فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بادکوبه ای هزاوه به دروغ خود را حافظ قرآن میداند او از اعضای ساواک بوده و اکنون در ایران تبلیغ بهاییت و صوفیه میکند
بدبخت کسانی که این بیشرفِ جاهل را دانشمند میداند
@naghdesofie
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توهین مجدد بادکوبه ای هزاوه به عزاداری شیعیان
و دروغگویی که 6 ماه عزا میگیرن عروسی را ممنوع میکنن
.
الحمد لله رب العالمین که دشمنان اسلام همگی یک مشت احمق هستند
.
متأسفانه دیده شده او در ماه محرم امسال به خانه ی امیرکبیر در هزاوه رفت و آمد دارد
@naghdesofie
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬عقیده شوم صوفیه نسبت به زیارت عاشورا
🎙استاد معاونیان
🔺محرم الحرام ۱۴۴۵
@naghdesofie
مردان زمانی که در وضعیت غیر عقلانی واقع می شوند به بی دینی متمایل می شوند و زنان به عرفان گرچه الحادی باشد
فراماسونری جهانی بدنبال تقویت عرفان و نابودی فقه است تا عقلانیت اسلامی که بر فقه بنا می شود از بین ببرد و انحطاط را رقم بزند
راهبرد نابودی فقه توسط فراماسونری اول مطرح کردن فلسفه در مقابل فقه است و بعد از ضعیف سازی فقه توسط فلسفه ، عرفان را جایگزین می کند
مهمترین اساس اومانیسم عرفانی اینکه به معنا پرداخته شود تا نشانه بطور مثال بر عفاف تایید شود بجای حجاب یا به نیت پرداخته شود بجای عبادت
این کتابها، آدم نادان رو تبدیل به یه آدم نادان با توهم دانایی میکنه!
@naghdesofie
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بررسی بیشرفی آقامیری صوفی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠دکتر ابراهیم فیاض آبروی فلاسفه و عرفا را برد
حتما ببینید
@naghdesofie
تصوف، مرکز اعتقادات پلید
▪️امام عسکری علیهالسلام درباره #صوفیه و رئیس قومشان، به نقل از امام صادق علیهالسلام فرمودند: از امام جعفر صادق علیهالسلام درباره ابوهاشم (کوفی) سؤال شد. حضرت فرمودند: او فردی بسیار فاسدالعقیده بود. مسلکی به نام تصوف اختراع کرد و آن را مرکزی برای اعتقادات پلید خود قرار داد.
📚 منبع: سفینة البحار، جلد ۲، صفحه ۵۷
#تصوف_حوزوی (2)
⭕️ طلاب مبتدی و علاقه مندان به سیر و سلوک، مراقب ریاضت های عارفان صوفی مسلک باشند!
✍🏻 حضرت آیت الله مکارم شیرازی (حفظه الله تعالی) می نویسند:
🔹غالب صوفیان و گروههایى که دم از عرفان مى زنند معتقدند که براى #تهذیب_نفس و تسلط بر هوى و هوس ها باید از ریاضت ها استفاده کرد و منظور از ریاضت آن است که جلوى خواسته نفس را بگیرند یا برخلاف آن عمل کنند یا به سراغ اعمالى بروند که بسیار شاقّ و سخت است؛
- خواه مشقت آن جسمانى باشد، مانند رفتار شبلی که شب ها نمک در چشم خود مى ریخت که خوابش نبرد و بیدار بماند و با خدا راز و نیاز کند،
- و یا مشقت روحى داشته باشد، مانند آنچه غزالى درباره ابن کُرینى نقل کرده که در شهرى، به پاکى و تقوا معروف شد، براى اینکه آبروى خود را نزد مردم ببرد تا از اطراف او پراکنده شوند دست به دزدى آشکارى زد و در حمام لباس هاى گران قیمتى را سرقت کرد به گونه اى که فاش شود و چنین شد و مردم او را دزد حمام نامیدند.
🔸پناه بردن به خرافات، مانند چله نشینى و حتى پناه بردن به افکار شیطانى و خود #شیطان، براى پیشرفت در مسائل روحى و پرداختن به اذکار بى معنا یا بى محتوا و دنباله روى بى چون و چرا از شیخ و قطب و مرشد و به تعبیر دیگر، دلیل راه،
- و غلو درباره مشایخ و پناه بردن به مکاشفات خیالى و پندارى، از آسیب هاى دیگرى است که دامن گروهى از عارفان را گرفته و سر از عرفان هاى کاذب و شیطانى درآورده است.
🔹رهبانیت معمول در مسیحیت و پرهیز کشیشان از ازدواج نیز شاخهاى از همین ریاضت هاست.
❓ولى سخن این است که منظور از ریاضت چیست و کدام ریاضت، مشروع و کدام یک نا مشروع است...
- مرحوم فیض کاشانى در محجة البیضاء مىگوید:
👈🏻 راه هاى ریاضت براى انسانها مختلف است؛ اساس ریاضت آن است که انسان چیزى را که مایه لذت و خوشحالى او مىشود ترک کند. مثلاً کسى که از مال و ثروت خوشحال مىشود یا از جاه و مقام لذت مى برد یا از کثرت پیروان و شاگردانش در تدریس خوشحال مى شود سزاوار است این امور را که سبب شادى و لذت او مى شود ترک کند.
🔸کوتاه سخن این که ریاضت، که در عرف امروز به معناى ورزش است، در اصطلاح علماى اخلاق و ارباب سیر و سلوک و عرفا به معناى تحمیل مشکلاتى است بر جسم یا بر روح براى تقویت اراده یا پیشرفت هاى معنوى و سلطه بر هواى نفس و وسوسههاى شیطان.
fa-akhlagh-sh-hussein-yousefi22-tafsir-e-ali-zohd.mp3
743.2K
تفسیر مولانا امیرالمؤمنین علیه السلام از معنای زُهد
فرق شیعه و صوفی
#ثقلین
امام حسین علیه السلام:
عقل، جز با پيروى از حق، كامل نمى شود
لا يَكمُلُ العَقلُ إلاّ بِاتِّباعِ الحَقِّ
نزهة الناظر، صفحه83
البته در مکتب صوفیان روزی هزار بار به عقل فحش میدن فقط عشق را قبول دارند
اینهایی که میگویند دیگران را قضاوت نکنید
این جمله غزالی صوفی بوده که ب مردم میگفت پشت سر یزید صحبت نکنید قضاوت کار خداست
.
جوابش این است که قضاوت ناحق گناه است اما اگر قضاوت بحق نکنیم گاها شریک جرم گناه محسوب میشویم طبق آیات قرآن و مکتب عترت
.
پس از عقل و روایات استفاده کنیم و دشمنان مستحق قضاوت را لعن و نفرین کنیم الدعا سلاح المومن
43.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با موضوع : ردّیه ای صوفیه
❓آیا خدای آقامیری با خدای اسلام متفاوت است؟
28.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فریب
تعریف امام هادی علیه السلام از صوفیه
حجت الاسلام شیخ حسین یوسفی
مسئله ۲۰۹-- آغاز صوفی سازی اهل کتاب به وسیله عمر در خبر ۲۴۶۹۶ و۲۴۶۹۹ و ۲۴۷۰۱ و ۲۴۷۰۲ و۲۴۷۰۳و ۲۵۵۵۱ در کنزالعمال آمده بخوانید. و این روایت در معجم کبیر طبرانی و مجمع الزواید هیثمی و مصنف عبدالرزاق و شرح السنه بغوی و اتحاف الساده زبیدی والزهد ابن مبارک واسماو الصفات بیهقی و درالمنثور سیوطی والمغنی عراقی و دهها کتاب دیگر آمده که همه ذیل آیه (( الا اولیاء الله لاخوف علیهم ولایحزنون )). سوره یونس آیه ۶۲ وارد شده است .
سازنده اصلی اول عمر دوم ابی هریره است .
اما دقت فرمائید این آیه دارای مفصل ترین تفسیر است از یک مسیحی کذاب و بلکه اکذب الکذابین تاریخ حدیث در اسلام بنام وهب ابن منبه !! او هم آن تفسیر مفصل خود را از حضرت مسیح نقل می کند عجبا!!
مسیحی که در آسمان بوده نازل شده آیه را تفسیر کرده و بازگشته است !!. آری وهب طوری درخت حدیث را هرس می کند تا اولیاء الله بشوند مطابق آیه ۶ باب ۶ انجیل متی!
یعنی یک درویش شُسته ، رُفته !!.
این تفسیر مسیحی پایه مسیحی سازی و یا بفرمائید صوفی سازی امت اسلام توسط صوفی ها و عرفای دنیای اسلام است .کل فتوحات مکیه ابن عربی واحیا العلوم غزالی و مثنوی مولوی و التمهید عین القضات ( متمایل به شیطان پرستی ) همدانی و در راس همه احمد غزالی ( استنباطا من مجموع کلماتهم ) قطب دائره تصوف را روی این آیه گذاشته اند. باز دقت کنید در این روایت ساخت نصارای نفوذی می گوید : بین مردم انسانهائی هست ( یعنی صوفی و درویش ) اگر چه انبیاء نیستند اما از انبیاء و شهدا بالاترند.
آن هم در حدی بالاترند که انبیا و شهدا به درجه آنها غبطه میخورند. و هر کس کتاب فرهنگ ماثورات متون عرفانی آقای باقر صدرنیا را بخواند متوجه می شود این ۳۹۹۳ کلام صوفی ها و عرفای مطرح شده در آن کتاب تصریح می کند صوفی سازان کاری کرده اند صوفی ها حاضر نیستند در سطح انبیا بمانند تا جائی که در صفحه ۲۵۴ از ابن عربی مطلبی نقل می کند که ایشان صراحتا از خدا سِمَت خداوندی را گرفته فعلا ابن عربی خدا است ( العیاذ بالله) و خدا در دوره گذراندن فن عبودیت برای ابن عربی است.!!! وقتی من از یکی از مدافعین تصوف و عرفان پرسیدم این چیست ابن عربی گفته؟
گفت از شطحیات است.
گفتم پس شطحیات نوعی چموشی عقل است؟! بله فقهای اهل سنت متولد از این قبیل حوزه ها هستند. این نفوذیهای فرهنگی یهود و نصارا مطابق صفحه ۲۰۷ کتاب صدرنیا آیه ۲ باب ۳۳ سفر تثنیه تورات را با عنوان حدیث رسول خدا وانمود کرده اند!!.
اما اهلبیت در قبال سرقت تفسیر آیه فوق توسط اهل کتاب ایستاده و فرمودند مصداق آیه فقط پیروان خط اهلبیت است. یعنی شیعیان واقعی و عملی و نه شیعیان ملارجب برسی که در کتاب مشارقش فارغ التحصیل از مکتب ابن عربی است.
مسئله ۲۱۰-- عمر بدون دلیل برای اهل شام نوشت سوار شدن بر روی زین اسبی که دارای جُل از پوست حیوانات است ، حرام است. این فتوای نه آیه مانعه دارد و نه روایت !. این فقه منتسب به اسلام نیست. بحث صحت نماز نیست که بگوئیم مبطل نماز است.
مسئله ۲۱۱-- ان عمر ابن الخطاب کان یدخل یده فی دبرالبعیر و یقول : انی خائف ان اُسئل عمابک. خبر ۲۵۶۳۰ کنز العمال از ترجمه معذورم این فقیه اسلام شده بوده. !!
مسئله ۲۱۲-- عمر با زور شلاق و دِرهَّ حجاب کنیزان را به زور بر میداشت تا شبیه زنان آزاد نشوند .خبر۲۵۶۵۶ . این نوع کتک و شکنجه نه دستور قرآنی دارد و نه روائی.
این گذشته فقه مظلوم اسلام است.
مسئله ۲۱۳-- بدون هیچ وجه شرعی عمر بعنوان فقیه حاکم زنان و کنیزان و غلامان را شکنجه می کرده ( ان عمر ابن الخطاب کان یضرب النساء والخدم.)
خبر۲۵۶۷۶ کنز.
این در حالی است که روایات متعدد داریم آخرین وصیت رسول خدا این بود شما را وصیت میکنم در حق زنان و کنیزان ظلمی صورت نگیرد (( فان آخر ماتکلم به نبیکم ان قال اوصیکم بالضعیفتین النساء و ماملکت ایمانهم)). از بزرگترین فجایع تاریخ مطلق دین این است به اسم دین بزرگترین جنایت در حق زنان و کنیزان صورت گرفته است و محتمل است در آینده هم فجایعی در این باب رخ بدهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روش اهل بیت با روش صوفیه جداست
حجت الاسلام معاونیان
امام صادق عليه السلام : هر چيزى كه بتوانى بنده رابه سبب انجام آن سرزنش كنى كار خود اوست و هر آن چيزى كه نتوانى بنده را به سبب آن سرزنش كنى كار خداست. خداى متعال به بنده اش مى فرمايد: چرا نافرمانى كردى؟ چرا نابكارى كردى؟ چرا شراب خوردى؟ چرا زنا كردى؟ پس، اينها كار بنده است. به او نمى فرمايد: چرا بيمار شدى؟ چرا قد و قامتت كوتاه شد؟ چرا سفيد پوست شدى؟ چرا سياه پوست شدى؟ چون اين امور فعل خداوند متعال است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حقیقت یوگا (قسمت اول)
💡عرفان نما؛ نقد شبه معنویتهای نوپدید