آیا میدانستید؟ در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، "بانک شیر مادر" نیز داریم!
شگفتانگیزه، نه؟ 🤩 بانک شیر مادر دانشگاه علوم پزشکی مشهد، واقع در درمانگاه زکریا (میدان شهید فکوری)، حتی در ایام نوروز هم فعال بود و به کار خداپسندانهاش ادامه داد. 🌸
**این مرکز چه کار مهمی انجام میدهد؟**
وظیفه اصلی این مرکز، جمعآوری و توزیع شیر مادران اهداکننده است. این شیرهای گرانبها به نوزادان بستری، بهخصوص نوزادان نارس 👶، میرسد تا به رشد و تقویت سیستم ایمنی آنها کمک کند. شیر مادر برای این کوچولوها حیاتی است! 💖
**شما هم میتوانید شریک این مهربانی باشید!**
اگر شما هم مادری هستید که شیر مازاد دارید، با مراجعه به این مرکز میتوانید در این امر خیر و خداپسندانه سهیم باشید و لبخند سلامتی را به لب نوزادان هدیه دهید. 🙏
https://eitaa.com/mums_info
https://ble.ir/mums_info
آدرس مراکزپیشگیری ودرمان حیوان گزیدگی وهاری:
🏨 طرقبه،صاحب الزمان ۱۶مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شهیدجمشیدیان
شماره تماس:۰۵۱۳۴۲۲۲۶۱۲
🏨 شاندیز،بین ولی عصر۱۵و۱۶، مرکزخدمات جامع سلامت شهری روستایی شاندیز
شماره تماس:۰۵۱۳۴۲۸۶۱۰۳
https://eitaa.com/mums_info
https://ble.ir/mums_info
تا پای جان برای ایران❤️
نوروز ۱۴٠۵
https://eitaa.com/mums_info
https://ble.ir/mums_info
حضور کادر درمان
در نهمین روز سال ۱۴۰۵
#اتاق_عمل_مرکزی
خداقوّت به مدافعان سلامت
https://eitaa.com/mums_info
https://ble.ir/mums_info