مهدویت تا نابودی اسرائیل
⭕️پروتكل های رهبران يهود برای تسخير جهان 1⃣پروتكل شماره یک میخواهيم فارغ از هرگونه لفاظى وعبار
⭕️پروتكل هاي رهبران يهود برای تسخير جهان
هنگامى كه ما به قدرت رسيديم، يعنى قدرت را از چنگ فرمان روايانى كه با اسـتفاده از واژه آزادى بـر مردم حكومت میكنند، خارج ساختيم، طلا جاى قدرت را خواهد گرفت. بنياد نهادن حكومت براساس آزادى غيرممكن است. زيرا كسى نمیتواند آزادى را در متعارف و متعادلترين نـوع آن بكـارگيرد. اگـر صـرفاً بـراى مدت كوتاهى مردم را در اداره امور خويش آزاد بگذاريم تا هر كس فرمانرواى خويش بشـود، ديـرى نخواهـد پاييد كه انسجام امور از هم گسيخته میشود و مردم دست به كشتار همديگر میزنند و از دولت چيزى جـز تلى خاكستر به جاى نخواهد ماند.
🌴خواه دولتها در اثر ضعف داخلى متلاشى شوند و خواه در اثر چيرگى دشمنان خـارجى از بـين برونـد، سرانجام زير نفوذ ما قرار خواهند گرفت. زيرا سرمايه، كه به مثابه ريسمان محكمى اسـت، در دسـت ماسـت. دولتهايى كه به اين ريسمان محكم چنگ نمیزنند، سقوطشان حتمى خواهد بود.
🌾 آنهايى كه آزادمنشانه می انديشند، ممكن است به سياستى كه ما در بالا خطـوط اصـلى آن را ترسـيم كرديم، ايراد بگيرند و آن را غيراخلاقى تلقى كنند. ولى در پاسخ ايراد آنها، ما اين سؤال را مطرح میكنيم: اگر هر دولتى دو نوع دشمن داشته باشد و براى از بين بردن دشمن خارجى بـه او اجـازه داده شـود كـه براى نابودى دشمن از هر روشى استفاده كند، يعنى مثلا دشمن را غافلگير كرده و شبانه به اردوگاه او بزند و او را در هم بكوبد آنگاه اين عمل را روش غيراخلاقى میناميد؟ به همين قياس نابودى دولتهاى حاضـر بـه دست ما كه مخرب رفاه عمومى هستند، عملى غيراخلاقى تلقى میشود؟
🌴آيا آدم معقولى پيدا میشود كه فكر كند میتوان از طريق بحث و استدلال با مردم عـامى كـه قـدرت استدلالشان سطحى است، كنار آمد؟ كنار آمدن با توده مردم فقط با دست گذاشتن روى عواطف و اعتقادات آنها مقدور و ممكن است. اگر بخواهيم با اين دسته از مردم كه فهم سياسى ندارند، از طريق استدلال و بحث كنار بياييم، جز آنكه تخم هرج و مرج را بپاشيم كار ديگرى نمیتوانيم بكنيم.
🌾 ميان سياست و اخلاق هيچگونه وجه اشتراكى نيست. فرمانروايى كه متكى به اخلاق باشد، نمـیتوانـد سياستمدارى كار كشته و ماهر از آب درآيد و نتيجتاً پايه هاى قدرت سياسى او متزلزل خواهد گشت. آنهايى كه میخواهند گام در وادى سياست بگذارند، بايد هم نيرنگ باز باشند و هم بتوانند ديگران را متقاعد كننـد. صفاتى چون درستكارى و راستگويى خطرى بزرگ براى سياست بشمار میروند. زيرا چنين صفاتى شـديدتراز هر دشمنى، فرمانروا از اريكه حكمرانى به زير میكشـند. البتـه فرمانروايـان جوامـع غيرصهيونيسـت بايـد چنين صفاتى را دارا باشند تا هر چه زودتر از پاى درآيندو تسليم مـا شـوند. ولـى در نظـام سياسـى جوامـع
صهيونيستى، قيودات اخلاقى نبايد وجود داشته باشد.
🌷ادامه دارد......
👉 @mtnsr2
🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁
⭕️هدیه ما به شما همراهان مهدوی
❓میخوای خوابت لذت بخش بشه؟🤔
❓میخوای غذات خوشمزه تر بشه؟😳
❤️❤️قال الإمام الهادي عليه السلام:
السَّهَرُ اَلَذُّ لِلمَنامِ وَ الجُوعُ يَزيدُ في طيبِ الطَّعامِ ؛
🍁شب بيدارى ، خواب را لذّت بخش تر
🍁 و گرسنگى ، خوراك را گواراتر مى كند .
📖أعلام الدّين ، ص 311
👉 @mtnsr2
🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁
Shahram-Nazeri-Bi-Gharar.mp3
20.31M
⭕️بی قرار........
🌾با صدای شهرام ناظری
👉 @mtnsr2
🌸در هوایت بی قرارم بی قرارم روز و شب
🌸سر ز کویت بر ندارم بر ندارم روز و شب
🌸در هوایت بی قرارم بی قرارم روز و شب
🌸سر ز کویت بر ندارم بر ندارم روز و شب
🌸جان روز و جان شب ای جان تو
🌸انتظارم انتظارم روز و شب
🌸زان شبی که وعده کردی روز وصل
🌸زان شبی که وعده کردی روز وصل
🌸روز و شب را می شمارم روز و شب
🌸ای مهار عاشقان در دست تو
🌸ای مهار عاشقان در دست تو
🌸در میان این قطارم روز و شب
🌸در میان این قطارم این قطارم روز و شب
🌸در هوایت بی قرارم بی قرارم روز و شب
🌸سر ز کویت بر ندارم بر ندارم روز و شب
🌸جان روز و جان شب ای جان تو
🌸انتظارم انتظارم روز و شب
🌸می زنی تو می زنی تو زخمه ها بر می رود
🌸می زنی تو می زنی تو زخمه ها بر می رود
🌸تا به گردون زیر و زارم زیر و زارم روز و شب
🌸در هوایت بی قرارم بی قرارم روز و شب
🌸سر ز کویت بر ندارم بر ندارم روز و شب
🌸جان روز و جان شب ای جان تو
🌸انتظارم انتظارم روز و شب
🌸روز و شب را همچو خود مجنون کنم
🌸روز و شب را کی گذارم روز و شب
🌸می زنی تو می زنی تو زخمه ها بر می رود
🌸می زنی تو می زنی تو زخمه ها بر می رود
🌸تا به گردون زیر و زارم زیر و زارم روز و شب
🌸در هوایت بی قرارم بی قرارم روز و شب
🌸سر ز کویت بر ندارم بر ندارم روز و شب
🌸جان روز و جان شب ای جان تو
🌸انتظارم انتظارم روز و شب
👉 @mtnsr2
هدایت شده از مهدویت تا نابودی اسرائیل
⭕️ #قرار_عاشقی
🔷 #شهدارایادکنیدباذکرصلوات
🌷 #شهیدابراهیم_هادی
🌷 #شهیدعبدالصالح_زارع
🌷الهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم🌷
👉 @mtnsr2
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
⭕️ #کلام_خدا......
✨اَعوذُ باللّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیم✨
« وَاللَّذَانَ يَأْتِيَانِهَا مِنكُمْ فَآذُوهُمَا فَإِن تَابَا وَأَصْلَحَا فَأَعْرِضُواْ عَنْهُمَا إِنَّ اللّهَ كَانَ تَوَّابًا رَّحِيمًا»
و آن زنان و مردانی که همسر ندارند و مرتکب آن عمل شده اند، بیازارید و چون توبه کنند و به صلاح آیند از آزارشان دست بردارید؛ زیرا خدا توبه پذیر و مهربان است.
(نساء/16)
👉 @mtnsr2
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
سپس در آیه بعد، حکم زنا و عمل منافى عفت غیر محصنه را بیان مى کند، و مى فرماید: و از میان شما آن کسانى که اقدام به ارتکاب این عمل زشت مى کنند، آنها را آزار (و مجازات) کنید (وَ الَّذانِ یَأْتِیانِها مِنْکُمْ فَآذُوهُما).
گرچه در این آیه تصریحى به زناى غیر محصنه نشده، ولى از آنجا که این آیه دنبال آیه گذشته آمده، و مجازاتى که براى زنا در این آیه ذکر شده، با مجازات آیه گذشته تفاوت دارد، و از آن خفیف تر است استفاده مى شود که: این حکم درباره آن دسته از مرتکبین زنا است، که در آیه قبل داخل نبوده اند.
و از آنجا که آیه قبل با قرینه اى که اشاره شد، مخصوص زناى محصنه است نتیجه مى گیریم، که این آیه حکم زناى غیر محصنه را بیان مى کند.
این نکته نیز روشن است که مجازات مذکور در این آیه یک مجازات کلى است، و آیه ۲ سوره نور که حدّ زنا را یکصد تازیانه براى هر یک از طرفین بیان کرده، مى تواند، تفسیر و توضیحى براى این آیه بوده باشد، و به همین دلیل این حکم نیز نسخ نشده است.
در تفسیر عیاشى از امام صادق(علیه السلام) نیز در ذیل این آیه نقل شده، که فرمود: منظور از این آیه مرد و زن بى همسر است، که اگر مرتکب عمل منافى عفت شوند، آنها را باید آزار داد (و مجازات کرد).
بنا بر آنچه گفتیم، کلمه اللَّذانِ اگرچه مثنای مذکر است، منظور از آن، زن و مرد هر دو مى باشد، و به اصطلاح از باب تغلیب است.
در پایان آیه اشاره به مسأله توبه و عفو و بخشش از این گونه گناهکاران کرده، مى فرماید: اگر آنها به راستى توبه کنند، خود را اصلاح نمایند و به جبران گذشته بپردازند، از مجازات آنها صرف نظر کنید; زیرا خداوند توبه پذیر و مهربان است (فَإِنْ تابا وَ أَصْلَحا فَأَعْرِضُوا عَنْهُما إِنَّ اللّهَ کانَ تَوّاباً رَحیماً).
این دستور، در حقیقت راه بازگشت را به روى این گونه خطاکاران گشوده است که در صورت توبه و اصلاح، جامعه اسلامى آنها را با آغوش باز مى پذیرد و به صورت یک عنصر طرد شده اجتماع نخواهند بود.
ولى البته (همان طور که در کتب فقهى آمده) توبه در صورتى صحیح است که قبل از ثبوت جرم در دادگاه اسلامى، و اقامه شهود، و صدور حکم دادگاه، انجام یافته باشد، و گر نه توبه اى که بعد از صدور حکم باشد، هیچگونه تأثیرى نخواهد داشت.
از این حکم، ضمناً استفاده مى شود: هرگز نباید افرادى را که توبه کرده اند در برابر گناهان سابق، مورد ملامت قرار داد، جائى که حکم مجازات و حدّ شرعى، با توبه ساقط بشود، به طریق اولى باید مردم از گذشته آنها چشم بپوشند، همچنین کسانى که این حدّ درباره آنها جارى مى شود و بعد از آن توبه مى کنند، باید مشمول گذشت مسلمانان بوده باشند.
تفسیر نمونه/ ذیل آیه 16 سوره نساء»
👉 @mtnsr2
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫