چای و ایوون
بامداد عاشورا که میشه شاید نیم ساعت یا حتی یک ساعت فقط با ندای«مکن ای صبح طلوع» سینه میزنن، اشک می
من به این ذکر ارادتِ خیلی خاصی دارم، اذیت نمیکنم بابونه ها فقط
میشه اگر یادتون بود، اگر به گوشِتون خورد شبِعاشورا، یادم کنید و دعا؟
اجرتون با سیدالشهداء..
هدایت شده از سخنَان علَوی¹¹⁰
وسایل غارت شدهی کربلا را
مقابل یزید بردند.
در میان وسایل، پرچم بزرگی بود.
دیدند همه جای پرچم سوراخ شده
و آسیب دیده است؛
و فقط جای یک دست سالم است!
یزید حیرت زده پرسید:
چه کسی این پرچم را حمل میکرده؟!
گفتند: #عباسبنعلیﷺ
یزید سه بار از روی تحیر
ایستاد و نشست و گفت:
این جای سالمِ دست
نشان از این است
که او تا لحظهی آخر،
علَم را رها نکرده است!
این است معنای وفای عباسﷺ
به برادرش حسینﷺ
@SayingsOfAlavi |
الخصائصالعباسیه ص۱۳۸
چای و ایوون
خیلی شرحِ حالم بود، بهش فکر میکنم و چه بسا ای کاش عمل هم بکنم.. ممنونم لالهٔارغوانی:))