eitaa logo
چای و ایوون
91 دنبال‌کننده
313 عکس
20 ویدیو
0 فایل
-What about some 🍵? اینجا یه ایوونِ که توش می‌شینم کتاب می‌خونم و به‌خودم و گل‌ها یه‌سری چیزارو یادآوری می‌کنم؛این میون گاهی غرمی‌زنم یا نفرین می‌فرستم بر خودم، گآهی هم به این فکر‌ می‌کنیم که کی هستیم و توی چه مسیری به سوی کجا می‌ریم.. 'Trust Allah'
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از گل کاشی
چای و ایوون
خیلی شرحِ حالم بود، بهش فکر می‌کنم و چه بسا ای کاش عمل هم بکنم.. ممنونم لالهٔ‌ارغوانی:))
هدایت شده از •‌ افکارِ آنه •
دلم گریه می‌خواد.
هدایت شده از •خاک ِباران خورده•
زیر علمت امن ترین جای جهان است !!
امشب شبِ تا صبح زجه‌زدنِ. شبِ ناله‌ها و اشک های سرازیره.. خدایا توفیق.. خدایا توفیق بده
هدایت شده از متولد آوریل؛
چقد زود گذشت محرم...
هدایت شده از متولد آوریل؛
حیات همه از آب است و تو حیات‌بخش آبی،عباس..
هدایت شده از متولد آوریل؛
_
چای و ایوون
چقد زود گذشت محرم...
بآشد که به ما توفیقِ اربعین و حرمش رو بده، آمین..
هدایت شده از «غلت خورده در چای»
الا یا ایها‌الساقی... بگو یارم نمی‌آید.. دگر اهلِ حرم میر و علمدارم؛ نمی‌آید.. : )