هدایت شده از 𝅄᮫۪𝓜𝗒 𝓑𝗈𝗋𝗂𝗇𝗀 𝓛𝗂𝖿𝖾 ֗𖦹
سیلام خاله شیزوکا براتون چالش گذاشته^^ احتمالا به مناسبت دویستایی شدن ..
خوب چالش اینجوریه که شما این پیام رو توی کانالتون فور میکنید عکس اوسی/پرسوناتون رو برای من به همراه لینک کانالتون (ندارید اشکال نداره) ارسال میکنید و من این شکلی تو آرت استایل نقاشی های ونگوگ براتون درستش میکنم^^ (ترجیها عکسی که ارسال میکنید فول بادی نباشه اگر هم ندارید اشکالی نداره برای گرفتن نتیجه بهتر میگم)
لینک کانال لطفا عضو باشید من گناه دارم...😭
ظرفیت: نامحدود تا جایی که خسته شم..
آیدیم @Shizoka_4792
954.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خب خب به دومین تقدیمی 𝔐𝔶 𝑹𝒆𝒅𝒆𝒎𝒑𝒕𝒊𝒐𝒏 خوش اومدین!
و نگران تقدیمی قبلی نباشین اون سر جاش هست.
این تقدیمی به مناسب صد تایی شدنه (با کمی تأخیر، البته)
این تقدیمی اینطوریه که شما اگه چنل دارین که این پیامو تو چنلتون فور میکنید اگه هم نه فدا سرتون و عکس اوسی تون رو برای من میفرستید(ترجیحا واضح و بدون بک گراند) تا من مثل ویدیو بالا انیمیتش کنم و تقدیمتون کنم!
نکات تکمیلی
------
شرایط
ظرفیت: ۵ نفر (امکان افزایش ظرفیت هست)
-----
🍀
𝔐𝔶 𝑹𝒆𝒅𝒆𝒎𝒑𝒕𝒊𝒐𝒏❁
✋✊✋✊✋✊ ---- #drawing #wip
وایایااییییییی آرکووووووو چرا من باید این شاهکارو الان ببینممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🤏🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐💞💞💞💞💞💞💞💖💖💖💖💖💖🫀🫀🫀🫀🫀💘💘💘💘💘🌹🌹🌹🌹🌹💗💗💗💗💗💕💕💕💕💕💝💝💝💝💝💝🌺🌺🌺🌺🌺🌺