eitaa logo
آقای میم
36 دنبال‌کننده
149 عکس
32 ویدیو
2 فایل
برای تبادل نظر به آی دی @Mr_Meem پیام دهید. از شنیدن نظرات شما مخاطبین محترم استقبال می کنیم. مطالب کانال را نشر دهید با نام یا بدون نام آی دی من در نرم افزار ویراستی: https://virasty.com/mr_meem
مشاهده در ایتا
دانلود
دوستانی که ناودان‌های خانه‌هایشان در خیابان و پیاده‌رو قرار دارد، متوجه هستند که با هر بار و باریدن، حق‌الناس بر گردن آن‌ها می‌آید؟ حق‌الناس که فقط اختلاس نیست، مجبور کردن کسی برای تغییر مسیر از پیاده‌رو به خیابان در زیر باران و با کودکی در بغل هم است، نیست؟؟؟
افرادی که می‌خواهند برای مشکلات امروز جامعه ما از علوم غربی راهکار استخراج کنند، من را یاد آیات ۱۱ و ۱۲ سوره مبارکه بقره می‌اندازند. آن‌ها مفسدانی هستند که خود را مصلح نیز می‌دانند. از جمله در موضوعات زیر :
یه چیز در حاشیه‌ی جلسه سوال‌وجواب از مدیر به نظرم رسید که جالبه. می‌گم، چرا با وجود (مثلا) روس بودن مدیر و سرعت رشد بالای این پیام‌رسان، نه رسانه‌ها و نه دولت و نه نمایندگان آمریکایی موضع قاطعی علیه تلگرام نمی‌گیرند؟ در این مسئله نکات مهمی وجود داره!
اخیرا آقای ضرغامی رئیس سابق و کنونی گردشگری مجدد گفته‌اند که پیگیر این هستند که به توریست‌ها سیم‌کارت‌هایی داده بشه که هیچ فیلترینگی نداره. وقتی کسی که اصلا نگاه تمدنی نداره رو به عنوان مملکت می‌ذاری، همین می‌شه. تازه داریم از شر پیام‌رسان‌های خارجی خلاص می‌شیم که این آقا ول کن ماجرا نیست؟ همه رونالدو رو ول کنید، رو بچسبید این همه گل به خودی نزنه.
همین امروز رهبری گفتند: باید فرهنگ در کشور متوقف شود/ باید با ارتباط مستقیم داشته باشد. یک سوال مهم اساسی آیا وام‌های نجومی چند هزار میلیاردی که از خلق پول ناشی می‌شود، مهمترین علت ثروت‌های بادآورده نیست؟
🏅نشست صمیمی اعضای انجمن پولطلای ایران در شهر مقدس قم موضوع : ظرفیت های پولطلا در قم - چهارشنبه ساعت 16 📋لطفا برای حضور در جلسه، نام خود را به @ghadirololama ارسال نمائید. قم. میدان سپاه. خیابان شهید اخلاقی. پلاک 110. موسسه برهان 🔗کانال موسسۀ متا
سَلامٌ عَلَى آلِ یس السَّلامُ عَلَیکَ یَا دَاعِیَ اللَّهِ وَ رَبَّانِیَّ آیَاتِهِ السَّلامُ عَلَیْکَ یَا بَابَ اللَّهِ وَ دَیَّانَ دِینِهِ السَّلامُ عَلَیْکَ یَا خَلِیفَةَ اللَّهِ وَ نَاصِرَ حَقِّهِ السَّلامُ عَلَیْکَ یَا حُجَّةَ اللَّهِ وَ دَلِیلَ إِرَادَتِهِ السَّلامُ عَلَیْکَ یَا تَالِیَ کِتَابِ اللَّهِ وَ تَرْجُمَانَهُ السَّلامُ عَلَیکَ فِی آنَاءِ لَیْلِکَ وَ أَطْرَافِ نَهَارِکَ السَّلامُ عَلَیْکَ یَا بَقِیَّةَ اللَّهِ فِی أَرْضِهِ السَّلامُ عَلَیْکَ یَا مِیثَاقَ اللَّهِ الَّذِی أَخَذَهُ وَ وَکَّدَهُ السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وَعْدَ اللَّهِ الَّذِی ضَمِنَهُ السَّلامُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الْعَلَمُ الْمَنْصُوبُ وَ الْعِلْمُ الْمَصْبُوبُ وَ الْغَوْثُ وَ الرَّحْمَةُ الْوَاسِعَةُ وَعْدا غَیْرَ مَکذُوب السَّلامُ عَلَیکَ حِینَ تَقُومُ السَّلامُ عَلَیکَ حِینَ تَقْعُدُ السَّلامُ عَلَیْکَ حِینَ تَقْرَأُ وَ تُبَیِّنُ السَّلامُ عَلَیْکَ حِینَ تُصَلِّی وَ تَقْنُتُ السَّلامُ عَلَیْکَ حِینَ تَرْکَعُ وَ تَسْجُدُ السَّلامُ عَلَیْکَ حِینَ تُهَلِّلُ وَ تُکَبِّرُ السَّلامُ عَلَیْکَ حِینَ تَحْمَدُ وَ تَسْتَغْفِرُ، السَّلامُ عَلَیْکَ حِینَ تُصْبِحُ وَ تُمْسِی السَّلامُ عَلَیْکَ فِی اللَّیْلِ إِذَا یَغْشَى وَ النَّهَارِ إِذَا تَجَلَّى السَّلامُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الْإِمَامُ الْمَأْمُونُ السَّلامُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الْمُقَدَّمُ الْمَأْمُولُ السَّلامُ عَلَیْکَ بِجَوَامِعِ السَّلام أُشهِدُکَ یَا مَولایَ أَنِّی أَشهَدُ أَن لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ وَحْدَهُ لا شَرِیکَ لَهُ وَ أَنَّ مُحَمَّدا عَبْدُهُ وَ رَسُولُهُ لا حَبِیبَ إِلا هُوَ وَ أَهْلُهُ وَ أُشْهِدُکَ یَا مَوْلایَ أَنَّ عَلِیّاً أَمِیرَ الْمُؤْمِنِینَ حُجَّتُهُ وَ الْحَسَنَ حُجَّتُهُ وَ الْحُسَیْنَ حُجَّتُهُ وَ عَلِیَّ بْنَ الْحُسَیْنِ حُجَّتُهُ وَ مُحَمَّدَ بْنَ عَلِیٍّ حُجَّتُهُ وَ جَعْفَرَ بْنَ مُحَمَّدٍ حُجَّتُهُ وَ مُوسَى بْنَ جَعْفَرٍ حُجَّتُهُ وَ عَلِیَّ بْنَ مُوسَى حُجَّتُهُ وَ مُحَمَّدَ بْنَ عَلِیٍّ حُجَّتُهُ وَ عَلِیَّ بْنَ مُحَمَّدٍ حُجَّتُهُ وَ الْحَسَنَ بْنَ عَلِیٍّ حُجَّتُهُ وَ أَشْهَدُ أَنَّکَ حُجَّةُ اللَّه أَنتُم الأَوَّلُ وَ الآخِرُ وَ أَنَّ رَجْعَتَکُمْ حَقٌّ لا رَیْبَ فِیهَا یَوْمَ لا یَنْفَعُ نَفْساً إِیمَانُهَا لَمْ تَکُنْ آمَنَتْ مِنْ قَبْلُ أَوْ کَسَبَتْ فِی إِیمَانِهَا خَیْراً وَ أَنَّ الْمَوْتَ حَقٌّ وَ أَنَّ نَاکِراً وَ نَکِیراً حَقٌّ وَ أَشْهَدُ أَنَّ النَّشْرَ حَقٌّ وَ الْبَعْثَ حَقٌّ وَ أَنَّ الصِّرَاطَ حَقٌّ وَ الْمِرْصَادَ حَقٌّ وَ الْمِیزَانَ حَقٌّ وَ الْحَشْرَ حَقٌّ وَ الْحِسَابَ حَقٌّ وَ الْجَنَّةَ وَ النَّارَ حَقٌّ وَ الْوَعْدَ وَ الْوَعِیدَ بِهِمَا حَقٌّ یَا مَولایَ شَقِیَ مَنْ خَالَفَکُمْ وَ سَعِدَ مَنْ أَطَاعَکُمْ فَاشْهَدْ عَلَى مَا أَشْهَدْتُکَ عَلَیْهِ وَ أَنَا وَلِیٌّ لَکَ بَرِی ءٌ مِنْ عَدُوِّکَ فَالْحَقُّ مَا رَضِیتُمُوهُ وَ الْبَاطِلُ مَا أَسْخَطْتُمُوهُ وَ الْمَعْرُوفُ مَا أَمَرْتُمْ بِهِ وَ الْمُنْکَرُ مَا نَهَیْتُمْ عَنْهُ فَنَفْسِی مُؤْمِنَةٌ بِاللَّهِ وَحْدَهُ لا شَرِیکَ لَهُ وَ بِرَسُولِهِ وَ بِأَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ بِکُمْ یَا مَوْلایَ أَوَّلِکُمْ وَ آخِرِکُمْ وَ نُصْرَتِی مُعَدَّةٌ لَکُمْ وَ مَوَدَّتِی خَالِصَةٌ لَکُمْ آمِینَ آمِین
در بخش رتبه بندی سایت های موتور جستجوی موردی جالبی دیدم که نظرم را جلب کرد.رتبه جستجوی "ایتا" در یک هفته اخیر با وجود قطع شدن چندین ساعته سرورهای آن 25 مرتبه بالاتر رفته است.اگر مسئولین ایتا قدر این اعتماد مردم را بدانند، ایتا را به زودی به یک پیام رسان تمام عیار تبدیل می کنند.
دفاع مردم عادی از ریال را بیشتر شبیه این می‌بینم که علمای اخلاق می‌گویند کار مهم نفس اماره این است که خود را به عنوان صاحب نفس جا می‌زند و او را به خطا می‌اندازد. یعنی فرد فکر می‌کند که دارد به خودش سود می‌رساند در حالی که دارد به نفس اماره سود می‌رساند و خود اصلی را فراموش کرده و به آن ضرر می‌زند.
معادل است که مردم برای دفاع از نظام اسلامی از آن حمایت می‌کنند در حالی که در واقع نظام اسلامی باید بر پایه طلا و نقره باشد. برای برپایی نظام اسلامی چاره‌ای جز نداریم. الکی بی‌راهه نرویم.
سؤال: چرا وقتی به صورت هم زمان هم تحریم‌گریز است و هم انحصار ناپذیر و هم ضد تورم است و هم ضد ربا ما باید به پول‌های اعتباری و نامشروع و تورم‌زای و آویزان باشیم؟! در یک اقتصاد ناسالم و فساد انگیز!!! همه این چهار خصوصیت مثبت پول طلایی، با منافع آن‌ها در تضاد و یا تناقض است! به لحاظ بین المللی چون تحریم پذیر نیست، و اِف اِی تی اِف نمی‌تواند بر آن سیطره داشته باشد، لذا بشدت مورد مخالفت قرار دارد! به لحاظ داخلی، چون خالقان پول اعتباری نمی‌توانند خلق نقدینگی نمایند، مخالفت می‌کنند! در یک اقتصاد سالم و اسلامی، چون امکان رباخواری را برای متظاهرین غیر ممکن می‌کند، لذا رباخواران هم مخالفت می نمایند!!! و اما مهمترین دلیل برمی‌گردد به خصوصیت غیر تورمی طلا!!! زیرا دولت های ناکارآمد با تورم خود را سرپا نگه می‌دارند و بار ناکارآمدی خود را بر دوش مردم می‌گذارند!!! همچنین پولطلا غیرقابل انحصار است. زیرا پولطلا را نمی‌توان احتکار و یا اینکه مثل پول اعتباری خلق نمود و ارزش آن ذاتی است، و این خصوصیات پولطلا مانع از رانت و فساد و روحیه استکباری است! در یک کلام پوطلا یعنی ، یعنی رحمت الهی! یعنی حلال شدن نان و لقمه حلال، پولطلا یعنی برابری و و عدالت اجتماعی و محو فواصل طبقاتی. ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ سید عبدالحمید لطیفی حسینی