eitaa logo
چای و ایوون
94 دنبال‌کننده
334 عکس
21 ویدیو
1 فایل
-You want some tea 🍵? فقط یه ایوون که توش می‌شینم کتاب می‌خونم و به‌خودم و گل‌ها یه‌سری چیزارو یادآوری می‌کنم؛این میون گاهی غرمی‌زنم یا نفرین می‌فرستم بر خودم، گآهی هم به این فکر‌ می‌کنیم که کی هستیم و توی چه مسیری به سوی کجا می‌ریم.. 'Trust Allah'
مشاهده در ایتا
دانلود
دلم واقعا اون شبی رو می‌خواد که یه اتفاقی برام افتاد و می‌خواستم از بغض بترکم راه افتادم به سمت حرم با حال عحیب و خراب رفتم رواق حضرت معصومه روبه روی ضریح یه دنیا گریه کردم یه دنیا غم گفتم یه دنیا از زندگیم و بدی هام گفتم ازپشیمونی هام ذکر «أَغیثینی یا مولاتی فاطمة» زمزمه روی لب هام و دعای توبه امام سجاد..
Only مشهد can fix me..💔
+کربلا
+سامرا
+نجف
هی come on God ما که لیاقت اونجاهارو نداریم.. 💔🙏🏼
آقا منظورتون چیه من واقعا نیاز دارم بدونم خدا الان راجبم چی فکر می‌کنهخشحمشمم و نظرش درمورد فلان موقعیت چیه آخهشنشممشث
خب کلوچه های زنجبیلی من یکم باید غر می‌زدم.. دلتنگیه دیگه به سراغ هرکس میاد برای تک تک تون آرزوی لبخند می‌کنم؛ زود بخوابید:)
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا