eitaa logo
چای و ایوون
94 دنبال‌کننده
335 عکس
21 ویدیو
1 فایل
-You want some tea 🍵? فقط یه ایوون که توش می‌شینم کتاب می‌خونم و به‌خودم و گل‌ها یه‌سری چیزارو یادآوری می‌کنم؛این میون گاهی غرمی‌زنم یا نفرین می‌فرستم بر خودم، گآهی هم به این فکر‌ می‌کنیم که کی هستیم و توی چه مسیری به سوی کجا می‌ریم.. 'Trust Allah'
مشاهده در ایتا
دانلود
یادم نمیره اون شبی که توی کربلا بین نخل‌ها زل زده بودم به ماه و صدای مداحی عراقی از موکب‌ها میومد.. خدایا من گناه زیاد کردم، بندهٔ‌قابلی نبودم اما امسال اربعین من‌رو از دیدن کربلای حسین محروم نکن،یعنی هیچ‌کدوممون رو محروم نکن.. -آمین
نمی‌دونم چرا یهو هوس کربلا کردم، امروز اصلا به اندازه کافی به یاد خالق و منجی نبودم..
وای بر من.. نفرین بر من..
*ریختن چای به‌لیمو توی فنجون -غنچه ها می‌دونید.. -دیگه کم کم درخت‌های‌ایوون دارن میوه می‌دن.. آمادهٔ‌این شدن که اون‌چه رو که مدت ها رشدش دادن رو برداشت کنن..
بنظرتون ما ها چقدر آمادهٔ‌برداشت کردن میوه‌های زندگی‌مون شدیم؟ اصلا زندگی من می‌تونه میوه‌ای داشته باشه؟