ایران دارای غلبه ی صفرا و خشکی هستند، اگر قصد خودکشی و نابودی دارید، در این ماه حزیران حجامت کنید..👉🏻 ❌ .محمد امین احسانیان. @siyahdune
⚠️توجه هفتم و چهاردهم حزیران در این زمانه و با توجه وضعیت اقلیم کنونی به هیچ وجه برای حجامت مناسب نیست. ✍روایتی که در آن امام رضا علیه السلام هفتم و چهاردهم حزیران را امر به حجامت کرده اند مخصوص همان وقت و همان افراد بوده؛ زیرا ملاک اول ائمه علیهم السلام در اوقات حجامت «ایام قمری» است که نسبت به ایام رومی تغییر می‌کند و ثابت نیست پس هرگز نمی‌شود که توصیه به حجامت در یکی از ایام رومی توصیه‌ی مطلق و عمومی و ثابت باشد. ❤️آنچه که درباره اوقات حجامت شرح دادیم و نوشتیم این چیزی است که عین دستور امام رضا علیه السلام است: ۱-حجامت در غیر از دوازدهم تا پانزدهم ماه قمری ممنوع است.👉🏻 (البته این مورد توضیحات زیاد دارد و معنای آن این نیست که در غیر این تاریخ ها حجامت بی اثر باشد) ۲-حجامت در سه شنبه و چهارشنبه و جمعه ممنوع است ❤️البته تکیه به تقویم های فاسد هم خود خطایی بزرگتر است. @siyahdune
⛔️اگر می‌خواهید خودتان یا کسی از اطرافیان خودتان را نابود کنید و به انواع گرفتاری های جسمی، مبتلا شوید، از کم خونی و ضعف و اختلال اعصاب و قلب و کلیه و کبد تا غلبه ی خشکی بیشتر ... حتما در این ماه که به غلط به نام حجامت حزیران نامیده می شود، حجامت کنید.. .محمد امین احسانیان. @siyahdune
🔸من صاحب این پیام رو ندیدم ولی میدونید چرا آسیب دیده؟؟ چون خودش و بچه هاش هم کم خون بودن و هم غلبه صفرا داشتن با حجامت نابود شدن...( از این نوع پیام ها، تا دلتون بخواد در پی وی هست) 🔸باور بفرمایید ايامي که ما حجامت میکنیم، صد نفر مراجعه می‌کنند برای حجامت و میتونیم پول خوبی هم کسب کنیم ولی اینکار انجام نمیدیم... چون اول باید ویزیت بشن، تا ببینیم آیا شرایط حجامت دارند یا خیر!! از صد نفر شاید یک یا دو نفر بنده اجازه حجامت بدم... بسیاری از مردم ایران اصلا حجامت لازم ندارن.. .محمد امین احسانیان. @siyahdune