هدایت شده از گرافاتشوریدهیکگیاهسمی
خدا اگه میخواست ما رو نبخشه
به عرفه نمیرسوند...
هدایت شده از | دَر سَر گُم |
دعای عرفه، دعای ِترسناکی است که توی دلت را خالی میکند. توی دلت هی اسب شیهه میکشد، هی شمشیر تیز میکنند، هی بوی ِسوختنی میآید. وقتی اربابِ ما میگوید: «راضیام به تقدیرت»، وقتی میگوید: «با حلقومم گواهی میدهم که هستی»، این حرفها بوی ِخون میدهد. خودش دارد پیشگویی میکند. خودش دارد فهرستِ چیزهایی را که قرار است فدا کند، بیان میکند ...
خال سیاه عربی | حامد عسکری
@darsargomm
امشب رو دلم میخواد به خودم اختصاص بدم خیلی وقته تنها مونده بین اونهمه افکار منفی و استرس های ذهنی، تنهای تنهای، توی صحرا پر از هیولا..
بابونه ها هرازگاهی به داد خودتون برسید،
نیازتون داره:)