eitaa logo
❤️کانال شهید یوسفی ان‌شاءالله نظری کنه به ما❤️
75 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
3.5هزار ویدیو
49 فایل
هدف این کانال، متوسل به شهید یوسف الهی نشر مطالب کانال بدون لینک مجاز نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از تخریب‌ چی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پزشکیان: من وعده‌ خاصی ندادم!😳 ⭕️ گوشه‌ای از وعده‌های انتخاباتی ایشان که کاملاً ثبت و ضبط شده و قابل انکار نیست: ▫️ما از اول گفتیم، چهارچوب قانون را اجرا می‌کنیم! ▫️باید جلوی تورم را بگیریم! ▫️پرداخت یارانه را باید عادلانه کنیم! ▫️سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری را طی خواهیم کرد! ▫️نخواهم گذاشت فقرا، محرومین گرسنه شبشان را بر بالش بگذارند! ▫️باید کاری کنیم که حقوق با تورم همسان باشد! ▫️بنزین را گران نمی‌کنیم! ▫️واردات خودرو باید آزاد شود. 👈محل اظهارنظر(کامنت) 🌏 👇 🆔 @takhribchi110
🔴 لیدر شعار علیه ظریف ، عضو ستاد پزشکیان بوده است. ❌ نکته مهم :باید مشخص شود که آخرین بار آقای ظریف کی به نماز جمعه رفته و هدفش از حضور در نماز جمعه اخیر بعد از آن برنامه حاشیه ساز تلویزیونی چه بوده و چه افرادی در نماز جمعه اولین بار نمازگزاران را تحریک به شعار دادن کردند. همه اینها به راحتی قابل تشخیص است . نباید از کنار این اقدامات حاشیه ساز مشکوک برخی سیاسیون به راحتی عبور کرد. این اقدامات در کشور انباشت خشم اجتماعی می‌کند و فضا را مستعد چند قطبی و چندپارگی جامعه برای ایجاد فتنه میکند. 🔴 ✍دستگاه های امنیتی وظیفه دارند ریشه سناریوسازی های فتنه انگیز را در همین ابتدای کار بخشکانند. محکوم کردن چند نمازگزار احساساتی شده بخاطر شعار علیه ظریف حلال مشکلات نیست ،بلکه باید با جریان سناریوساز برای فتنه انگیزی و تفرقه بین مردم برخورد کرد. طرف در برنامه تلویزیونی احساسات مومنین را جریحه دار میکند و روز بعد در بین همان مومنین حضور پیدا میکند ،خب مشخص است پای یک سناریو در میان است ... ✳️‏جناب آقای ‎ حواشی حضور شما در نماز جمعه برای ما جالب بود، آن هم وقتی بعد کلی جست و جو متوجه شدیم آخرین حضور شما در نماز جمعه مربوط به ۱۰ سال پیش( دی ۹۳) و مشهد بوده است؛ 🔹لذا معلوم می‌شود چرا پس از ده سال یاد ‎ افتادید! 🔴آقای پزشکیان اجرای برنامه‌ی ابلاغی رهبر معظم انقلاب با مخالفین سرسخت احکام رهبر معظم انقلاب شدنی نیست. 🌀 رسانه باشیم و در روشنگری لااقل یک نفر شریک باشیم .
11.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من و تو ظالمیم ، چون زکات نعمت هایی که خدا بهمون داده ، ندادیم....! ❌حتما ببینید و نشر بدید ID: @aamerin_ir
9.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این یک داستان واقعی از یک خانم دکتری هست که حجاب را رعایت نمی کرده لطفا تا آخر گوش کنید و برای دوستانتان بفرستید👆👆 @raf_e_shob_he @raf_e_shob_he
📊 آمار قابل توجه و عجیب. خیلی از مردم از این آمار خبر ندارند. ✍️کاظم انبارلوئی ۱- تقریبا به تعداد خانوارها خودرو در کشور داریم! و در موارد قابل توجهی هم ویلای تفریحی وجود دارد ۲- با دو روز تعطیلی راه‌های کشور از کثرت میل به سفر و تفریح مملو از ماشین و مسافر می‌شود! ۳- در مصرف لوازم آرایشی و زینتی در صدر هستیم! ۴- میلیونها نفر در یک ساعت برای چهار هزار خودرو ثبت نام می‌کنند؛ یعنی مردم ایران، با پول همین قرعه‌کشی میتوانند شرکت بنز آلمان رو خریداری کنند! ۵- در نوروز امسال ۵۱ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده که ما تنها کشور در منطقه و حتی جهان هستیم که دارای این رکورد سفر هستیم! تقریبا به انداره کل اروپا؛ پنج میلیون نفر سفر از طریق دریا و نیم میلیون نفر سفر هوایی! ۶- تعداد عجیبی ملک در ترکیه توسط ایرانی‌ها خریداری شده است! و ایرانیها فقط در یک ماه خاص بیش از دویست هزار نفر سفر به ترکیه داشته اند! اما باز میگن بدبختیم! ۷- به گزارش انجمن بین‌المللی جراحی زیبایی تعدادی عمل جراحی در دنیا انجام شده است که ایران با بیشترین جراحی زیبایی جز ده کشور اول جهان می‌باشد؛ یعنی ایران یک درصد جمعیت جهان رو داراست اما ۸ درصد عمل جراحی را داشته است! ۸- ایرانیها رتبه اول واردات غذای در منطقه غرب آسيا را دارند! اما در عین حال بدبخت ترین مردم در سطح کره زمینند؟! ۹- در حال حاضر مردم ایران روزانه بیش از ۱۱۰ میلیون لیتر بنزین مصرف میکنند یعنی مصرفی بیش از سه برابر مصرف پرجمعیت ترین کشور دنیا یعنی چین! ۱۰- میگن ما بدبختیم ولی مصرف برقمون ۶ برابر میانگین جهانی است! ۱۱- ما بدبختیم ولی مصرف گازمون با جمعیت ۸۰ میلیونی حدود ۷ برابر میانگین جهانی و معادل ۱۲ تا کشور ثروتمند اروپایی است! ۱۲- ما بدبختیم اما در مصرف آب شیرین درجه یک دنیا در رتبه اول هستیم! ۱۳- میهمانی ها و بریز و بپاش خانواده های ایرانی در دنیا مثال زدنی است. ۱۴- برای خرید یه بربری تا سر کوچه ماشین و یا موتور سوار میشیم. ۱۵-برای رفتن به مدرسه، فرزندانمان حتما باید سرویس ایاب و ذهاب داشته باشند. ۱۶- کمتر خانه ایرانی است که فاقد مبلمان و زرق و برق باشد. ۱۷- رکورد دار تعویض زود هنگام موبایل و وسایل هستیم. ۱۸- تولید کننده بیش از اندازه زباله و اهل دور ریختن مواد غذایی ماییم. ۱۹- مجالس عروسی و یا ترحیم با آداب پر خرج و برج داریم. ۲۰- اکثرا فراموش میکنیم که کمدهای لباس ما محتوای چه تعداد لباس کمتر استفاده شده است.. اما طبق آمار جهانی فقر در ایران بعد انقلاب به زیر ۸ درصد هم رسیده است و این یعنی ایران جز ده کشور با کمترین میزان فقر در جهان است؛ اما طبق گفته رسانه های دشمن ایران فقیرترین مردم جهان با درصد بالای احساس فقر فلاکت است؟! پس تأمل کنیم؛ چه دستی پشت پرده با کمک خائنین در کاره و..... ما متهم به فلاکت در رسانه های غربی- صهیونیستی دنیا هستیم. . 🌀این روزها همان همراهی مسلم در زمان امام حسین(علیه‌السلام) است ‌@raf_e_shob_he
📣📣📣 🔴 چقدر این روزا کلام سید شهیدان اهل قلم، شهید سیدمرتضی آوینی به دل میشینه که: ♦️ در جمهوری اسلامی همه آزادند الا بچه حزب اللهی ها ، فحش اگر بدهند آزادی بیان است. جواب اگر بدهی بی‌فرهنگی. ♦️سؤال اگر بکنند آزاد اندیشند. سؤال اگر بکنی، تفتیش عقاید است. ♦️تهمت اگر بزنند در جستجوی حقیقتند. جواب اگر بدهی دروغگویی. ♦️مسخره‌ات بکنند انتقاد است. جواب اگر بدهی بی‌جنبه‌ای. ♦️ اگر تهدیدت بکنند دفاع کرده‌اند. اگر از عقایدت دفاع بکنی خشونت‌طلبی. 🦋 حزب‌اللهی بودن را با همه تراژدی‌هایش دوست دارم. @raf_e_shob_he
مداحی_آنلاین_ام_المصائب_حجت_الاسلام_عالی.mp3
2.25M
. 🏴توصیه میکنم گوش کنید👆 ▪️...😭😭 🎙حجت الاسلام 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید. 📣=صَــــدَقِہ جاریِہ ┈┉┅━❀🔸❀━┅┉┈‌┄ 👈 لینک کانال ما @raf_e_shob_he
❌ شبهه ۸۳۱ عصبانی شدید به خواهر «شمر» فحش ندین، چون خواهر شمر زن حضرت علی همان مادر حضرت ابوالفضل است. ✅ پاسخ 🔹اولا مومن به هیچ کس فحش نمی‌دهد. در جنگ صفین، امیرالمومنین حتی از ناسزا گفتن به معاویه نهی کرده است. (نهج‌البلاغه خ ۲۰۶) اعلام برائت با فحش دادن متفاوت است. ▫️ثانیاً شمر برادر حضرت ام البنین نیست. اینکه برای عده‌ای این توهم ایجاد شده این است که شمر در عاشورا، حضرت ابوالفضل علیه السلام را خواهرزاده خطاب کرد. این به خاطر آن بوده که حضرت ام البنین از قبیله شمر (بنی کلاب) بوده نه خواهر او. بنابراین مادر شمر، مادرزن امیرالمومنین هم نیست. 🔹اما ادعای اینکه اختلاف پیامبر با ابوسفیان و...، اختلاف خانوادگی بوده خنده دارترین قسمت شبهه است. چون اگر اختلاف خانوادگی بوده، چرا طبق اعتراف نویسنده، آنها با یکدیگر ازدواج می‌کرده‌اند؟ ▫️نهایتاً اینکه پسر پیامبر بودن را هم دلیل صلاحیت افراد نمی‌دانیم، چه برسد به همسر و مادرزن و...
❌ شبهه حدیث شریف از امام حسین (ع): ما از تبار قریش هستیم , هواخواهان ما عرب و دشمنان ما ایرانیان هستند. روشن است که هر عربی از هر ایرانی بهتر و بالاتر و هر ایرانی از بدترین دشمنان ما بدتر است. ایرانیها را باید دستگیر کرد و به مدینه آورد, زنانشان را به کنیزی اعراب به فروش رسانید و مردانشان را به غلامی و بردگی اعراب گماشت.... از بیانات امام حسین(ع) امام سوم شیعیان. «سفینه البحار و مدینه الاحکام و الاثار ترجمه ی شیخ عباس قمی صفحه ۱۶۴» " ع ✅پاسخ 🆔 ♦️اولا این روایت به امام صادق(ع) منتسب است نه به امام حسین(ع). چون این شبهه اولین بار در زمان محرم پخش شده، شبهه افکنان آن را به سیدالشهداء نسبت داده‌اند. ▫️ثانیا وثاقت بعضی از راویان این حدیث رد شده و درنتیجه این روایت ضعیف است و قابل اعتماد نیست. (معجم الرجال ج۴، ص۹ و بحارالانوار ج۴۴، ص۳۲۹) ♦️ ثالثاً در روایت کلمه آمده و نه ایرانی و «عجم» به هیچ عنوان به معنای ایرانی نیست. (عجم در لغت چند معنا دارد که یکی از آنها یعنی غیر عرب، (چه ایرانی باشد چه غیر ایرانی) و معنای دیگر آن یعنی کسی که صحیح صحبت نمی‌کند و دیگر کسانی که زیر بار حرف حق نمی‌روند.) 👈 از همه مهمتر اینکه بخش دوم روایت (دستگیر کردن عجم و کنیزی آنها و....) گزارشی است که مولف کتاب درباره رفتار خلیفه دوم ذکر کرده و ربطی به روایت ندارد. جالب اینکه در ادامه آمده است که امیرالمومنین از این رفتار نهی میکند. اما شبهه افکن، با به هم آمیختن این دوقسمت به دنبال مقاصد پلید خود و ایجاد سوءظن نسبت به اهل‌بیت علیهم‌السلام بوده است. ✅ نه تنها در هیچ روایتی نکوهش ایرانیان نیامده است که با قرآن و روح تعالیم پیامبر(ص) که فرمود: «هیچ عربی را بر عجم فخر نمی باشد و گرامی ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست»، سازگار نیست! (حجرات، آیه ۱۳)، بلکه در روایات فراوانی پیامبر و امامان علیهم السلام، از ایرانیان تمجید کرده‌اند. مثلاً در روایتی پیامبر با دست زدن بر شانه سلمان فارسی، ایرانیان را مصداق آیهٔ «یحبهم و یحبونه؛ خدا آنها را دوست دارد و آنها نیز خدا را دوست دارند»، معرفی کرده اند. (تفسیر کشاف، ج ۲، ص ۴۳)