- قُلُوبُ الرِّجَالِ وَحْشِيَّةٌ فَمَنْ تَأَلَّفَهَا أَقْبَلَتْ عَلَيْهِ
| دل های مردم وحشی و گريزان است، هر که با آن انس گیرد، رو به سوی او می کند |
@mrr_ghazi
افسوس بر آن دیده که روی تو ندیدهست
يا دیده و بعد از تو به رویی نگریدهست...
@mrr_ghazi
ماهور؛
- او را آنگونه میخواهم که قُبادی، شهرزادش را ؛ @mrr_ghazi
جهان به چه کار آید،
اگر تو را در کنار خود نداشته باشم
و کلمات چه بیهوده خواهند بود
اگر نتوانم روبه رویت بایستم
و فریاد بزنم که دوستت دارم...
هر چی سنم بالاتر میره بیشتر درک میکنم، چرا یه عده از مردم یدفعه ناپدید میشن و یه زندگی شخصی و ساکت رو انتخاب میکنن .
احتمالاً باز هم کسی را دوست بدارم،
اما نه آنطور جسورانه و رها که تو را دوست داشتم؛
اینبار، بسیار محتاطتر، آرامتر،
و با ترسی همیشگی از دوباره شکستن.
میدونین چیه؟
هرچیزی یا هرکسی که آزارتون میده رو بزارید کنار ، حتی اگر خیلی دوستش دارید
گاهی اوقات خیلی دیر متوجه میشیم که اون فرد یا هرچیزی به دردمون نمیخورده و ما زیادی بها دادیم بهش
نمیخوام بگم زندگی دو روزه یا زندگی کوتاه تر ازونیه که بخوای به خاطر یه چیزی اذیت بشی و فاز نصیحت بگیرم ، چون خودم هنور نیاز به نصیحت بقیه دارم
فقط میگم باید رها کنیم و رها کردنو یاد بگیریم
خیلیا میگن نشدنیه ، سخته ولی شدنیه
میتونی انقدری صبر کنی که صبرت لبریز شه و متوجه اصلِ ماجرا بشی
و میتونی زودتر رها کنی و منتظر تغییر اون فرد یا اون چیز نباشی
و همیشه گزینه اول آسیب زیادی میزنه و گزینه دوم کمتر
خیلیامون میدونیم که اشتباهه ولی سمتش میریم
ولی اینکه زود رهاش کنیم مهمه
نباید بزاریم آسیب بیشتری بهمون وارد شه با امید اینکه اون دوستمون داره و به خاطرمون تغییر میکنه .
ماهور؛