احتمالاً باز هم کسی را دوست بدارم،
اما نه آنطور جسورانه و رها که تو را دوست داشتم؛
اینبار، بسیار محتاطتر، آرامتر،
و با ترسی همیشگی از دوباره شکستن.
میدونین چیه؟
هرچیزی یا هرکسی که آزارتون میده رو بزارید کنار ، حتی اگر خیلی دوستش دارید
گاهی اوقات خیلی دیر متوجه میشیم که اون فرد یا هرچیزی به دردمون نمیخورده و ما زیادی بها دادیم بهش
نمیخوام بگم زندگی دو روزه یا زندگی کوتاه تر ازونیه که بخوای به خاطر یه چیزی اذیت بشی و فاز نصیحت بگیرم ، چون خودم هنور نیاز به نصیحت بقیه دارم
فقط میگم باید رها کنیم و رها کردنو یاد بگیریم
خیلیا میگن نشدنیه ، سخته ولی شدنیه
میتونی انقدری صبر کنی که صبرت لبریز شه و متوجه اصلِ ماجرا بشی
و میتونی زودتر رها کنی و منتظر تغییر اون فرد یا اون چیز نباشی
و همیشه گزینه اول آسیب زیادی میزنه و گزینه دوم کمتر
خیلیامون میدونیم که اشتباهه ولی سمتش میریم
ولی اینکه زود رهاش کنیم مهمه
نباید بزاریم آسیب بیشتری بهمون وارد شه با امید اینکه اون دوستمون داره و به خاطرمون تغییر میکنه .
ماهور؛
من بسیار به تو فکر میکنم و به خیلی چیزها؛ به اینکه تو همین الان داری به چه چیزی فکر میکنی، نه همین الان که داری این متن را میخوانی، همین الان که من دارم این متن را مینویسم. به اینکه اصلا برای تو اهمیتی ندارد که من کدام «همین الان» را میگویم ،من به خیلی چیزها فکر میکنم.
- سیدتقی سیدی