eitaa logo
هُرموز | محمدعلی انتظاری
237 دنبال‌کننده
552 عکس
193 ویدیو
3 فایل
ارتباط» @Mahkian
مشاهده در ایتا
دانلود
📝به روزمره نویسان مشرق و منتشرکنندگان یادداشت سخیف و سراسر اهانت آمیز لوبیای سحرآمیز در خبرگزاری تسنیم نباید خرده گرفت همچون معلم منحرفشان، مهدی نصیری نوک دماغ بین هستند و ذهن کلان‌نگر ندارند استراتژیست‌ های همه جانبه نگر به دور از سیاست بازی‌ها میگویند که با اعمال قدرت بر تنگه‌ی هرمز هم پترودلار کمرش میشکند، هم ریال جان دوباره میگیرد، هم تحریم ها را میتوان کم اثر یا بی اثر کرد و مهمتر آنکه بساط سنتکام از خلیج پارس جمع خواهد شد https://virasty.com/muntezari/1777274545480083275 @muntezari
🚀مشکل آنست که آمریکا و رژیم جنگ را وجودی شروع کردند و ساده اندیشان داخلی که مغزشان اندازه لوبیا است فکر کردند سوتفاهمی بوده و با سلام و صلوات میخواهند حل و فصلش کنند! https://virasty.com/muntezari/1777278208841857941 @muntezari
🎙از حضور در سوریه حمایت نشد لیبرال‌ها به مدافعان حرم اهانت کردند حالا متاسفانه شاهد روایتگری شهادت نظامی‌ها و مردم در خیابان کارگر تهران و بالای اتوبان شهید همت هستیم! @muntezari
✊🏽مشت گره کرده امام شهیدمان اِلمان میدان انقلاب تهران @muntezari
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺این روزها بازنشر این صحبت‌های امام شهیدمان جرم است! @muntezari
📵 فحش با کلاسی هست بنام ایتایی‌ها همراه با پوز خندی که مثلا ما خیلی خفنیم! این فحش نه ساخته‌ی اصلاحطلب‌ها، نه کار سلطنت‌طلبان، نه منافقین و بهایی‌هاست، بلکه حاصل ذهن اصحاب جریانِ خود عاقل پندارِ اصولگراست! بهانه‌‌‌ی‌شان جهت سخره گرفتن و سطحی نشان دادنِ مخاطبین ایتا میباشد، بطور مثال خبری بود پیرامون زدن جنگنده F35 و اسارت خلبانِ آن که فلان مهمان، کارشناس و بخش خبری در صداوسیما با کسب اجازه از شُعام (سوژهای مرتبط با جنگ که در صدا و سیما مطرح میشود ذیل شورای امنیت ملی میباشد) گفته بود و در پیامرسان‌ها چرخید و مخاطبین ایتا چون دل در گرو انقلاب اسلامی دارند خوشحال شدند و بعدا به هر دلیلی اصل خبر تکذیب شد اما مخاطبین حزب اللهی ایتا مورد تمسخر و تحقیر قرار گرفتند! یا چون مخاطبین مذهبی بخاطر محدودیت دسترسی به پیامرسانهای خارجی یا تعصب ایرانی به سمت این پیامرسان سرازیر شدند بازار کانال ساختن داغ شد و برخی برای جذب مخاطب اخبار فیک و دروغ میگذارند، دقیقا مانند سالهای ۹۴_۹۵ که تلگرام داشت همه گیر میشد و کلی مطلب بدون‌ پشتوانه توی کانال‌هایشان منتشر میکردند، اما الان که به ایتا رسیده دلیلی بر کوتوله فکری بودن مخاطبین ایتا میدانند در حالیکه علت اصلی این هجمه علیه حزب اللهی‌های ساکن در ایتا توسط نوچه‌های اصولگراهای سنتی و صنعتی آن است که امت حزب الله که روزگاری با حسن نیت بدون چون و چرا به کل لیستشان با اعتماد به سر تیم‌شان رای میدادند چند صباحی است که سوال میکنند، میپرسند و نسبت به کنش‌ و واکنش‌ها، اتفاقات داخلی و سیاست خارجی کشور، یا رای دادن برای هر نفر باید قانع شوند و چون خودپدرخواندها قبلتر با جمله‌ی "در این برهه‌ی حساس کنونی" کیف کش و پسر دختر فلانی را بدون سواد و فهم عمیق حکمرانی ذیل لیستشان وارد شورای شهر و مجلس میکردند و حالا که با سدِ سوال و عدم توانایی جهت اقناع هواداران سابق خود روبرو شده اند متاسفانه با بی اخلاقی تمام از روزنامه‌ی فرهیختگان تا انسان‌رسانه‌ها و تشکل‌ها و سازمان‌هایی که رسالتشان ارتقاع سطح فهم و سواد عمومی است بسیج کرده‌اند تا علیه این "هسته‌ی سخت" عملیات روانی کنند و حضور در ایتا که تبدیل به تشکیلاتی جهت عملیات علیه الیگارش‌ها و نو فئودالها شده را امری اُمل و بی کلاس جلوه دهند. عزیزان حزب اللهی، از فحش و کنایه‌ها خسته نشوید، لیبرالها و تکنوکراتهای مذهبی دنبال متفرق و کم رمق کردن شما هستند، به کنشگری فعال و مسئولانه‌ی خود محکم ادامه دهید. محمد علی انتظاری ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۵ @muntezari
مجتبی موقوفه و علی زکریا تا دقایقی دیگر بیانیه میدن و میگن جنگ بین هرمزگان و آمریکاست و ارتباطی با آتش بس با ایران نداره، میگن اونا دارن برا خودشون و انتقام بچه‌های میناب که هم استانیشون بودن میجنگن!! @muntezari
🔺چرا نگرانیم؟ @muntezari
🔺سلطی بودن اینطور رو مغز ذائل میکنه! @muntezari
هدایت شده از نِقاش
سلام دوستان اگر دوست دارید خبرها و رویدادهای روز را فقط در حد تیتر دنبال نکنید و کنار خبر، تحلیل، زمینه و نگاه عمیق‌تری هم داشته باشید، خوشحال می‌شویم به کانال خبری تحلیلی «نِقاش» بپیوندید. در «نِقاش» تلاش می‌کنیم تصویر روشن‌تری از اتفاقات بسازیم، نه فقط خبر بدهیم، بلکه کمک کنیم خبرها را بهتر بفهمیم. خوشحال می‌شویم علاوه بر عضویت خودتان، این دعوت را با دوستان و آشنایانی که به چنین فضایی علاقه‌مندند هم به اشتراک بگذارید و آن‌ها را به همراهی با «نِقاش» ترغیب کنید. لینک عضویت «نِقاش» https://ble.ir/hazbavi313 https://eitaa.com/hazbavi313 https://rubika.ir/hazbavi313
میگن تو دِه هفت شب و هفت روز برا گُلمراد جشن گرفته بودن چون شاه باهاش همکلام شده بود؟! بهش گفتن چیشد؟! گفت ناصرالدین شاه شکار خوبی کرده بود، خوشحال بود و از روستا رد میشد، منو دید با خنده گفت چطوری قرمساق؟ خلاصه این شد که مورد توجه قرار گرفتم ... حالا حکایت فرهاد فتحی هستش، با لباس پیغمبر رفته تو کلاب با شخص مریضی بنام اسکپتیک جدل کرده و اون هم تا تونسته فحش کشش کرده و ازونجا معروف شد و الانم جوگیر شده و ازون شهرت کاذب علیه چهرهای ریشه دار و استخوان خرد کرده انقلاب دری وری میگه، باید بهش بگیم چطوری قرمساق گفتن اسکپتیک انگار بهت ساخته؟! https://virasty.com/muntezari/1778249441921404978 @muntezari
هدایت شده از Hormoz | اندیشکده هرمز
سید محمد مرندی: از این به بعد با امارات مانند شمال عراق رفتار خواهد شد این کشور جای پایی برای دشمن صهیونیستی است. هر زمان که لازم باشد، دشمن در آنجا هدف قرار خواهد گرفت. @Hormoz1444