هدایت شده از کیهان در کرانه
زینگگگگگ
سلام علیکم کانال کیهان در کرانه میخواد
یه تقدیمیه خفن بده!
در ابتدا شما این پیام + دوتا پست از کانال
رو میزارید تو شاتل فضاییتون و پرتاب
میکنید توی کانالتون
و بعدش میآید و توی پیوی اینا رو بهم میگید !
در آخر بنده با توجه به چیزایی
که گفتید و اون وایبی که از کانالتون
دریافت کردم براتون یه جناب سیاره ای
میکشم و یدونه پست ازتون فور میدم توی کانالم!
نکته*
ظرفیت
محل ثبت مهر تأیید : @goust_l4