eitaa logo
چای و ایوون
90 دنبال‌کننده
297 عکس
18 ویدیو
0 فایل
-What about some 🍵? اینجا یه ایوونِ که توش می‌شینم کتاب می‌خونم و به‌خودم و گل‌ها یه‌سری چیزارو یادآوری می‌کنم؛این میون گاهی غرمی‌زنم یا نفرین می‌فرستم بر خودم، گآهی هم به این فکر‌ می‌کنیم که کی هستیم و توی چه مسیری به سوی کجا می‌ریم.. 'Trust Allah'
مشاهده در ایتا
دانلود
پروردگارا مرا از هراس های دنیا و گرفتاری های آخرت رهایم کن:))
وای این قسمت دعا خیلی قشنگ بود:)))
دعای عرفه.. دعای عرفه چی‌کارکردی با من:)))))
هدایت شده از | دَر سَر گُم |
دعای عرفه، دعای ِترسناکی است که توی دلت را خالی می‌کند. توی دلت هی اسب شیهه می‌‌کشد، هی شمشیر تیز می‌کنند، هی بوی ِسوختنی می‌آید. وقتی اربابِ ما می‌گوید: «راضی‌ام به تقدیرت»، وقتی می‌گوید: «با حلقومم گواهی می‌دهم که هستی»، این حرف‌ها بوی ِخون می‌دهد. خودش دارد پیشگویی می‌کند. خودش دارد فهرستِ چیزهایی را که قرار است فدا کند، بیان می‌کند ... خال سیاه عربی | حامد عسکری @darsargomm
امشب رو دلم می‌خواد به خودم اختصاص بدم خیلی وقته تنها مونده بین اونهمه افکار منفی و استرس های ذهنی، تنهای تنهای، توی صحرا پر از هیولا.. بابونه ها هرازگاهی به داد خودتون برسید، نیازتون داره:)
ولی فکر کردن روی خودِ‌آدم یه دنیای دیگه ای از آدم بودنِ..
به قاصدک ها می‌گویم مراقبت باشند بانوی پروانه ها،گلشیدِ‌من. پروردگارا برایش آتش روزگار را آب گوارا بکن که من طاقت ندارم پروانه های دورش را پژمرده بینم.. - آمین:))
well, شکوفه ها چای بابونه؟ یکم کلوچه زنجبیلی هم مونده فکرکنم..