15 اردیبهشت 99
📸بازدید امام جمعه محترم شهرستان بروجرد از قرارگاه #رزمایش_مواسات_و_همدلیِ گروه فرهنگی، جهادی انتظار
┄┅┅❅💠❅┅┅┄
@namaz_j_B
47.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹 بسم الله الرحمن الرحیم
🕌 قرائت #دعای_هفتم_صحیفه_سجادیه
🎤 حجه الاسلام
#حاج_علی_جنانی
🎬 کاری از گروه تبلیغی #شهیدشریف_قنوتی شهرستان بروجرد
⏱ ماه رمضان 1441
@namaz_j_B
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 دعای روز دوازدهم ماه مبارک رمضان
🔆 توسط حجت الاسلام و المسلمین امانتچی
🖥 کاری از بنیاد تبلیغی فرهنگی شهید شریف قنوتی
#رمضان_استغاثه
📲 @namaz_j_b
Tartile+Goran+Parhizkar+J12.mp3
20.19M
📖 جزء دوازدهم قرآن کریم
📲 @namaz_j_b
حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی
✨ "طرح قرآنی ضیافت نور" #روز_یازدهم 🌙 🔆 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 1⃣ «رِجْسٌ» در آیۀ 95
✨ "طرح قرآنی ضیافت نور" #روز_دوازدهم 🌙
🔆 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
1⃣ در آیۀ 6 سوره هود، مستقر" در اصل به معنى" در قرارگاه و محل ثابت است و" مستودع" به معنی محل ناپايدار است، در حقيقت آيه فوق مىگويد: تصور نشود كه خداوند تنها به جنبندگانى كه در جايگاه اصلى قرار دارند روزى میبخشد و به اصطلاح سهميه آنها را در خانههايشان مىآورند، بلكه هر كجا باشند و در هر وضع و شرائطى قرار گيرند، سهم آنها را از روزى به آنان مىبخشد چرا كه هم جايگاه اصلى آنان را مىداند و هم از تمام نقاطى كه به آن نقل و مكان مىكنند، با خبر است.
2⃣ در توضیح جملۀ «وَ كانَ عَرْشُهُ عَلَى الْماءِ» در آیۀ 7 برخی گفتهاند: ابتدا آسمانها و زمین موادی مذاب، مایعمانند و سیال بود؛ چراکه که از نظر زبان عربی «ماءِ» به هر مایعی گفته میشود؛ چه آب باشد یا غیرآن.و خداوند آن را مدیریت و فرمانروایی میکرد و تحت عرش ربوبی او بود چرا که «عَرْشُ» به معنای تخت فرمانروایی و حاکمیت خداوند است.
3⃣ «سِحْرٌ» در آیۀ 7 هود، در اصل به معنای وارونه کردن حقیقت و نشان دادن غیرواقعیت به جای واقعیت است و منظور کافران از اینکه میگفتند زندگی اخروی سحر آشکار است؛ یعنی واقعیت ندارد و چیزی جز دنیا نیست.
4⃣ در آیۀ 18 واژۀ «أَشْهادُ» که جمع شهید است، بر وجود گواهان پرشمار در قیامت دلالت دارد. طبق آیات قرآن، گواهان از این قبیلاند: خداوند (حج: 17)، پیامبر (نساء: 41)، امامان معصوم(بقره: 143)، فرشتگان (ق: 21)، عمل انسان (کهف: 48)، وجدان (اسراء: 14)، اعضای بدن (نور: 24) و زمین (زلزال: 4).
5⃣ ایمان اجباری اثری ندارد؛ ولی از نگاه قرآن، همۀ انسانها باید به شکل اختیاری ایمان بیاورند؛ در غیر این صورت در آخرت مجازات میشوند؛ چراکه یا از عقل خود پیروی نکرده و به جستوجو نپرداختهاند یا اینکه عناد ورزیدهاند؛ مگر آنکه جاهل قاصر باشند که وضعیت خاصی دارند.
6⃣ هیچ پیامبری ازجمله نوح بهطورمستقل نه علم به غیب و نه کمال دیگری دارد؛ ولی با خواست خدا از این علم برخوردار خواهد شد. ازاینرو در قرآن دو دسته آیات موجود است: آیاتی که علم غیب را از دیگران نفی میکند و آیاتی که در شرایطی آن را برای پیامبران اثبات میکند و آیۀ 31 سورۀ هود از دستۀ نخست شمرده میشود.
7⃣ «مجادله» در کلام به معنای محکم بودن در سخن خود و اصرار برای اثبات عقیدۀ خویش است که اگر برای اثبات حق باشد، از نگاه قرآن و عقل، پسندیده و اگر برای جانبداری از باطل باشد، بسیار ناپسند است. در قرآن در هردو مورد به کار رفته و در آیۀ 32 از دیدگاه کافران آنچه نوح بیان میکرد، مجادله بر سر امری باطل بود.
8⃣ واژۀ «تَّنُّورُ» در آیۀ 40 همان تنور فارسی است که در زبان عربی، عبری و ترکی نیز به همین معنا و برای پختن نان به کار میرود.
9⃣ «جُودِيِّ» در آیۀ 44 به معنای کوه است. برخی گفتهاند به هر کوهی گفته میشود و برخی گفتهاند منظور کوهی خاص است و این گروه با توجه به آنچه در کتابهای لغت و تورات آمده، گفتهاند منظور کوهی در مناطق شمال عراق و نزدیک به شام یا نزدیک به همین منطقه اما در خاک ترکیه است.
🔟 امام صادق(ع) زمان ساخت کشتی را هشتاد سال میداند. محل ساخت کشتی مسجد کوفه بوده و طول کشتی چهارصد و عرض آن چهل متر بوده است؛ بنابراین، منظور از یک جفت از هر حیوانی که حضرت نوح در آن نهاده بود، تنها حیوانهای سرزمین خود حضرت نوح است.
✍ حجت الاسلام محمد علی اسدی نسب
(امام جمعه موقت شهرستان بروجرد)
📲 @namaz_j_b
💠 دیدار دکتر مهرافزون معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش بروجرد و هیأت همراه با امام جمعه ی مردمی شهرستان بروجرد حجت الاسلام سید علی حسینی و تبریک به مناسبت هفته ی معلم و عقیدتی _ سیاسی
✅ دفتر امام جمعه شهرستان بروجرد
🔸 ۱۵ اردیبهشت ۹۹
📲 @namaz_j_b
💠 دیدار با اعضای بنیاد تبلیغی شهید شریف قنوتی
✅ دفتر امام جمعه شهرستان بروجرد
🔸 ۱۵ اردیبهشت ۹۹
📲 @namaz_j_b
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 دعای روز سیزدهم ماه مبارک رمضان
🔆 توسط حجت الاسلام و المسلمین امانتچی
🖥 کاری از بنیاد تبلیغی فرهنگی شهید شریف قنوتی
#رمضان_استغاثه
📲 @namaz_j_b
Tartile Goran Parhizkar J13.mp3
19.12M
📖 جزء سیزدهم قرآن کریم
📲 @namaz_j_b
حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی
✨ "طرح قرآنی ضیافت نور" #روز_دوازدهم 🌙 🔆 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 1⃣ در آیۀ 6 سوره هود
✨ "طرح قرآنی ضیافت نور" #روز_سیزدهم 🌙
🔆 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
1⃣ نفس اماره، یعنی نفسی که تحت تربیت عقل و وحی قرار نگرفته و انسان را به بدی میخواند و در آیۀ 53 یوسف به این نفس اشاره شده است.
2⃣ علل درخواست و پذیرش مسئولیت در دربار مشرک از سوی یوسف را میتوان نجات مردم در سالهای قحطی و محو کردن بتپرستی در مصر و نیز کارهای نیک دانست، امام صادق(ع) فرمود: کفارۀ همکاری با حاکم (ظالم)، برآوردن نیازهای برادران است.
3⃣ واژۀ «فِتْيانِ» در آیۀ 62 یوسف جمع «فتی» در اصل به معنای تازهجوان است؛ اما در سورۀ یوسف به معنای غلام و برده آمده است.
4⃣ واژۀ «کید» در عربی به معنای نقشه و چارهجویی است که اگر برای هدفی ستوده باشد، آن را تدبیر و اگر برای هدفی نکوهیده باشد، آن را نیرنگ میگویند و آنجا که به خدا نسبت داده میشود، از گونۀ نخست خواهد بود؛ مانند «كِدْنا» در آیۀ 76 یوسف.
5⃣ «مَوْثِق» به معنای پیمان مؤکدی است که برای دیگران اطمینانآور باشد؛ چنین پیمانی معمولاً همراه با سوگند است؛ ازاینرو فرمود: «أَخَذَ عَلَيْكُمْ مَوْثِقاً مِنَ اللَّهِ»؛ یعنی «یعقوب بر ضد شما با نام خدا و سوگند به او پیمانی محکم گرفت که بنیامین را سالم بازگردانید».
6⃣ مطابق برخی روایات، پیراهنی که یوسف برای یعقوب فرستاد، پیراهنی بود که جبرئیل برای حضرت ابراهیم آورد که او بتواند در برابر آتش مقاومت کند، پس از او به اسحاق رسید و اسحاق نیز در پایان عمر خود آن را به یعقوب و یعقوب آن را به یوسف داد.
7⃣ وهابیان پیرو ابنتیمیه معتقد به تأثیر نداشتن غیرخدا و حرمت تبرک به آثار پیامبران و اولیایند و این امور را شرک میدانند؛ درحالیکه آیۀ 93 بهروشنی اثبات میکند که پیراهن ولی خدا اثرگذار است و حتی میتواند پیامبر نابینا را شفا دهد و نیز اثبات میشود که تبرک به آثار پیامبران و اولیای خدا جایز است؛ چراکه یعقوب به پیراهن یوسف تبرک جست و بینا شد.
8⃣ اینکه چرا حضرت یوسف نزد پدرش نرفت ممکن است دستور خداوند بوده که طبق حکمتی که خود میدانست، به یوسف اجازۀ سفر نمیداد. یا خداوند میخواست یعقوب داغ دو فرزند را ببیند و زمان هجرتش طولانی شود تا مقام والاتری یابد. و یا میبایست برادران او نیز به حد توبه برسند تا همگی، خانوادهای مؤمن و صالح را تشکیل دهند و خیال یعقوب از هر جهت آسوده شود.
9⃣ هنگامی که یوسف به دنیا آمد، مادر او از دنیا رفت و خالهاش او را بزرگ کرد و در عربی نیز هرگاه خاله چنین نسبتی را با انسانی داشته باشد، به وی مادر میگویند؛ چنانکه به عمو، پدر نیز گفته میشود از اینرو خبری از سوز و گداز مادرش در این سوره نیست.
🔟 پدر و مادر یوسف و برادرانش او را سجده کردند زیرا يوسف را آيتى از آيات خدا دانسته و او را قبله در سجده و عبادت خود گرفتند، هم چنان كه ما، خدا را عبادت مىكنيم و كعبه را قبله خود مىگيريم و نماز و عبادت را بدان سو مىگذاريم، پس ما با رو به كعبه، خدا را عبادت میکنیم نه كعبه را.
✍ حجت الاسلام محمد علی اسدی نسب
(امام جمعه موقت شهرستان بروجرد)
📲 @namaz_j_b
💠 طرح نان صلواتی
💐 در روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) 🌸
🏠 در مناطق حاشیه نشین شهر
📍جهت کمک در این طرح میتوانید کمک های خود رابه شماره حساب
💳 ۶۰۳۷ - ۹۹۸۱ - ۲۷۱۹ - ۲۸۶۱
بنام سید علی حسینی واریز نمایید.
📲 @namaz_j_b
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 دعای روز چهاردهم ماه مبارک رمضان
🔆 توسط حجت الاسلام و المسلمین امانتچی
🖥 کاری از بنیاد تبلیغی فرهنگی شهید شریف قنوتی
#رمضان_استغاثه
📲 @namaz_j_b
Tartile Goran Parhizkar J14.mp3
18.44M
📖 جزء چهاردهم قرآن کریم
📲 @namaz_j_b
حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی
✨ "طرح قرآنی ضیافت نور" #روز_سیزدهم 🌙 🔆 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 1⃣ نفس اماره، یعنی نف
✨ "طرح قرآنی ضیافت نور" #روز_چهاردهم 🌙
🔆 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
1⃣ در آیه 30 سوره حجر به سجده فرشتگان برای حضرت آدم اشاره شده است اما این سجده، سجده عبودیت نبوده؛ بلکه سجده احترام و تعظیم بوده است. پس سجده برای غیرخدا به خودیخود نه نشانه شرک و نه حرام بوده؛ بنابراین سجده عبودیت در تمامی ادیان، نشانه شرک و حرام بوده؛ ولی سجده از روی احترام، نشانه شرک نبوده و فقط در اسلام اینگونه سجده - گرچه برای تکریم باشد - حرام شده است.
2⃣ واژۀ «أَبْوَابٍ» در آیۀ 44 سوره حجر، همیشه به معنای «درها» نیست؛ بلکه گاهی به معنای نوع و طبقه است و در این آیه، منظور همان طبقههای جهنم و طبقات و دركات گوناگون است كه از نظر نوع عذاب و شدت آن با یکدیگر تفاوت دارند.
3⃣ در جملۀ «هؤُلآءِ بَنَاتِی إِن کنتُمْ فَاعِلِینَ» در آیۀ 71 منظور لوط یا دختران خودش است که اعلام ميدارد من حاضرم آنان را با معیارهای شرعی به ازدواج شما درآورم و یا مقصود دختران امت خود بوده؛ چراکه بزرگ و رهبر قوم ميتواند همۀ دختران آن قوم را دختران خود بخواند.
4⃣ در آیه 87 سوره حجر فرمود: وَ لَقَدْ آتَيْناكَ سَبْعاً مِنَ الْمَثانِي وَ الْقُرْآنَ الْعَظِيم منطور از السبع المثانی یعنی هفتآیهای که دو بار نازل شده است یعنی همان سوره حمد که به علت عظمت فراوان، عِدل قرآن ذکر شده است.
5⃣ «الْمُقْتَسِمِینَ» در آیۀ 90 یعنی کسانی که طالب قسمت و تجزیۀ قرآن هستند، اینان کسانیاند که بخشی از قرآن را که فکر میکنند به سودشان است را قبول میکنند و بخشی را که خیال میکنند به نفعشان نیست را نمیپذیرند.
6⃣ «الْیقِینُ» در آیۀ 99 و در جملۀ «وَاعْبُد رَبَّک حَتَّى یأْتِیک الْیقِینُ» به معنای مرگ است؛ چراکه با مرگ، همۀ انسانها به معارف قرآنی و الهی یقین مییابند و نمیتوان گفت عبادت تا زمانی لازم است که انسان به معرفت و یقین در دنیا برسد.
7⃣ «قَصْد السَّبِیلِ» در آیۀ 9 سوره نحل به معنای سبیل قصد است؛ یعنی راه میانه و مستقیم و به دور از افراط و تفریط که زمینهساز سعادت انسان است.
8⃣ «شَجَرٌ» در عربی تنها به معنای درخت نیست؛ بلکه به هر نوع گیاهی که از زمین میروید و اندکی ساقه دارد «شَجَرٌ» گفته میشود؛ خواه ساقۀ آن کوچک باشد، همچون گیاهان کوچک یا بزرگ باشد، مانند درخت. به همین سبب به گندم (بقره: 35) و کدو (صافات: 146) در قرآن «شَجَرٌ» گفته شده است؛ بنابراین واژۀ «شَجَرٌ» در آیۀ 10 سوره نحل به معنای گیاه است.
9⃣ علم دو گونه است: یکی علم موهبتی و خدادادی که با ریاضت و تقوا و اخلاص به دست میآید و دیگری علم دنیوی و کسبی که با اندیشیدن و آموختن پدید میآید. علمی که در جملۀ «أُوتُوا الْعِلْمَ» در آیۀ 27 به آن اشاره شده، از نوع اول است که مخصوص پیامبران، امامان: و عالمان ربانی است؛
🔟 واژۀ «الطَّاغُوتَ» در آیۀ 36 در اصل مصدر است به معنای «طغیان» است که در بسیاری موارد به معنای فاعل، یعنی «طغیانگر» به کار میرود.
✍ حجت الاسلام محمد علی اسدی نسب
(امام جمعه موقت شهرستان بروجرد)
📲 @namaz_j_b
🌸 افتخارم همه این است گدای حسنم
💚 شکرُ لله که من زیر لوای حسنم
🌸 آنچه دارم همه از یاریِ زهرا و علی است
💚 آبرویی است که دارای ولای حسنم
⚡️ یا حسن مجتبی(ع) ⭐️
💐 میلاد با سعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (علیه السلام) بر شما همراهان گرامی مبارک باد.💐
📲 @namaz_j_b
🔴 #اطلاعیه
♦️ بیانه مهم امام جمعه محترم شهرستان بروجرد پیرو روزه خواری در ماه مبارک رمضان
📲 @namaz_j_b
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 دعای روز پانزدهم ماه مبارک رمضان
🔆 توسط حجت الاسلام و المسلمین امانتچی
🖥 کاری از بنیاد تبلیغی فرهنگی شهید شریف قنوتی
#رمضان_استغاثه
📲 @namaz_j_b
Tartile Goran Parhizkar J15.mp3
18.62M
📖 جزء پانزدهم قرآن کریم
📲 @namaz_j_b
حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی
✨ "طرح قرآنی ضیافت نور" #روز_چهاردهم 🌙 🔆 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 1⃣ در آیه 30 سوره حج
✨ "طرح قرآنی ضیافت نور" #روز_پانزدهم 🌙
🔆 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
1⃣ فعل «یَدعُ» در آیۀ 11 سوره اسراء باید «یدعو» باشد؛ اما از ابتدا «و» آن در قرآنها نوشته نشده؛ گرچه در معنا وجود دارد. پس این فعل نه مجزوم است و نه از باب «ودع – یدع» است؛ بلکه از باب «دعا ـ یدعو» است که «و» آن حذف شده است.
2⃣ در آیۀ 11 سوره اسراء فرمود: «وَکانَ الْإِنْسَانُ عَجُولاً»؛ یعنی وقتى انسان چيزى را مطابق خواهشهای نفسانیاش مییابد، صبر نمیکند تا خير و شرش برايش مشخص شود و با عجله و شتابزدگى به سويش مىرود و گاهى نتیجۀ اقدامش شر میشود كه مايۀ خسارت و زحمت او مىشود.
3⃣ «طَائِر» در آیه 13 به معنای پرنده است و چون در میان عربها با پرندگان فال میزدند و طبق حرکت آنها شانس خوب و بد خود را معیّن میکردند، پس «طَائِر» هر انسان یعنی وضعیت خیر و شر او. آیۀ میگوید اینخیالات باطل است بلکه این اعمال انسان است که به گردن او آویخته شده و مبنای محاسبه او خواهد شد.
4⃣ در آیۀ 13 و 14 اسراء به کتابی اشاره شده که در روز قیامت گشوده میشود که منظور مطالبی است که فرشتگان مراقب انسان یادداشت کردهاند و یا مراد صفحۀ روح انسانی است که اعمال انسان در آن به شکل صفات خوب و بد نقش بسته است.
5⃣ در آیۀ 15 جملۀ «وَمَا کنَّا مُعَذبِینَ حَتَّى نَبْعَثَ رَسُولاً» بر قانون برائت از تکلیف در موارد مشکوک و حلیت اشیا در جایی که شبهۀ تحریم باشد. دلالت میکند؛ یعنی وقتی به حرمت چیزی علم نداریم، آن چیز برای ما حرمتی ندارد؛ مگر آنکه دستوری خاص در آن زمینه برسد و تکلیفی را اثبات کند.
6⃣ جملۀ «أَمَرْنَا مُتْرَفِیهَا فَفَسَقُوا فِیهَا» در آیۀ 16 اسراء را میتوان به دو شکل معنا کرد: الف) ما به مترفان امر کردیم تا به اعمال خوب بازگردند؛ ولی بازنگشتند و به فسق روی آوردند. ب) ما برای عذاب ـ به شکل تکوینی ـ مترفان را مسلط کردیم؛ درنتیجه فسق را گسترش دادند و سزاوار هلاکت شدند.
7⃣ «أُفٍّ» در آیۀ 23 در اصل صدای انسان هنگام احساس درد است و مراد از آن در آیه، آزردگی پدر و مادر از سوی فرزندان است، چه آزار کم یا زیاد باشد که باید ترک شود.
8⃣ گفته شده واژۀ «قِسْطَاسِ» در آیۀ 35 معرّب و مرکب از دو واژۀ، «قسط» و «طاس» است که قسط به معنای عدالت و طاس همان کفه ترازوست؛ پس «قِسْطَاسِ» یعنی ترازوی عدل.
9⃣ «الْحِکمَة» چیزی است که انسان را از نظر معنوی محکم میکند تا در مسیر درست، استوار بماند و درنتیجه هم از نظر عقیده و هم از جهت عمل، ثابتقدم باشد؛ از اینرو در آیۀ 39 به وحی «الْحِکمَةِ» گفته شده است.
🔟 در آیۀ 44 میفرماید: تُسَبِّحُ لَهُ السَّماواتُ السَّبْعُ وَ الْأَرْضُ وَ مَنْ فِيهِنَّ وَ إِنْ مِنْ شَيْءٍ إِلاَّ يُسَبِّحُ بِحَمْدِهِ وَ لكِنْ لا تَفْقَهُونَ تَسْبِيحَهُم«آسمانهاى هفتگانه و زمين و كسانى كه در آنها هستند همه تسبيح او مىگويند، و هر موجودى تسبيح و حمد او مىگويد، ولى شما تسبيح آنها را نمىفهميد» منظور، تسبیح واقعی و حقیقی و گفتاری است، اما نه شبیه آدمیان؛ چراکه هر موجودی نطق خاص خود را دارد که ما نمیتوانیم درک کنیم.
✍ حجت الاسلام محمد علی اسدی نسب
(امام جمعه موقت شهرستان بروجرد)
📲 @namaz_j_b
💠 دیدار با ریاست و معاونت محترم دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (رحمه الله علیه)
✅ دفتر امام جمعه شهرستان بروجرد
🔸 ۱۸ اردیبهشت ۹۹
📲 @namaz_j_b
💠 دیدار با ریاست و رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه وجمعی از جمعیت جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان بروجرد به مناسبت روز هلال احمر
🔰 در این دیدار رئیس جمعیت هلال احمر #بروجرد گزارشی ازعملکرد واحدهای مختلف جمعیت ارائه دادند.
🔸بعد از ارائه گزارش امام جمعه بروجرد بیان کرد؛ نیروهای جمعیت هلال احمر در یاری رساندن به مردم و کسانی که احتیاج به کمک دارند ادامه دهنده راه ائمه اطهار بوده چراکه ائمه اطهار همیشه به فکر مردم و کسانی که احتیاج به کمک داشتهاند،بودند.
🔸همچنین؛ حجت الاسلام حسینی گفت؛ طبق آیه ۳۲ سوره مائده که خداوند رحمان میفرماید:(وَ مَنْ أَحْیاها فَکأَنَّما اَحیاالنَّاسَ جمیعاً) و هرکس انسانی راازمرگ رهایی بخشد، چنان است که گویی همه مردم رازنده کرده است. یقینا نیروهای جمعیت هلال احمر در سر تا سر این مرز و بوم جان بسیاری را نجات داده اند که خود این امر ارزش والایی در نزد خدا دارد.
🔸وی در پایان از کلیه نیروهای جمعیت هلال احمر بروجرد که همواره درحوادث مختلف به نحو احسنت ایفای نقش کرده اند وبه یاری مردم شتافتند تقدیر و تشکرنمودند.
✅ دفتر امام جمعه شهرستان بروجرد
🔸 ۲۰ اردیبهشت ۹۹
📲 @namaz_j_b