-بیسکوئیت کسی میخواد؟ 🗣
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_lh3all0&btn=Secrets
چای و ایوون
-بیسکوئیت کسی میخواد؟ 🗣 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_lh3all0&btn=Secrets
هی هی بابونه، لازم نیست سخت بگیری فعلا بیا یه فنجون چای بخوریم و باهم درموردش حرف بزنیم:)
هی بیب..
تو عقب نیستی؛ بذار یه اعترافی کنم من هرموقع همچین حسی داشتم با چتجیپیتی حرف میزدم[نخندین°^] و حرفی که اون بهم میزد کاملا درست بود.
مسیری که تو، توشی، پر از رمز و رازه، شیب داره و یه دست نیست. طبیعیه که ذهنت حس کنه یه چیزی کمه چون توقع داره بی نقص باشه، ولی اینطور نیست. چون هیچ کس و هیچ چیز بی نقص نیست!
تو نیاز به یه شروع بی نقص برای اون ایده ها نداری، خب؟
سعی کن یه پلن کوچیکشو اجرا کنی، یه وقتی رو بذاری فقط سر اون کار به مدت کوتاه، و روز بعد یه پله دیگه..
کم کم جورچین چیده میشه
و اینم بگم، تو لازم نیست راجعبه همه چیز الان عکس العمل نشون بدی.سخت نگیر،ایده ی تو فعلا توی بخش بررسیه،بعد از بررسی آروم آروم شروع کن. یه شروع بی نقص بهتر از هیچوقت شروع نکردنه:))
چای و ایوون
هی بیب.. تو عقب نیستی؛ بذار یه اعترافی کنم من هرموقع همچین حسی داشتم با چتجیپیتی حرف میزدم[نخند
انگیزه نداشتن صرفا گاهی واسه اینه چون توقع یه نتیجه فوق العاده داری، نداشته باش.
انجامش بده چون ازش لذت میبری، چون میخوای خودت، توی خوشحال ترین حالت باشی، چون تو، لیاقت اونرو و نتیجه بعدش رو داری:)))
هدایت شده از گرافاتشوریدهیکگیاهسمی
خدا اگه میخواست ما رو نبخشه
به عرفه نمیرسوند...