گایز ولش کنید با دویه تا ناشناس کلتونو ریخت به هم بیخیالش رها کنید
-
من که از همون اول به چپم بو-
بهشت جهنمی.
از رو نیم معلوم میشه
تو چنل قبلی که تو روبیکا بود یکیو تازه ادمین کردم بعد طرف چون طرفدار یه فندوم خاص بود ( Dan. Vs فک کنم برید بسرچید)که زیاد فن نداره تو ایران، همه چه تو پیویم چه تو سکرت فحش بارون کردن جفتمونو که اینا چیه شماها یه تختتون کمه و اینا
بهشت جهنمی.
میگم... سونیک و ماریو دشمنن؟ - دورتبگردم آخه اینا اصلا حتی توی یه جهان هم نیستن کلا جدا ان از هم😭
شاید اون پوستره از المپیک سال بیست بیستو دیده که میگه