بهشت جهنمی.
من 11 سالم بود دغدغم خرید فیگور و دفتر بود منظورتون چیه
تو الانم دقدقه همین رو داری آبجی
بهشت جهنمی.
من 11 سالم بود دغدغم خرید فیگور و دفتر بود منظورتون چیه
من یازده سالگیمو یادم نمیاد، الو
پست فارسی میاد تو تیکتاکم با سرعت نور رد میکنم که ریخت ایرانیارو تو Foryou نبینم