eitaa logo
چای و ایوون
88 دنبال‌کننده
294 عکس
18 ویدیو
0 فایل
-What about some 🍵? اینجا یه ایوونِ که توش می‌شینم کتاب می‌خونم و به‌خودم و گل‌ها یه‌سری چیزارو یادآوری می‌کنم؛این میون گاهی غرمی‌زنم یا نفرین می‌فرستم بر خودم، گآهی هم به این فکر‌ می‌کنیم که کی هستیم و توی چه مسیری به سوی کجا می‌ریم.. 'Trust Allah'
مشاهده در ایتا
دانلود
چای و ایوون
2:53 چیکار کردی ستوده باهام.. وای
چای و ایوون
از 3:30 به بعد.. وای وای وای من کم آوردم به ابالفضل.. من می‌دونم اصلا به دردت نمی‌خورم حسین ع.. ولی چیکار کنم-
چای و ایوون
دست به دامان تمام مداحی‌ها شدن-
قشنگه..
https://eitaa.com/ABBAS_PARAST/657 واقعا ببخشند مارا که غم ایشان را شنیده ایم، گهگاهی دیده ایم به چشم حتی، ولی هنوز جان نداده ایم از شدت درد این غم:))))
بعد از یه مدت دیگه خود پینترست برام میاره، ولی کلا انگلیسی سرچ می‌کنم. مثلا شاید قبلا Imam Hussein art یا Karbala art سرچ کرده بودم و می‌گشتم. بعد از یه مدت دیگه خودش برام پیشنهادی عکس های بهتر میاره بابونه
چای و ایوون
این صدا همیشه آرامش می‌ده بهم، وقتی گناه کردم و روسیا شدم، آرامشش یه جور دیگه گریه میاره..
پروردگارا آن گل رز سرخ هم در آغوشت بگیر..
زمان، داره می‌گذره..