9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥سلبریتیها برای پست گذاشتن به نفع اسرائیل ۷۰۰۰ دلار دریافت میکردند!
🆔 @Isaar_Mag
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فریاد کهنهسرباز آمریکایی در کنگرهٔ آمریکا: نباید بهخاطر اسرائیل با ایران بجنگیم
برایان مکگینس، گروهبان سابق نیروی دریایی آمریکا، با حضور در صحن کنگره خطاب به نمایندگان گفت: «ما نمیخواهیم بهخاطر اسرائیل وارد جنگ با ایران شویم.»
نیروهای امنیتی بلافاصله با خشونت تمام او را از سالن بیرون کشیدند که در جریان این درگیری، دست این کهنهسرباز شکست.
@Afsaran_ir
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فوری فوری فرار خلبانان اسرائیلی و ترک محل خدمت
خودشون هم فهمیدن تا نابودی کامل اسرائیل چیزی نمونده
پیروزی نزدیک است.
آخرین اخبارگیج کننده جبهه های حق علیه باطل ، بله امروز امام زمان ع عج شخصا فرماندهی جهان اسلام و متدینین به ادیان الهی ملتهای آزاده جهان را رهبری می فرمایند و تا نابودی جبهه شیطانی صلیبی صهیونی تروریست وحشی وآدم خوهر اپستینی نبرد ادامه خواهد داشت انشاالله پایان دتوران شرارت مثلث شرارت بین المللی و مزدوران منطقه ای آنها فرا رسیده است امروز همه کاخهای ظلم جهان بربریت غرب وحشی ومزدورانش را برسرشان خراب خواهیم کرد انشاالله / ذرهبین حقیقت😂😂🇮🇷🇮🇷🇮🇷🕸🕷🥷✊👊👆👆👆👆
چرا دروغ انتشار می دهید این خبر دروغ است هنوز خبرگان هیچ اعلامی نکرده اند هرکس با انتشار اخبار دروغ باعث مخدوش شدن این گروه شود حذف خواهد شد
هدایت شده از ابراهیمی
🇮🇷🏴بسم رب المجاهدین و الشهدا 🏴🇮🇷
✅ موضوع تحلیل ؛؛
اتفاقات امروز فراتر از تصورات دشمن
🔹رهبر عالیقدر ایران شهید شد. تصور خیلی ها در دنیا این بود که علت اقتدار ، استواری و تسلیم نشدن ایران مقابل آمریکا، شخص رهبری است در حالی که!!
🔹 در صحنه میدانی؛؛؛
۱. وضعیتش متشتت و آشوب زده نشد.
۲. سرعت پاسخگویی نظامی بسیار بالا و بیشتر از گذشته بود.
۳. بدون منطق و احساساتی و بی حساب اقدام نمیکند.
۴. ترامپ گفته نمیفهمد چه کسی صحنه را در ایران مدیریت میکند.
۵. خیلی منطقی و منظم پدافند دشمن از خاصیت میافتد.
۶. نقاط راهبردی دشمن در منطقه زده میشود،.
۷. تلفات دشمن بالا میرود،
۸. همزمان در چند جبهه نظامی غرب آسیا با بزرگترین قدرت های نظامی درگیر است
۹. علاوه بر آن در جبهه داخلی با احزاب و گروههای تجزیه طلب وابسته به خارج مقابله می کند.
۱۰. همه این اتفاقات و بسیاری که قابل گفتن نیست ، در شرایطی است که فرماندهان اصلی به شهادت رسیدند.
🔹 در صحنه دیپلماتیک ؛؛؛؛
۱. گویا هیچ اتفاقی نیفتاده بدون دستپاچگی وعده جنگ بلند مدت به دشمن میدهند،
۲ . دشمن را تهدید وجودی میکنند و تقصیر جنگ را بر عهده او قرار میدهند.
۳. دبیر شعام میگوید ما برای بلند مدت میجنگیم و شما کوتاه مدت،
۴. نماینده ایران در سازمان ملل به نماینده آمریکا میگوید مودب باش و سر جایت بنشین،
۵. وزیر امور خارجه با خیال آسوده میگوید خودتان این مسیر را انتخاب کردید.
۶. رییس مجلس میگوید به التماس میافتید،
۷. رییس جمهور میگوید تا انتها هستیم، پیامک هم میدهد که کوتاه نمیآیم،
۸. شورای موقت رهبری به سادگی شکل میگیرد و جلساتش را تشکیل میدهد،
🔹آن سو به مردم (که درود خدا به آنها)؛؛؛!
با آنکه احتمال می دهند خیابان ها نا امن شود
۱. هر شب در صحنه حضور پیدا می کنند.
۲. مساجد را خالی نگذاشتند.
۳. گویی عزاداری می کنند ، گویی روز عاشورا در کربلا هستند.
۴. حضورشبانه روزی جوانان در صحنه ، بیانگر عطش بسیار جنگ مستقیم با صهیونیستها و ترامپ می باشد.
۵.!مردم هر چه دارند را به صحنه می آورند ، زن، بچه ، نوزاد خانوادگی و دسته جمعی زیر موج خطر و ناامنی
۶. شهادت برایشان بعد از شهادت رهبرشان ، آسان تر و مشتاق تر
۷. نجیب و آرام زندگی میکنند، گویا عادت دارند به زندگی در جنگ
۸. گذشت، صبر و استقامت آنها بی نظیر شده است.
🔹چیزی که دشمن باید بداند؛؛؛
۱. اینجا ایران است
۲. مهد دلیران است
۳. مکتب این ملت، ولایت حیدری است
۴. الگوی این مردم قیام حسینی است
۵. آرمان این نظام ، زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت است
۶.. مردم سالارترین نظام
۷.دشمن دار ترین کشور
۸. مقتدرین نظام
🔹آنچه که دشمن نمی فهمد؛؛؛؛
۱. در این کشور فرماندهی از آن امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است
۲. به وعده قرآن کریم و سنت الهی, ما در حال عبور از رود نیل هستیم و دشمن به دنبال ما در ورود به نیل
۳. ما به اذن الله از نیل عبور می کنیم و دشمن غرق خواهد شد
@☝️🙏👌
💠 «« پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به این مملکت نرسد »»
🔸 امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)
💡کانال تحلیلی و روشنگری الهدی
🆔 @allhoda
38.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پیشگویی عجیب علامه حسن زاده آملی «ره» از زمان، مکان، قاتلین و نحوه شهادت امام خامنه ای که دکتر اسماعیل منصوری بعد از بیست سال از آن پرده برداشت!
شود جسم نحیفش اِرباً اِربا
ز بمب دشمن صهیون رسوا
ولی خونش نویدی از ظهور است
حضور اندر حضور اندر حضور است
🔻روایت دکتر اسماعیل منصوری (از شاگردان خاص علامه حسن زاده آملی) از دیدار علامه با شهید امام خامنه ای که در قالب شعر بیان فرموده اند و در این شعر مکان و زمان و نحوه شهادت امام خامنه ای را پیشگویی کرده اند و دکتر منصوری این شعر را مکتوب کردند و از قول ایشان در منبرشان بیان کردند.
🔻عضو شوید👇
https://eitaa.com/joinchat/857997510C74a27c3c49
10.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥انتشار برای اولینبار/ جنگ جهانی سوم شروع شد!
🔹جزئیات جدید و تکاندهنده از نبرد ایران با ۴۰ کشور و ۱۶ لایه پدافندی
@akhbartehran
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صحبت های سالار ولایتمدار خطاب به مردم: هر کسی که امروز در خاک ایران نغمهای از حلقومش بیرون بیاید که با دشمن همنوایی کند، او زیر پایش تلاویو است، سرش سر نتانیاهو و حکم تیر او صادر شده است.
#اخبار_مهم_جنگ
@Entekhab_ir
بچه ها یادتون نمیاد ولی یادتون باشه
جنگ ۸ ساله وقتی شروع شد که
ما مرزبان نداشتیم
ارتش نداشتیم
سپاه سازمان یافته نداشتیم
حاکمیت منسجم نداشتیم
ذخیره ارزی نداشتیم
بازار فروش نفت نداشتیم
ذخایر کالاهای استراتژیک نداشتیم
پول نداشتیم
مهمات و سلاح جدید نداشتیم
سلاح و مهمات سازی نداشتیم
مهمات و سلاح سبک و نیمه سنگین و سنگین نداشتیم
آمادگی رزمی و دفاعی نداشتیم
علم نظامی نداشتیم
پزشک فوق تخصص نداشتیم (به عدد انگشتان دست)
پزشک متخصص نداشتیم (خیلی کم)
پزشک عمومی به اندازه ی نیاز نداشتیم
دارو نداشتیم
نخست وزیر بی اختیار داشتیم
رئیس جمهور نفوذی داشتیم
درگیری مفصل با کومله داشتیم
درگیری مفصل با دمکرات داشتیم در سه استان
درگیری با خلق عرب در خوزستان
درگیری با بلوچ ها
درگیری جنگل شمال در دو استان
درگیری مفصل با منافقین در شش استان داشتیم
درگیری شدید اختلاف سلیقه ی سیاسی بین خانواده ها و مردم داشتیم
یه دفه ظرف یک روز تمام زیر ساخت هامون را زدند
ظرف یک ماه تقریبا نیمی از سه استان سقوط کرد
بعدشم در مدت کوتاهی
رئیس جمهور نداشتیم
نخست وزیر نداشتیم
مجلس نداشتیم (از نصاب افتاد)
رهبران دینی انقلابی را هم از ما گرفتند
یه دفه متوجه شدیم حدود چهل کشور دارن با ما میجنگند بخصوص دو ابر قدرت شوروی و آمریکا
و سه قدرت جهانی آلمان و انگلیس و فرانسه
موشک بارونمون میکردن
بمب بارونمون هم میکردن
ولی
خدا داشتیم
باور به حضرت حجت داشتیم
رهبری اللهی داشتیم
اطاعت خالصانه از رهبری داشتیم
توکل داشتیم
اخلاص داشتیم
شجاعت داشتیم
ایثار داشتیم
با اینها
۸ سال مقاومت کردیم
تا مملکت این مدلی بشه و به اینجا برسه و تحویل شماها بشه
ولی حالا
همه ی اون نداشته های اون روزگار را
بعلاوه ی داشته های فعلی کنید
و حواستون باشه که
تازه روز پنجم هستیم
راسی یادتون باشه که
دفاع ۱۲ روزه هم خییییلی چیزا (زدن لانچرها ، مزاحمت انبوه ریز پرنده ها ، فرماندهان ارشد ، و.....) نداشتیم ، ولی الان داریم
و یادتون باشه رهگیری قریب به اتفاق موشکهامون
البته نداشتن حضرت آقا را به داشتن کل دنیا هم نمیشه عوض کرد
ولی
ایشون از ما ایران آباد و آزاد و مقتدر و مستقل میخاد
یااااادتوووون باشه
شیعــه پیـروز است..!
حتی اگر تمام شرق و غرب عالم،
مسلمین، مسیحیان، یهودیان،
علیه شیعه اقدام کنند؛
باز شیعه پیروز است و
این وعدهٔ غیر قابل تخلف الهی است.
بوقت حاج قاسم