هدایت شده از حکمران
💢 بمناسبت شهادت دکتر لاریجانی
📌عده ای با خبر شهادت #شهید_علی_لاریجانی انگشت اتهام به منتقدان دراز میکنند که توبه کنید
چرا سال ۹۲ منتقد ایشان بودید
🔺بله شهید علی لاریجانی در سمت رئیس مجلس جزو افرادی بودند که ۲۰ دقیقه ای برجام را امضا کردند.
❗️اما سال ۱۴۰۴ و جنگ کنونی مخالف مذاکره وسط جنگ بودند.
🔺اینکه عده ای فکر میکنند با نام شهید میتوانند جلوی انتقاد نسبت به سران نظام را بگیرند خیانت به نظام است.
🔺نظام از نظر شما خلاف کلام رهبری تماما ضد نقد هست.
نقد نکردن از این افراد شبیه این است که بگوییم حر زمانی اشتباهاتی داشته اما چون شهید شده انتقاد از اشتباهاتش غلط و خیانت به مقام شهید است!
این درحالی است که اصولا انتقاد برای بازگشت افراد به راه و مسیر درست است.
🔺اگر ما انتقادی از افرادی چون عباس عراقچی داریم به این معنا نیست که با شخص ایشان پدرکشتگی داریم
بلکه میدانیم او با ظریف زمین تا آسمان فرق دارد و معتقدیم و میخواهیم مسئولان به ریل درست برگردند.
🔺اگر این مفاهیم برای عده ای تفهیم نشود در آینده خواهند گفت بروید از انتقاد از برجام توبه کنید.
برجامی که خود #رهبر_شهید منتقد آن بود و فرمود شروط من در آن اعمال نشده!
و بارها از نفوذ در بدنه انقلاب انتقاد کردند.
⭕️ضمنا رهبر شهید میگفتند از من هم انتقاد کنید اما نکته انتقاد درست است.
🔺اینکه برجام در نهایت به صلاح نظام تمام شد یا نه بحث دیگری است
اما اینکه رهبر شهید هم جزو منتقدانش بود قابل انکار نیست
و اینکه فرمودند مذاکره با آمریکا شرافتمندانه نیست دلیل تجربه
این تجربه با برجام حاصل شد و شهید علی لاریجانی به درستی از تجربه ایران استفاده کرد و مخالف مذاکره دوباره بود.
📌در پایان از خدا میخواهم که همه چون #شهید_لاریجانی عاقبت بخیر شویم و به نقطه ای برسیم که هیچگاه نگران هیچ نفوذی نباشیم.
🔻ارسالی مخاطبان
@HokmranOnline
هُرموز | محمدعلی انتظاری
🎙دکتر کشاورز 📑مدرس علوم استراتژیک 🔺دشمن دو سناریو در بازی و شروع جنگ داشت: ۱.ترور هدفمند و کودتای ر
📑اکونومیست: نقشه اولیه تل آویو حمله به ایران در تابستان بود
🔹نقشه های اولیه تل آویو حمله به ایران در تابستان بود تا ذخایر مهماتی و تجهیزاتی خود را تکمیل کند.
🔹عامل تعیینکنندهای که موازنه را در داخل نهاد امنیتی اسرائیل به هم زد، دسترسی به اطلاعاتی بود که زمینه را برای ترور رهبر عالیقدر ایران فراهم می کرد.
🔺صوتی از دکتر کشاورز گذاشته بودم که ایشان گفته بودند حضرتآقا در واقع آگاهانه شهادت را انتخاب کردند!
به نوعی میتوان گفت آقاجان برای نجات ایران و امت مسلمان عملیات استشهادی انجام دادند
💔😞
@muntezari
مثلا رمز عملیات بذاری یا مریم مقدس
رو موشک بنویسی یا عیسی بنمریم ...
چه موج مثبتی بینمسیحیها ایجاد میکنه!!
❌احتمال کشته شدن روحانی و ظریف!
وجود چهرههای سیاسی مانند حسن روحانی، خاتمی، ظریف، عباس آخوندی و دیگر خائنین شاید برای انگلیس و آمریکا حتی بعد از جنگ مفید باشد
اما برای اسرائیلی که وجود خودش را در خطر میبینید دیگر اهمیتی ندارد و از شدت عصبیت این احتمال دارد که این مهرههای غرب پرست را نیز بکشت!
@muntezari
🔻این جنگ دو جبهه دارد!
جبههای که نظامیها به طرق مختلف با دشمن درگیر هستند و سنگری مهمتر که اگر نباشد آن جبههی نیز سقوط خواهد کرد
و آن چیزی نیست جز خط مقدمی بنام میادین و خیابانهای شهر!
مردم عزیز ایران
شما امروز پشت جبهه نیستید
حضور هر کدام از شما اگر بیشتر از سرباز پای لانچر و پدافند نباشد
کمتر نیست!
حضور تکتک شما به مانند سربازی وسط میداننبرد مهم و حیاتی است ...
اجرتان با سیدالشهدای انقلاب اسلامی
👊🏼🇮🇷
@muntezari
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پاکبان باشرف و با بصیرت
راستی چه جملاتی گفت
ارسال آقای اسفندیار رضایی وناشی
عزیزان
بنده امسال عید ندارم!
همیشه گفتم
خانوادهام که جانم فداشون بشه رو خیلی دوست دارم
اما بیشتر از آنها
حضرت آقا رو دوست داشتم ...
😞💔
پس چطور وقتی چنین عزیزی از دست دادم
اونهم با اون وضعیت
به دست کثیفترینهای عالم به شهادت رسیده
من چه عیدی دارم؟!
عید ما روز فرج آقامون امام مهدی است ...
اللهم عجل الولیک الفرج🍀
سلام
نماز و روزهاتون قبول باشه
انشاالله امسال ظهورامام مهدی و نابودی رژیم منحوس و شیطان بزرگ رو ببینیم ...
خدا بهتون سلامتی و طول عمر با عزت بده🙌🏽🍃
🔕چرا سلبریتیها خفه خونگرفتهاند؟!
🔰مرد باغیرت سه ناموس دارد
➕اعتقادات مذهبی/اللهی
➕وطن
➕خواهر، مادر، همسر و ...
از سلبریتیهایی که اعتقاداتشان معلوم نیست چیه؟!
نسبت به همسر و خواهرشونم که آنطور بی تفاوت و دیوث هستند
انتظار اینکه نسبت به وطن غیرت و تعصب داشته باشند اهانت به خودمان است!
این جماعت لمپن که از کیسه کارگر و بیت المال شکمهاشون پر شده، بیش ازین انتظاری نبود و نیست
❌فقط اینکه بعد جنگ باید قوه عاقلهی نظام تکلیفش رو با جماعت دنیا پرست نان به نرخ روز خور روشن کنه ...
@muntezari
👆🏽سیسی که شاه عباس و اسماعیل صفوی اون دنیا همکنون گرفتهاند😃
#الحمدالله
@muntezari
✝ واتیکان: پاپ لئو چهاردهم گفت مرگ و رنج ناشی از جنگ در خاورمیانه، رسوایی برای تمام خانواده بشری است
🔇لئو یه جوری حرف زده فک کردم رامبدجوان از وسط لحاظ توئیت زده :))
@muntezari