کاش میشد دنیا را، منظورم این است همهی دنیا را، با ستارهها و کهکشانها و آسمانها و زمینهایش، مثل قالی لوله کرد و کنار گذاشت.
@mrr_ghazi
- قُلُوبُ الرِّجَالِ وَحْشِيَّةٌ فَمَنْ تَأَلَّفَهَا أَقْبَلَتْ عَلَيْهِ
| دل های مردم وحشی و گريزان است، هر که با آن انس گیرد، رو به سوی او می کند |
@mrr_ghazi
افسوس بر آن دیده که روی تو ندیدهست
يا دیده و بعد از تو به رویی نگریدهست...
@mrr_ghazi
ماهور؛
- او را آنگونه میخواهم که قُبادی، شهرزادش را ؛ @mrr_ghazi
جهان به چه کار آید،
اگر تو را در کنار خود نداشته باشم
و کلمات چه بیهوده خواهند بود
اگر نتوانم روبه رویت بایستم
و فریاد بزنم که دوستت دارم...
هر چی سنم بالاتر میره بیشتر درک میکنم، چرا یه عده از مردم یدفعه ناپدید میشن و یه زندگی شخصی و ساکت رو انتخاب میکنن .
احتمالاً باز هم کسی را دوست بدارم،
اما نه آنطور جسورانه و رها که تو را دوست داشتم؛
اینبار، بسیار محتاطتر، آرامتر،
و با ترسی همیشگی از دوباره شکستن.