eitaa logo
چای و ایوون
94 دنبال‌کننده
335 عکس
21 ویدیو
1 فایل
-You want some tea 🍵? فقط یه ایوون که توش می‌شینم کتاب می‌خونم و به‌خودم و گل‌ها یه‌سری چیزارو یادآوری می‌کنم؛این میون گاهی غرمی‌زنم یا نفرین می‌فرستم بر خودم، گآهی هم به این فکر‌ می‌کنیم که کی هستیم و توی چه مسیری به سوی کجا می‌ریم.. 'Trust Allah'
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از | دَر سَر گُم |
دعای عرفه، دعای ِترسناکی است که توی دلت را خالی می‌کند. توی دلت هی اسب شیهه می‌‌کشد، هی شمشیر تیز می‌کنند، هی بوی ِسوختنی می‌آید. وقتی اربابِ ما می‌گوید: «راضی‌ام به تقدیرت»، وقتی می‌گوید: «با حلقومم گواهی می‌دهم که هستی»، این حرف‌ها بوی ِخون می‌دهد. خودش دارد پیشگویی می‌کند. خودش دارد فهرستِ چیزهایی را که قرار است فدا کند، بیان می‌کند ... خال سیاه عربی | حامد عسکری @darsargomm
امشب رو دلم می‌خواد به خودم اختصاص بدم خیلی وقته تنها مونده بین اونهمه افکار منفی و استرس های ذهنی، تنهای تنهای، توی صحرا پر از هیولا.. بابونه ها هرازگاهی به داد خودتون برسید، نیازتون داره:)
ولی فکر کردن روی خودِ‌آدم یه دنیای دیگه ای از آدم بودنِ..
به قاصدک ها می‌گویم مراقبت باشند بانوی پروانه ها،گلشیدِ‌من. پروردگارا برایش آتش روزگار را آب گوارا بکن که من طاقت ندارم پروانه های دورش را پژمرده بینم.. - آمین:))
well, شکوفه ها چای بابونه؟ یکم کلوچه زنجبیلی هم مونده فکرکنم..
یادم نمیره اون شبی که توی کربلا بین نخل‌ها زل زده بودم به ماه و صدای مداحی عراقی از موکب‌ها میومد.. خدایا من گناه زیاد کردم، بندهٔ‌قابلی نبودم اما امسال اربعین من‌رو از دیدن کربلای حسین محروم نکن،یعنی هیچ‌کدوممون رو محروم نکن.. -آمین
نمی‌دونم چرا یهو هوس کربلا کردم، امروز اصلا به اندازه کافی به یاد خالق و منجی نبودم..