۴۰ شب تو خیابون بودیم و هستیم ان شاالله...
میدونم این داستان شاید خوشایند خیلی هامون نباشه اما مصوبه شعام بدون امضای رهبری اجرا نمیشه!
امیدوارم باز الان یه تعداد، از تو بقچه، کفن درنیارن، بپوشن و برن وزارت امور خارجه!😐
@naneebrahim
ترامپ تا دوهفته پیش می خواست برامون رهبر انتخاب کنه و با آیت الله، تنگه رو اداره کنن، حالا صحبت های وزیر امور خارجه مون رو تو صفحه اش به اشتراک میذاره.🦦🦦
به جای ایران هم گفته: " جمهوری اسلامی ایران"...
و البته که بازم براندازا موندن و آخوند🙏😂
@naneebrahim
ادمینهای ایتا از زیر پتو دارن میگن: شعام، بیخود کرده گفته آتش بس با دستور رهبر انقلاب بوده...🤨
ما چند تا آشنا تو وزارت اطلاعات داریم!
ما میدونیم تحمیل شده!
اصن اون کفن من کو؟!
@naneebrahim
دهنمون سرویسه
فردا هرکی بیدار شه...
برامون ویس های ایتا با عنوان:
خیلی مهم و فوری❌❌❌
نشر این صوت واجب شرعی است.!🙏
// نشر حداکثری
رو فوروارد میکنه.🥸
@naneebrahim
620.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😕😕😕😕😕😕
در شیرتوشیرترین حالتِ جنگ به سر میبریم...
نه جنگه، نه آتش بس!
از وقتی سخنگویِ سپاه، باهامون حرف نمیزنه، برکت هم از این مملکت رفته!😕
مرد...بیا دو کلمه با ما حرف بزن ببینیم آخر از لبنان حمایت میکنید یا نه!😕
اصن حرف نزن، بیا یه پوزخند به آمریکا بزن!
ولی اینجوری سردرگم ما رو ول نکن!😕
@naneebrahim
از صبح نتونستم حتی یک خط برا چهلمت بنویسم...😭🇮🇷
من نمیدانستم معنی هرگز را
تو چرا بازنگشتی دیگر....؟
@naneebrahim
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
چوب پرچمو میکردی تو چشمش، میگفتی اتفاقا منم تازه پیشِ امام رضا بودم، چوبِ پرچمو تو حرم متبرک کردم!📿🙏
@naneebrahim
17.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باز خداروشکر اینسری تکلیفمون، تو خیابون موندنه!
دوران سمّی کرونا که ، هی به ما خانما میگفتن تو خونه کیک بپزید که اعضای خونواده روحیه بگیرن😕یا یه جورِ عجیبی خونه و اعضاش رو بسابید و ضدعفونی کنید😕
غذای بیرونم که تعطیل بود!!
از بس هم خونه مونده بودیم، کپک زده بودیم!
ولی تو این جنگ دیگه با یه عدسی، خانواده رو نصفه نیمه سیر میکنیم؛ بقیشم دیگه به تلاش خودشون تو موکبا بستگی داره!🙏
@naneebrahim