eitaa logo
ایةالله بهجت (ره) ایةالله مجتهدی (ره)
2.2هزار دنبال‌کننده
10.9هزار عکس
3.6هزار ویدیو
43 فایل
ھوﷻ 🆔 @Ad_noor1 👈ارتباط ✅کپی ازاد 💌دعوتید👇 مجموعه ای ازسخنرانی ها ونصایح و مطالب اخلاقی وکلام اساتید اخلاق ایت الله بهجت وایت الله مجتهدی تهرانی ره🌱🦋
مشاهده در ایتا
دانلود
🕊 شهید حججی می‌گفت: همه می‌گويند: خوشبحال فلانی، شهید شید. اما هیچکس حواسش نیست که فلانی برای شهید شدن.. شهید بودن را یاد گرفت 🕌🚩
‌‌: . . . لطفا‌ڪنار‌ آینه‌اتاقت‌بنویس‌✏ جوری‌ تیپ‌بزن‌ڪه (عج)نگاهت‌ ڪنه نه‌مردم •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
🚨 رهبر انقلاب در نماز بر شهید سلیمانی چه شنیدند؟ ⭕️ آقای رحیم پورازغدی می‌گوید: فرمودند در نمازی که داشتم بر شهید سلیمانی می‌خواندم، از شنیدم که ...😔 🔻ادامه در اینجا سنجاق شده 👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3870687243Cb7696c0270
هدایت شده از تبلیغات داستان&ترفند
برای روز معلم میخوای تبریک بگی😍❤️ متن زیبا و استیکر و عکس میخوای بدو بیا بردار اینجا همه اش پیدا میشه😋👇🏻 💎 💎 💎💎💎💎 💎 💎 💎 💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎 💎 💎 💎 💎 💎 💎 💎💎 💎💎 💎 💎 💎 بزن رو معلم وارد شووو👆🏼😍
💠 رابطه نماز و قیامت 💠 مردم نسبت به معاد، چند دسته هستند: 1⃣ گروهى منكر قیامت هستند: «و كنا نكذب بیوم الدّین» (مدّثر،46) 2⃣ گروهى به قیامت شك دارند: «ان‏كنتم فى‏ریب من البعث» (حج،5) 3⃣ گروهى به قیامت گمان دارند: «یظنّون انّهم ملاقوا اللَّه» (بقره،46) 4⃣ گروهى ایمان دارند ولى فراموش مى ‏كنند: «نسوا یوم‏الحساب» (ص،26) 5⃣ گروهى به قیامت یقین دارند: «و بالاخرة هم یوقنون» (نمل،31) 🔸قرآن از منكران، برهان خواسته كه دلیل انكار شما چیست؟ 🔸 و براى کسانی که به قیامت شک دارند استدلال كرده 🔸و براى آن دسته که ایمان دارند ولی فراموش میکنند دائماً تذكّراتى داده كه به یاد قیامت باشند. 🔸 و از کسانی که به قیامت گمان یا یقین دارند نیز ستایش كرده است. ⭕️ نماز، هم شك‌زدایى میكند و هم غفلت‏ها را به «یاد» تبدیل مى ‏سازد. 👌در نماز با گفتن «مالك یوم الدّین» در هر شبانه روز، انسان حداقل ده بار مسئله قیامت را یادآوری می‌کند و به خود تذكّر مى ‏دهد. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
هدایت شده از تبلیغات داستان&ترفند
🚨 انتقاد تند به رهبر انقلاب و پاسخ ایشان در یکی از جلسه‌ها یکی از حضّار از رهبر انقلاب پرسید: چرا شما روی می‌نشینید در حالیکه مردم عادی روی نشسته‌اند؟ رهبر انقلاب در جمله‌ی جالبی فرمودند... 🔻ادامه را در اینجا بخوانید! 👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3870687243Cb7696c0270
✍دو سوره در قرآن، با کلمه "ویل" شروع شده "ویل" یکی از شدید ترین تهدید های قرآن است، و اون دو آیه اینها هستند: وَیْلٌ لِّلْمُطَفِّفِینَ وای بر کم فروشان... وَیْلٌ لِّكُلِّ هُمَزَةٍ لُّمَزَةٍ وای بر عیبجویان طعنه زننده... اولی در مورد مال مردم دوم در مورد آبروی مردم... 🔴مراقب هر دو باشیم.
هدایت شده از تبلیغات گسترده VIP
▪️جنس بـی کیفیت نـمی فـروشیـم▪️ ست روسری های خوشگل با لباستون🌸 🚫❌ ❌🚫 🔴 مستقیم از تولیدی شال و روسری 🚚ارسال رایگان ➕ هدیه متبرک از حرم🎁 https://eitaa.com/joinchat/4020830257C3c07da4aee https://eitaa.com/joinchat/4020830257C3c07da4aee روسری ک ۹۵ تومنه اینجا👆 بخر ۴۹تومان
هدایت شده از تبلیغات داستان&ترفند
😍 خـریـد با می چسبـه 😍 🌸🌼 تخـفـــیف حجاب برتر 🌼🌸 🔴جهت دریافت تخفیف بزنید رو کلمه OFF 👇 🔴🔴🔴 🔴🔴🔴 🔴🔴🔴 🔴 🔴 🔴 🔴 🔴 🔴 🔴🔴🔴 🔴🔴🔴 🔴 🔴 🔴 🔴 🔴🔴🔴 🔴 🔴 🎁 کارهای و حجاب برتر رو اینجا ببینید 👀 👇 https://eitaa.com/joinchat/4020830257C3c07da4aee
🌹 پارسایی از بنی‌اسراییل در حال مناجات با خداوند ناگاه الاغش را میبیند که در حال چرا است. در همان حال با خدا میگوید خداوندا اگر تو هم الاغی داری حاضرم آنرا با الاغ خودم به چرا ببرم و اینکار برایم زحمتی ندارد ! این سخنان به گوش پیامبر وقت میرسد و پیامبر، او را به سبب چنین سخنانی سرزنش میکند و مرد اندوهگین میشود. خداوند به آن پیامبر وحی میکند که وی را به حال خود بگذار تا با ما راز و نیاز نماید که هر کس به میزان درک و فهم و تواناییش سنجیده میشود. 📙(کتاب عقدالفرید ابن عبدربه)
هدایت شده از تبلیغات داستان&ترفند
♦️♨️تکنیک مهم و ساده ک تو عمرت ندیدی😳🙈 💢با این جزو ماهر ترین خیاط های شهرت میشی 😉 کلی به جیب بزن اونم بدون هیچ هزینه ای😍 ❌🎥کافیه فقط بزنی رو [لینک زیر]🙈👇 https://eitaa.com/joinchat/992018610C9e89cb3e2f مخصوص خانوما😎👆 کلی آموزش رایگان خیاطی داریم😍👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☝️پیش وجدانت چیکاره ای ...؟! 🎙 قالَ أبی عَبدِللّٰه (ص) : فَإِنَّ مَنْ طَلَبَ رِضَا اللَّهِ بِسَخَطِ النَّاسِ كَفَاهُ اللَّهُ أُمُورَ النَّاسِ . امام حسین (ع) : اگر کسی به گونه‌ای رفتار کند که خدا راضی باشد، هر چند مردم از او ناراضی باشند، خداوند تقدیری برایش پیش می‌آورد که از شر مردم در امان بماند . 📙بحارالانوار ، ج ۶۸ ، ص ۲۰۸ .