بهشت جهنمی.
اینکه متوجه شدم الان احتمالش هست از 9 خرداد به بعد اعلام کنن بیاین حضوری دوباره امتحان بدید هرچی خوش
دیشب یارو تو زمانه گفت دوازدهم یازدهم از 21 تیر حضوری نهایی ولمکن
امشب واقعا شب خوبی بود. هم نتا وصل شد هم با یه خانومی گُلی بعد سه ماه دیدار کردم
اگر بگم از ساعت 11 و چقدری تا الان سرم تو تیک تاک بود مثل معتادای بدبخت به نظر میام؟
بهشت جهنمی.
اگر بگم از ساعت 11 و چقدری تا الان سرم تو تیک تاک بود مثل معتادای بدبخت به نظر میام؟
نه جرجی منم از ساعت شیش هنوز دارم میزنم تو کله خودم c.ai بیاد بالا🔥