توی این فکر بودم مثلا یه صفحه از کتاب انجمن شاعران مرده رو بخونم براتون؛ بعد داشتم فکر میکردم چطور «زیبا» و دلنشین دیالوگ چند نفر رو بخونم؟، که گفتم بیخیالش✓ همون عکس صفحه رو بذارم مفهوم رو میرسونه✨🙏🏼
ای کاش شوقی در جوانه ام بود که مرا وادار به حرکت میکرد، حرکت، به سوی عرش او..
ای کاش میدانستم کدام راه مرا از تو دور میکندـ
پروردگارا
میان این مِه غلیظ چشمانم ناتوان و میان خارها پاهایم زخمی و لنگان است..
یاری بده
به این انسانپژمردهافکارت کمی یاری بده..
آمین