eitaa logo
آقای حجامت
25.2هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
950 ویدیو
33 فایل
🩺خدمات تخصصی حجامت اسلامی، فصد سنتی، بادکش، زالو و ماساژ بروش اصولی برگزاری دوره های تخصصی مزاج، حجامت، فصد و زالو و بادکش در شهرها علیرضا زبردست کانال لوازم حجامت ما: @lavazem_hejamat ارتباط با ادمین جهت ثبت نام کلاس ها و رزرو وقت: @mr_hejamat_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
33.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بخشی از تدریسِ ترم اولِ دوره‌ی آموزش «زبان علم طب» 🍃برای ثبت نام و اطلاع از قیمت و خرید این بسته به آیدی زیر پیام بفرستید: @BhSmjm ❗️مهلت تخفیف ۲۰ درصدی ویژه‌ی عید قربان فقط ۵ روز @TebboZendegiEslami
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Mohammadhosein.Hadadian.Barghard(128).mp3
4.34M
🔸 برگرد 🎤با نوای به کانال آقای حجامت بپیوندید.👇 ....•🌸°∞°❀🌸❀°∞°🌸•.... @mr_hejaamat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
در مورد حجامت حزیران امسال که این دوران یکسری اختلاف نظر ها بین اساتید پیش اومده که عده ای میگن ممنوعه عده ای میگن افتاده قمر در عقرب و ممنوعه و الی آخر ما ابتدا نظرات مخالف حجامت حزیران رو بررسی میکنیم و در آخر نظر نهایی رو اعلام میکنیم. نظرات مخالف: 👇👇👇👇
⚠️هشدار درباره‌ی حجامت حزیران با اینکه بارها و بارها درباره اوقات حجامت توضیحات مفصل دادیم اما ظاهراً هنوز عده ای در خوابند💤 لذا نیاز دیدیم که مجدداً روایت حجامت حزیران را به طور اجمالی بررسی کنیم: 1⃣امام رضا علیه السلام در رساله ذهبیه -که خود، آن را رساله‌ای همگانی برای عموم مردم می‌دانند- اعمال و پرهیزات هر ماه از سال‌ را به تفصیل بیان می‌کنند و می‌فرمایند که در کدام ماه، حجامت و فصد مناسب است و در کدام ماه مناسب نیست. پس اگر در یک ماه از سال، حجامت برای عموم مردم مناسب بوده و یک دستور و توصیه‌ای همگانی باشد باید آن را بفرمایند؛ زیرا در مقام بیان هستند کما اینکه درباره‌ی ماه «آذار» آن را توصیه کردند. ایشان در این رساله درباره‌ی ماه حزیران می‌فرمایند: «ماه حزیران ۳۰ روز است سلطنت خون در آن از بین می‌رود و زمان مره‌ی صفرا فرا می‌رسد». (بحار، ج ۵۹، ص ۳۱۲) پس چگونه، حجامت که خود موجب هیجان صفراست و باید در حالت زیادی و غلبه‌ی دم انجام شود در آن مناسب است؟! آیا امام خودش نمی‌دانست که این ماه برای حجامت مناسب است؟ پس چرا مانند باقی ماه‌ها همچون «آذار» توصیه به انجام آن نفرمود؟! آیا نمی‌دانست؟ از طرفی در همین رساله در مبحث حجامت، حضرت فرمودند: «به جز از دوازدهمین شب تا پانزدهمین شبی که از هلال (نو) می‌گذرد حجامت نکن؛ پس هرگاه ماه ناقص شد حجامت نکن مگر اینکه مضطر (و ناچار) به اخراج خون شوی؛ و من این را بدین خاطر گفتم که خون با کامل شدن ماه زیاد شده و با ناقص شدن آن کم می‌شود.» در این دستور، مناط و ملاک حکم و حکمت آن بیان شده است و حضرت یک اصل مهم طبی القاء فرموده‌اند که آن، اصلِ «انجام حجامت در حالت زیادی خون و ترک حجامت در حالت فروکش کردن خون» است. و حضرت اصلاً همین را علت دستورشان به ترک حجامت بعد از نقصان ماه می‌دانند؛ بنابراین در هر زمان، مکان، یا هر حالت شخصیه‌ای که خونِ بدن کم شود نباید حجامت کرد از جمله در ماه حزیران که تصریح فرمودند «در این ماه سلطنت خون از بین می‌رود و صفرا غالب می‌شود.» 2⃣ائمه علیهم السلام در روایات دیگر فرموده‌اند در ماه حزیران اَجَل‌ها نزدیک و مرگ‌ها زیاد می‌شود و حزیران ماهی است که حضرت موسی علیه السلام قوم بنی اسرائیل را نفرین کرده و به آن سبب ۳۰۰ هزار نفر هلاک شدند! (مهج الدعوات/ج۱/ص۳۵۷ و بحارالانوار/ج۹۰/ص۳۵۱) وقتی این روایات احتمال مرگ و میر در ماه حزیران را گوشزد کرده و آن را ماه شومی می‌داند و از طرفی باتوجه به باقی روایات، مانند روایت حجامتِ سه شنبه و جمعه، امکانِ اینکه حجامت در بعضی از اوقات موجب مرگ بشود، بالاست؛ لذا واجب است باتوجه به اصل «پرهیز از خوف ضرر» از حجامت در ماه حزیران پرهیز کرد مگر اینکه دلیل خاص و قاطع و محکمی داشته باشیم؛ مانند حجامت تبیغ. ولی حجامت هفتم و چهاردهم حزیران به عنوان یک دستور ثابت و همگانی به هیچ وجه قابل عمل نیست؛ زیرا مطابق با هیچ یک از اصول و محکمات روایات در خصوص اوقات حجامت نیست بلکه بر خلاف آن است. ملاک اول در اوقات حجامت «ایام قمری» است که عرض شد. 3⃣ائمه علیهم السلام در حین تعارضِ دو روایت، دستور به عمل به روایت مشهور و ترک روایت شاذ داده‌اند و بدون شک، روایت رساله ذهبیه هم کاملاً مشهور است و هم سند آن صحیح بوده و هم محفوف به قرائن قطعیه است و هم اطلاق و عمومیت آن از عبارات خود حضرت در رساله ثابت است و همچنین حضرت در آن، تمام اعمال و پرهیزات هر ماه رومی را ذکر می‌کنند پس در مقام بیان هستند. در حالی که روایت امر به حجامت در هفتم و چهاردهم حزیران بدون سند نقل شده و خبر واحد است و هیچ معلوم نیست که آن ابوالحسن که روایت به او منسوب شده اصلا امام باشد! و بر فرض اگر امام باشد معلوم نیست مخاطب امام که بوده و در چه شرایطی امام به او امر به حجامت کرده است؛ یعنی حتی به درجه‌ی تعارض با رساله هم نمی‌رسد! ⚠️باید تاسف خورد که احادیث طبی اهل بیت علیهم السلام به دست نواخباریونی افتاده که با چشم و گوشِ بسته به هر حدیثی که ببینند عمل می‌کنند حتی اگر آن حدیث از معصوم نباشد و سند نداشته باشد. فقط به خاطر اینکه در دهن‌ها می‌چرخد. ⁉️آیا طب و طبابات شوخی است؟ به همین راحتی دست به جان مردم می‌برید؟ نمی‌دانید درمان بدون علم حرام است؟ این است علم و سوادتان؟ که حتی نرفتید ببینید این حدیث هفتم و چهاردهم حزیران اصلا کجاست و سندش چیست و در چه شرایطی گفته شده؟ اطلاق و عمومیتش را از کجا برداشت کردید؟! به چه علت آن را بر روایات معارضش خصوصا بر تصریحات رساله ذهبیه در خصوص ماه حزیران ترجیح دادید؟! با کدام دلیل فقهی؟! ⚠️اگر می‌خواهید جانتان حفظ شود از این افراد فرار کنید و هیچ گاه بدون یقین به حکم معصوم، به ظن و گمان و رأی و نظر این و آن عمل نکنید. این چیزی است که اهل بیت علیهم السلام به کرات فرموده‌اند (وسائل الشیعه/ج۲۷/ابواب صفات القاضی) سیّد‌ محمّد جواد‌ موسوے @TebboZendegiEslami
⚽️عزیزان حجامت این ماه حزیران، چیز واجب و لازمی نیست....با برجسته سازی این اسم حزیران، حزیران ، فقط جيب خالی میکنن......بابا جوني فریب نخورید.. مردم رو آگاه کنید. ⚽️در این زمان مزاج اکثر مردم دارای خشکی است.... اکثر ملت دارای غلبه ی خشکی در طبع و بدن هستند... حجامت برای کسی که خشکی در بدنش غالب هست، حکم نابودی داره... چرا فکر می‌کنید هرچیزی شنیدید، خوبه؟؟؟ ⚽️اگر از همینا که میگن برید حجامت کنید، بپرسید علت رو بگو..میدونید جواب چیه؟؟ ⚽️پاسخ اینه :👈🏻میگن، خوبه، میگن... همین میگن میگن ها ملت این کشور رو نابود کرده. اگر بپرسی کو سند و دلیلت که حجامت این ماه خوبه یا حجامت برای همه خوبه... میگه ندارم..نمیدونم،ففط شنیدم... اساتید گفتن.. ⚽️بابا جوني، نکنید اینکارها رو... یک کلام بگو بلد نیستم، نظری ندارم... والا چیزی ازت کم نمیشه .محمد امین احسانیان. @siyahdune
❇️حزیران جزو ماه های رومی است... و ماه های رومی و قمری همه در گردش و جابجایی است. ❇️اقلیم عوض شده و تغییر کرده و در این زمان دچار تغییر منظر هستیم در تقویم و نجوم ... ما باید توصیه های طبی حجامت و.....را بر اساس اقلیم، تجویز کنیم. ❇️حجامت هزار جور اصل و اصول داره. و نمیشه برای هرکسی تجویز کرد. ❇️ماه حزیران،بر اساس تطابق علوم نجوم و.... و توصیه های طبی، حزیران نمیتونه در فصل گرم تابستان و الان باشد....👉🏻❌این خیلی حرف مهمه. ما در این زمان دچار اختلاف منظر هستیم و لذا الان، حجامت کردن احمقانه است. فریب کلمه ی حزیران را نخورید... ❇️بنده توصیه میکنم به افراد صفراوی که بسیاری از ملت ایران دارای غلبه ی صفرا و خشکی هستند، اگر قصد خودکشی و نابودی دارید، در این ماه حزیران حجامت کنید..👉🏻 ❌ .محمد امین احسانیان. @siyahdune
⚠️توجه هفتم و چهاردهم حزیران در این زمانه و با توجه وضعیت اقلیم کنونی به هیچ وجه برای حجامت مناسب نیست. ✍روایتی که در آن امام رضا علیه السلام هفتم و چهاردهم حزیران را امر به حجامت کرده اند مخصوص همان وقت و همان افراد بوده؛ زیرا ملاک اول ائمه علیهم السلام در اوقات حجامت «ایام قمری» است که نسبت به ایام رومی تغییر می‌کند و ثابت نیست پس هرگز نمی‌شود که توصیه به حجامت در یکی از ایام رومی توصیه‌ی مطلق و عمومی و ثابت باشد. ❤️آنچه که درباره اوقات حجامت شرح دادیم و نوشتیم این چیزی است که عین دستور امام رضا علیه السلام است: ۱-حجامت در غیر از دوازدهم تا پانزدهم ماه قمری ممنوع است.👉🏻 (البته این مورد توضیحات زیاد دارد و معنای آن این نیست که در غیر این تاریخ ها حجامت بی اثر باشد) ۲-حجامت در سه شنبه و چهارشنبه و جمعه ممنوع است ❤️البته تکیه به تقویم های فاسد هم خود خطایی بزرگتر است. @siyahdune
⛔️اگر می‌خواهید خودتان یا کسی از اطرافیان خودتان را نابود کنید و به انواع گرفتاری های جسمی، مبتلا شوید، از کم خونی و ضعف و اختلال اعصاب و قلب و کلیه و کبد تا غلبه ی خشکی بیشتر ... حتما در این ماه که به غلط به نام حجامت حزیران نامیده می شود، حجامت کنید.. .محمد امین احسانیان. @siyahdune
🔸من صاحب این پیام رو ندیدم ولی میدونید چرا آسیب دیده؟؟ چون خودش و بچه هاش هم کم خون بودن و هم غلبه صفرا داشتن با حجامت نابود شدن...( از این نوع پیام ها، تا دلتون بخواد در پی وی هست) 🔸باور بفرمایید ايامي که ما حجامت میکنیم، صد نفر مراجعه می‌کنند برای حجامت و میتونیم پول خوبی هم کسب کنیم ولی اینکار انجام نمیدیم... چون اول باید ویزیت بشن، تا ببینیم آیا شرایط حجامت دارند یا خیر!! از صد نفر شاید یک یا دو نفر بنده اجازه حجامت بدم... بسیاری از مردم ایران اصلا حجامت لازم ندارن.. .محمد امین احسانیان. @siyahdune
🔴این ماه 🔴 ماه غلبه ی صفراست.. به نظر شما چرا اکثر مردم در این ماه عصبی و جوشی هستند و به اصطلاح اعصاب ندارند؟؟ 🔴چون به واسطه ی غلبه ی صفرا و خشکی ،جریان خون رسانی در بدن کم است... صفرا مانع از خون رسانی میشه 🔴وقتی خون به مغز و اعصاب نمیرسه، فرد عصبی میشه. 🔴با غلبه ی صفرا که خون و خلط دم در بدن به حد بسیار پایینی است، فرد حجامت کنه.. با انجام حجامت غلبه ی صفرا بیشتر، خشکی بیشتر میشه، اعصاب فرد بیشتر دچار اختلال میشه و حتی در بعضی افراد مستعد، امکان ایجاد کم خونی به واسطه ی حجامت کردن هست.. چرا اون دسته از افرادی که حجامت رو کردن کاسبی، این چیزا رو نمیفهمد و هرکس از راه رسید بهش میگن حجامت کن؟؟؟ به دست آوردن پول به چه قیمتی؟؟؟؟ 🔴👆🏻دیگه توضیح از این ساده تر و مفهومی تر من چی بگم؟؟ هرکس چهارتا کتاب مزاج شناسی خونده باشه میفهمه اینا رو.. 🔴بابا جوني چرا مردم رو از دین و از طب سنتی و اسلامی فراری میدید و در مردم ایجاد تنفر میکنید؟؟ 🔴اون بنا به این توصیه که شنیده که میگن 😭میگن!! ائمه اطهار ع و پیامبر ص توصیه به حجامت کردن و ربطش دادن به حزیران.. میاد حجامت میکنه...اون به خاطر اعتقادات و باورهای دینیش میاد حجامت 🔴وقتی از این نوع حجامت جز نابودی، چیزی نبینه، خب اعتقاداتش دچار مشکل میشه... فحش به دین و خدا میده.. نمیدونه که تو بلد نیستی... شما را به خدا، تعطیل کنید این کاسبی را به اسم حزیران .. خراب کردید اسم دین و طب سنتی اسلامی را تحت عنوان حجامت حزیران ...👉🏻❌ما نمیگیم حجامت بد هست.. مخالف حجامت نیستیم ..اتفافا حجامت خیلی خوبه، خیلی عالیه ولی در جای خود
❌فریبی به اسم 👈🏻حجامت حزیران ❇️نظر رسمی حکیم خیراندیش 👇🏻 🔴 ممنوعیت حجامت در ایام حزیران ♻️ تاسف و صد تاسف که برخی از دست اندرکاران طب ایرانی اسلامی بدون اینکه چیزی از روش استنباطی اجتهادی از روایات و منابع اسلامی بدانند و بدون اینکه توجه دقیقی به مسایل نجومی و منابع طب سنتی ایرانی داشته باشند، با مخاطره کشیدن سلامت افراد جامعه بویژه بانوانی که در سن عادت هستند و حتی خونریزیهای شدیدی نیز دارند به اسم حزیران، حجامت عمومی انجام میدهند و ندای امیرالمومنین علیه السلام را که فرمودند الفقه ثم المتجر نادیده گرفته با انجام حجامت چشم بسته هر مراجعه کننده، در جایی که نه از جهت زمان(دوم ماه قمری) و نه از جهت نجومی(قمر در برج سرطان) وقت مناسب حجامت نیست، با انجام حجامت نه فقط پول حرام را به زندگی خود باز می نمایند بلکه ذمه خود را نسبت به عدم رعایت سلامت افراد مشغول می نمایند چه اینکه حجامت در مصادفت با چنین ایامی نه فقط مستحب نیست، بلکه اگر سبب ضعف و بیماری شخص شود حرام و اگر این حجامت هیچ فایده ای برای شخص نداشته باشد مکروه است. برخی از دست اندرکاران طب ایرانی اسلامی دم از شعار طبیب باید خادم طبیعت باشد میزنند لکن در ایامی که قمر در افول(آخر ماه قمری) است و خون به درون میل دارد، به زور بر خلاف طبیعت هستی و بدن خون را به ظاهر میکشند و ایجاد تحیر در طبیعت می نمایند. علاوه بر اینکه ۳۰ خرداد سال ۱۴۰۳ قمر در برج عقرب است و برج عقرب مزاج سرد و تر دارد و حجامت در ان ایجاد ضعف و ضعف انرژی می نماید. بله اگر ضرورتی باشد حجامت جایز است و ان ربطی به ایام حزیران و غیر ان ندارد. روایت ضعیف حزیران از امام صادق علیه السلام‌ نقل شده و جالب اینکه در رساله ذهبیه منسوب به امام رضا علیه السلام وقتی وارد بیان توصیه ها و ممنوعات حزیران می شود هیج اشاره ای به خوب بودن حجامت در این زمان ندارد. در حالی که در ماه اذار (فروردین) توصیه به حجامت دارند. در خود رساله ذهبیه تصریح شده حجامت باید ۱۲ قمری به بعد حین فزونی کشش(جاذبه) ماه باشد لذا در سالهایی که حزیران در ایام مناسب از جهت زمانی و نجومی نباشد قابل استناد نیست ولو حجامت در اقالیم سرد باشد. اینکه حجامت حزیران در اقالیم گرم مثلا در فروردین یا اردیبهشت است و حزیران ان اقلیم فروردین یا اردیبهشت است کلامی است بدون دلیل و منطق؛ زیرا اولا با چه مجوزی نص روایت را تغییر زمانی میدهیم مگر خود امام نمیتوانست زمان دیگری را بیان کند؟ و ثانیا مثلا حجامت فروردین ، دیگر حجامت حزیران نیست بلکه حجامت ماه رومی اذار است که در رساله ذهبیه به حجامت در ان تصریح شده است. 🔸مطلب از کانال رسمی حکیم خیراندیش و موسسه رسمی تحقیقات حجامت ایران زیر نظر حکیم خیراندیش و دانشکده طب سنتی وزرات بهداشت
و اما در مورد حجامت در قمر در عقرب بحثی هست که بسیار اختلافی است. یک عده قائل هستند که اصلا حجامت نکنید و به روایت زیر استناد می‌کنند: روایت نهی حجامت در قمر در عقرب ✅ گروهی از امیرالمومنین علی صلوات الله علیه روایت کرده‌اند که ایشان، حجامت و شروع به کار، در محاق ماه، و در زمان ورود ماه در برج عقرب را ناپسند میدانستند. ويروي قوم عن علي ابن أبي طالب (صلوات الله علیه) أنه كان يكره الحجامة والابتداء بعمل في محاق القمر وفي حلوله في برج العقرب. 📚عیون الاخبار، الدینوری (، ج۱، ص۲۰۳) به کانال آقای حجامت بپیوندید.👇 ....•🌸°∞°❀🌸❀°∞°🌸•.... @mr_hejaamat
آقای حجامت
و اما در مورد حجامت در قمر در عقرب بحثی هست که بسیار اختلافی است. یک عده قائل هستند که اصلا حجامت ن
نظر بعدی عده ای هستند که قائلند حجامت در قمر در عقرب عیبی ندارد که نظر اصح به نظر همین نظر است. این روایت نهی قمر در عقرب از امیرالمومنین هم صرف نظر از اینکه روایتش از اهل سنت هست و اعتباری نداره، این نهی به خاطر باور مردم بوده که حجامت را تو قمر در عقرب ناپسند میدونستند. کسی اگر باور کنه با حجامت در هنگام قمر در عقرب آسیب می‌بینه پس می‌بینه، اما اگر باور کنه آسیب نمی‌بینه، پس نمی‌بینه! یعنی باور خیلی مهم است که روایات ما هم به این موضوع اهمیت دادند مثل بحث حجامت در چهارشنبه چون بودن قمر در عقرب هیچ اثر منفی واقعی بر روی خون و حجامت، به حیثی که مانع حجامت بشه نداره! ولی باقی چیزها مثل وقت قمری و اوقات هفته و اوقات سال، اینا آثار واقعی دارند و حتی باور هم نکنید ، کار خودشون رو می‌کنن... اما نحسی و شومی و سرایت و طیره و ... اینا همه ش خرافاته که یکیش همین قمر در عقربه! البته این روایتی که نقل شده بر اساسا تقیه است! چون مردم باور داشتن قمر در عقرب شومی و نحسی دارد. مثل بحث نوره و حجامت چهارشنبه چون مردم باور داشتن که با حجامت چهارشنبه آسیب می‌بینن ائمه فرمودند: هرکس چهارشنبه حجامت کند و پیسی بگیرد کسی جز خودش را ملامت نکند. این «کسی جز خودش رو ملامت نکند» یعنی چون تقصیر خودش هست که چنین باوری داره، نه چون چهارشنبه حجامت کرده! برای همین در یک روایت دیگر فرمودند هرکس چهارشنبه حجامت کند با قصد مخالفت با اهل طیره، از هر آفتی ایمن شده و از هر گزندی عافیت می‌یابد. اساسا بحث باور خیلی توی روایات مطرح شده. سرایت و نحسی و قمر در عقرب و... اینا همه چون مردم بهش باور داشتن و اصلاح باور هم به شدت کار سختیه و تقریباً شدنی نیست که در یک جمله، امام باور شخص رو عوض کنه لذا به قدر عقول و ظرفیتشون و بر اساس باورشون میگه: موقع قمر در عقرب حجامت نکنید.✋️ چون می‌دونه که اینا باور دارن و به خاطر باورشون آسیب می‌بینن و هرچقدر هم بهشون بگی آقا چهارشنبه خوبه ، نمیتونن بپذیرن🥲 توی بحث نوره هم همینه. اکثر روایات تقیه است و اگر تقیه نیست مقیده و اگر مقید نیست خاصه و اگر خاص نیست تاویل داره و اگر تاویل نداره متشابهه و اگر متشابه هم نیست تازه میشه باهاش دینداری کرد! همه اینا البته با فرض اثبات صدور روایت و صحت متن روایت هستش. پس نتیجه اینکه حجامت در قمر در عقرب عیبی ندارد. سید جواد موسوی به کانال آقای حجامت بپیوندید.👇 ....•🌸°∞°❀🌸❀°∞°🌸•.... @mr_hejaamat
خب حالا که نظرات مختلف رو خوندید، نظر نهایی در مورد حجامت در حزیران امسال رو پایین تو کلیپ براتون میذارم نگاه کنید! 👇👇👇
57.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حجامت حزیران سال ۱۴۰۳ حجامت حزیران امسال افتاده در قمر در عقرب 🚫🚫 میتونیم حجامت کنیم؟ اصل بر اینه که روز بد اگه مصادف بشه با روز خوب اگر قائل باشیم به خوب بودن حجامت حزیران،‌ بد میشه! که البته بحث سر این موضوع نیست! خلاصه: حجامت حزیران امسال به دلیل اختلافی بودن و نظرات مخالفی که وجود دارد، انجام نشود مگر با تدابیر صفرا مثل سکنجبین و رب انار و کاسنی و.... و مگر اینکه فرد دچار غلبه دم شود و حجامت تبیغ و اضطراری باشد. اگر هم حجامت در قمر در عقرب رو بد میدونید، پس ۶ یا ۷ تیر ماه که چهاردهم حزیران است با تدابیر صفرا انجام بدین! به کانال آقای حجامت بپیوندید.👇 ....•🌸°∞°❀🌸❀°∞°🌸•.... @mr_hejaamat
خلاصه مطالبی که راجع به حجامت حزیران گفتیم اینجا بخونید! البته نظر یکی دیگه از اساتید است. استاد مصطفی جهانی راد به کانال آقای حجامت بپیوندید.👇 ....•🌸°∞°❀🌸❀°∞°🌸•.... @mr_hejaamat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
رفقا متأسفانه نتیجه نهایی رو انگار خوب متوجه نشدند که ما گفتیم در نهایت با تدابیر میشه انجام داد. اگه خیلی گیر دارید میتونید ۶ یا ۷ تیر انجام بدین والسلام. به کانال آقای حجامت بپیوندید.👇 ....•🌸°∞°❀🌸❀°∞°🌸•.... @mr_hejaamat
حجامت حزیران_۲۰۲۴_۰۶_۱۸_۱۸_۰۲_۴۴_۸۷۶.aac
11.75M
👈حجامت حزیران مستحب موکد است. 🔻حجامت حزیران را ترک نکنید. دلایل بسیار عالی در اثبات اهمیت حجامت حزیران 🔻کسی حق ندارد سنت های الهی را تضعیف کند. 🔻حجامت نشانه ی تقواست. 🎧استاد قربانپور 🔰مرکز تحقیقات و پژوهش طب اسلامی تپطا به کانال آقای حجامت بپیوندید.👇 ....•🌸°∞°❀🌸❀°∞°🌸•.... @mr_hejaamat
4_5791678843634847995.mp3
11.13M
🔴 امسال حجامت حزیران در روز سه‌شنبه ۳۰ خرداد هستش 🔴 آیا امسال حجامت حزیران را انجام بدهیم یا نه؟ 🔶🔸 جواب به اختلاف حجامت حزیزان 🔶 سوالات که در این پادکست پاسخ داده می‌شود 👇 🔸 حجامت حزیران چیست؟ 🔸 آیا معصوم با علم به چرخش ماه‌های قمری و رومی تاکید به انجام حجامت کرده؟ 🔸 آیا حجامت در فصل گرم که خون در نقصان و ضعف هست باید حجامت کرد؟ 🔸 چرا در روایت تاکید شده حجامت حزیران را رها نکن؟ 🔸 تاثیر حجامت حزیران در این روز و فصل چیست؟ 🔸 روز خون (سه‌شنبه) چیست؟ 🔶🔸 توصیه مهم برای افرادی که قصد انجام حجامت حزیران را دارند. این کلیپ برای سال پیش است ۱۴۰۲ به کانال آقای حجامت بپیوندید.👇 ....•🌸°∞°❀🌸❀°∞°🌸•.... @mr_hejaamat
از دوره طبس به کانال آقای حجامت بپیوندید.👇 ....•🌸°∞°❀🌸❀°∞°🌸•.... @mr_hejaamat