هدایت شده از چای و ایوون
برای پریمهربون که من دنیاش رو عمیقا دوست دارم؛ آدمهای کوچک از سمبلها برایت بوسه میفرستند"
از زنبور های عسل شنیدم که میگویند تو از عسلی که ساختند شیرین تر بودی..
دارم سعی میکنم کمتر نگران باشم...
در مورد همه چیز؛تلاش میکنم اما نمیخوام نگران باشم✨
خدا خودش همه چیز رو به بهترین شکل درست میکنه💚🌱