eitaa logo
چای و ایوون
86 دنبال‌کننده
286 عکس
18 ویدیو
0 فایل
-What about some 🍵? اینجا یه ایوونِ که توش می‌شینم کتاب می‌خونم و به‌خودم و گل‌ها یه‌سری چیزارو یادآوری می‌کنم؛این میون گاهی غرمی‌زنم یا نفرین می‌فرستم بر خودم، گآهی هم به این فکر‌ می‌کنیم که کی هستیم و توی چه مسیری به سوی کجا می‌ریم.. 'Trust Allah'
مشاهده در ایتا
دانلود
8 ساعت دیگه قراره برسم خونه و بووم دیگه خبری از آرامش حرم نیست دیگه خبری از زمزمه«می‌ایم به سوی تو قدم قدم» نیست دیگه خبری از شوکولات دادن به بچه های گوگولی مگولی بغل حوض ماهی نیست دیگه خبری از ساعت ها حرم موندم و گریه بغل ضریح نیست دیگه خبری از درد و دل کردن با امام رضا توی رواق حضرت معصومه نیست.. 💔 گریه*
هدایت شده از اُمــــیــد
_ فاطمه‌ی ِعلی
از امروز تا دهم محرم و روز عاشورا دقیقا چهل روز مونده هستین که یه چله‌ی زیارت عاشورا داشته باشیم؟🥲✨ شروعش از امروز اگر دوست داشتین همراهی‌مون کنید🥲❤️
چای و ایوون
-فصل چهارم-صراط
داستان تو داستان کوهنوردی ست که هرچه جلوتر می‌رود، راهش باریک تر و دره هایش عمیق تر می‌شود و ناچار باید بارَش سبک تر بشود و حتی کفش هایش را بگذارد..
چای و ایوون
این یه دعایی بود که دیشب داشتم تو حرم این‌موقع می‌خوندم[گریه] و یهو چشمم توی مفاتیح خورد بهش اسمش مناجات امام سجاد یا دعای امام سجاد علیه السلام درباب توبه ست.. خیلی خیلی معنیش قشنگ بود:))
چای و ایوون
خدا رب توست و رب تو پایان هرآنچه که تورا می‌هراساند پس دریابش
چای و ایوون
خدا رب توست و رب تو پایان هرآنچه که تورا می‌هراساند پس دریابش
داشتم به این فکر می‌کردم این چندوقت؛ خداوند یه آیهٔ خیلی زیبا داره توی قرآن احتمالا شنیدید «آنها که گفتند: پروردگار ما الله است، نه غمگین می‌شوند و نه هراسی دارند»