هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر
تحلیلی بر وضعیت امروز سکوت جنگی؛
امریکا در حال تقویت توان و رفع نواقص و ضعف های رزمی خود در جنگ ۴۰ روزه است.
همزمان در تلاش است تا محاصره دریایی ایران را شدیدتر کتد .
به همین دلیل بنظر می رسد، محاصره دریایی هدف و عملیات اصلی امریکا نباشد ،
بلکه اقدام به محاصره دریایی و توقیف کشتی ها ، بهانه ای برای حضور در منطقه و یک عملیات فریب باشد.
اما عملیات اصلی امریکا ؛
امریکاییها در دوره محاصره دریایی، بدنبال یک فرصت تاریخی هستند تا با وارد کردن یک ضربه به ایران و اعلام اینکه در این جنگ به پیروزی رسیده اند ، منطقه را ترک کنند،
به همین دلیل همزمان با اقدامات فوق، بشدت در حال پایش فضای ایران و تقویت بانک اطلاعات خود و استفاده از غفلت نیروهای خودی جهت اجرای آن عملیات ویژه هستند.
بنابراین ؛
سایر مواردی که ترامپ طرح می کند و از جمله اینکه ؛
بدلیل محاصره دریایی، ایران روزانه ۵۰۰ میلیون دلار ضرر می کند و اينکه بزودی ایران با کمبود کالا و غیره روبرو می شود ، و...به هیچ وجه صحت ندارد .
در این رابطه چند نکته را تقدیم می کنم؛
۱- ایران بدلیل تعدد همسایه ها و دسترسی از دو سو به دریا محاصره پذیر نیست .
۲- ضمن اینکه ایران از حیث تولیدات کالاها و محصولات اصلی کشاورزی بسیار غنی و خودکفا است و دارای ذخایر استراتژیک فراوانی است.
۳- در بحث واردات کالاهای اساسی ، ایران چندان به بنادر جنوبی خود متکی نیست و می تواند نیازهای اصلی خودرا از راههای مختلف وارد کند .
۴- در بحث صادرات از خلیج فارس و دریای عمان ، برای ایران فقط صادرات نفت موضوعیت دارد، صادرات سایر محصولات نیز از طرق مختلف ممکن است.
۵- ایران در طول سال های طولانی تحریم ، راههای مختلفی جهت دور زدن تحریم ها و محاصره اقتصادی را میداند و می تواند عملیاتی کند.
۶- ایران هم اهرم هایی دارد که با رو کردن انها ، می تواند هم پیمانان امریکا را در منطقه مورد محاصره قرار دهد .
در جنگ محاصره ها، مانند جنگ زیر ساختارها، ایران پیروز ماجرا خواهد بود..
الف- محاصره متحدین امریکا در منطقه .
ب- زدن یک قفل بزرگ بر روی تنگه باب المندب .
ج- ....
۷- به همین دلیل بنظر می رسد ؛ دو عامل، سرنوشت جنگ محاصره ها را تعیین می کند ؛
الف- تاب اوری مردم ما در مقابل تاب اوری نیروهای نظامی امریکا در منطقه و همچنین تاب اوری مردمان اقصی نقاط عالم که بواسطه محاصره دریایی ایران توسط امریکا ، انها هم در محاصره و فشار قرار گرفته اند .
ب- اینکه ایران با بستن تنگه باب المندب و یا استفاده از قدرت موشکی ، جهت اسکورت کشتی های نفتی خود ، توانایی گسترش جنگ محاصره ها را دارد
۸- آمریکا بصورت پنهان در حال دخالت دادن ناتو و اروپا و همچنین اتحادیه عرب جهت بازگشایی تنگه هرمز با استفاده از قدرت نظامی است .
اینکه ناتو واروپا و همچنین کشورهای عرب منطقه در ابن جنگ بنفع امریکا و رژیم صهبونی دخالتی نداشته اند ، دروغ است.
علیرضا تنهای کیسمی
۶ اردیبهشت ۱۴۰۵
https://eitaa.com/alirezatanha110
هدایت شده از Tanha110
باسلام و خداقوت
بنظر می رسد روزنامه جوان و خبرگزاری تسنیم به اشغال دشمن در امده است،
رسما علیه ولایت و مردم موضعگیری می کنند .
دوستان اگر اطلاعات بیشتری دارند ، ارائه کنند.
علیرضا تنهای کیسمی
۷ اردیبهشت ۱۴۰۵
https://eitaa.com/alirezatanha110
30.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام
لطفا تا حد امکان این فیلم را منتشر کنید تا دروغ ها، استرس و خدای ناکرده شک، از بین هموطنمان از بین برود
انشاءالله در ثواب جهاد تبیین هم شریک باشید
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥انتشار نامه یک دختر ۱۰ ساله به سردار موسوی فرمانده هوافضای سپاه
🔹پدرم کل پساندازش را صرف خرید یک النگو برای من کرد، این النگو را نذر کردهام که هدیه کنم برای ساخت یک موشک به دستان شما تا با آن به قلب اسرائیل حمله کنید.
کانال آموزشی حسین رحمتی
https://eitaa.com/joinchat/4168155520C5b4640dceb
*#نماز*
نمار راه اولیای خداست🕊
نماز راه مستقیم انسان هاست 🥀
نماز درس شكر گزاری است💐
نماز جنگ با شیطان است🌾
نماز راس همه ی عبادات است💯
نماز نردبان ترقی است🌱
نماز میزان سنجش است🍀
نماز اوج اخلاص مومن است☘
نماز آرامش دهنده ی دلهاست🕊
نمار طهارت روح است🍃
نماز لوح نیازمندی به خالق است
نماز عزت دهنده ی مومن است
نمار كلید بهشت است
نماز زیباترین جلوه نیایش است
نماز موجب خشنودی خداست
نماز وسیله ی جهت یابی مومن است🤲
نماز بهترین ذكر است💓
نماز كامل ترین وصف است
نماز سرچشمه ی خوبی هاست
نماز عطر جان بخش مومن است
نماز حماسه ای الهی است
نماز كلاس خداشنا سی است
نماز بهترین راه خودكاوی است
نماز بهترین راه تكامل است
نماز اتصال به محبوب است💠
نماز سلاح مومن است💟
نماز معراج مومن است✅
نماز احیاگر دین است
نماز احیاگر ارزش هاست
نماز تكرار نیست معراج است
نماز الفبای زندگی است
نماز نشا نه ی قدرت اسلام است
نماز حق ا... است ☕
نماز بی نیازی از مخلوق خداست
نماز ستون دین است
نماز دژی در برابر حملات شیطان است
نماز انسان را از سركشی باز می دارد
نماز عامل تحرك و پویایی است..
نماز روشنی چشم مومن است📔
نمار زینت عبادات است📓
نماز پیو ند دهنده ی مخلوق به خداست📙
نماز كمال ادب است📘
نماز از فحشا و منكر باز می دارد📗
نماز اوج نواضع است📕
نماز خلوتگاه عارفان است📒
نماز دل را صفا می دهد✏
نماز كدو رت ها را می زداید📝
نماز توكل انسان را زیاد می كند✉
نماز پرواز روح است
نماز گیرنده ی الطاف الهی است🔅
نماز موجب ریزش فیض است🔆
نماز بریدن از خود است🎌
نماز مظهر وارستگی است🎓
نماز نگهدارنده ی دین است🎆
نماز پرچم اسلام است🎄
نماز تعهد به خداست🔮
نماز افق ساز زندگی است🎁
نماز امر به معروف و نهی از منكر است 🎇
نماز اصلاح كننده فرد و اجتما ع است🎋
نماز نشاط آور است🎉
نماز تولد است🎊
نماز زایل كننده پریشانی است🎈
نماز جرات آفرین است
نماز اولین سوال در قیامت است☺
نماز سرود وحدانیت است
نماز جلوه حق پرستی است😍
نماز وصل عاشقانه است🌟
نماز معامله با خداست💫
نماز مدال مسلمانی است👏
نمار عطیه الهی است👌
نماز مایه ی فخر بشر است💘
نمار حضور در محضر است👒
نماز فرهنگ ساز است👑
نماز آشنا ترین رفیق مومن است🌂
نماز بیدار كننده هر غافلی است💗
نماز امید مومن است💌
نماز هستی مومن است
نماز ذكر در بهشت است💓
نماز همه ی خواسته حق است💕
نماز تسلا بخش انسان در بحران است
نماز خروش دریای درون است💞
نماز فریاد رهایی موجود است💛
نماز فریاد رهایی از زمین است💙
نماز فریاد تنهایی در زمان است💫
نماز ناله زندانی در خاك است💚
نماز شعر بلند رهایی است❤
نماز شكوفایی شوق پرواز است🐣
نماز راز گفتن است❄
نماز پلی است از خاك تا افلاك☀
نماز پیوستن قطره به دریاست☁
نماز پنجره ای از برهوت یه ملكوت⭐
نماز پنجره ای است به تماشاگه راز🌙
نماز گسستن طوق علایق است🌛
نماز شكفتن اندیشه است و سبز شدن ریشه🌳
نماز سرمایه ی وصال محبوب است🍁
نماز وصیت انبیای الهی است🌺
نماز ملاك قبولی اعمال است🦋
نماز بهشت خلوت انسان است
نمار نوسازی معنوی است🌼
نماز عالی ترین مظهر عبودیت است🌷
نماز راه همه ی انبیاست 🌿
نماز مبارزه با هوی و هوس است🌸
نماز مبارزه با خواسته های غیر عقلی است
نماز اوج خشوع است.،.😍☝🌹
التـــــــــــــماس دعای فراوان🤲
هدایت شده از (س ، ولایت)RasuoL
🔺حمایت قاطع ۲۶۱ نماینده مجلس از هیات مذاکرهکننده و دکتر قالیباف/ تصمیمسازی و تصمیمگیری، حول محور رهبر انقلاب با اجماعی مثال زدنی درحال انجام است
۲۶۱ نماینده مجلس با بیانیهای از هیئت مذاکرهکننده و دکتر قالیباف حمایت کردند. در بخشهایی از این بیانیه آمده است:
🔹با وجود ترورهای دشمن و شهادت آیتالله خامنهای، تصمیمگیری در سطوح مختلف مدیریتی کشور حول محور رهبر انقلاب با اجماع در حال انجام است.
🔹از همه فعالان و کنشگران سیاسی و اجتماعی می خواهیم از گمانهزنی و تحلیل با تکیه بر شایعات و اطلاعات ناقص پرهیز کرده و اجازه ندهند طراحی های دشمن در جنگ شناختی، کام مردم را تلخ کند.
┄┅┅❅🟣🟢🟠❅┅┅┄
╯
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔵🔵❌❌رقص بیحجابها با عکس رهبری؟!
توجیه بیمبنای بیحجابی و حضور بیحجابها در مراسم، تجمعات، راهپیماییها، تظاهرات و ...
خطرات تحریف حجاب و حرمتشکنی، قباحتزُدایی، و هنجارشکنیهای فزایندهی بیحجابها با ادعای منافاتگونهی عشق و علاقه و ارادت به انقلاب و رهبری و اسلام و جمهوری اسلامی و ...
هموطن عزیز بی حجاب.
حجاب سنگر کشور ماست
*این سنگر آسیب دید که دشمن تا عمق جان ملت نفوذ کرد !
برای جلو گیری از آسیب های بیشتر
با پوشش مناسب به جمع شبانه ی ما تشریف بیاورید
از بی حجابان عزیز دعوت می کنیم با حجاب وپوشش مناسب اجتماعات به این اجتماع عظیم ملت تشریف بیارن...
قدمتون روی چشم. 😊
اگه رهبر و کشورتان را دوست دارید، این سنگر حجاب را مراقبت کنید👌
#فیلم_را_ببینید
.
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴به خاطر این داریم چوبو می خوریم !مطلقا اینطوری نیست .
@jangtahmili2
23.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لذت این نوحه از بالاترین لذت هاست.
بهبه بهبه بهبه هزاران بهبه بسيار بسيار عالي وزیبا بشنوید کیف کنید.
گوارای وجودتان
هرچقدر کیف کردین ولذت بردین.
برای فرج فرزندشان دعابفرماین
🤲🕋😭
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر
خود را برای جنگ اماده کنید نه برای مذاکره؛
من ایه ای ، حدیثی ، نصیحتی و سخنی از بزرگان در مورد فواید مذاکره با دشمن ندیده ام؛
فکر می کنم ، امروز هم، خواسته اول امامین انقلاب و تک تک شهدا این باشد؛
هیچکس در کشور نباید منتطر نتیجه مذاکرات باشد.
اخبار در مورد نتیجه نتیجه مذاکره با دشمن را دور بریزید .
در زمان جنگ ، همه افراد و اقشار باید جهادی کار کنند.
همه باید با بدبینی به دشمن کار کنند..
احمقانه ترین حالت در یک کشور در زمان جنگ همین است؛
عده ای به توصیف فواید و آثار و برکات مذاکرات با دشمن بپردازند و به نتیجه مذاکره با دشمن خوشبین باشند و در نتیجه انگیزه نیروهای جهادی را برای جنگ و جهاد و تلاش بیشتر، کاهش دهند.
هرگاه اخبار در مورد مذاکره در صدر اخبار کشور قرار گرفت، مطمین باشید در جنگ شکست می خورید.
هیچگاه نتیجه مذاکره نمی تواند با ارزش تر از جهاد و تلاش باشد.
خداوند به جهاد و جهادی ها بها و ارزش و فضیلت داده است ،
نه به مذاکره کننده های با دشمن.
من ایه ای ، حدیثی ، نصیحتی و سخنی از بزرگان و امامین انقلاب ندیدم که گفته باشند؛
جهاد را رها کنید به مذاکره با دشمن بپردازید .
خودرا برای مذاکره با دشمن هم، اماده کنید .
خیر و برکتی در مذاکره است که در جهاد نيست.
شاید سیاسیون و کاسبان و نمایندگان مجلس و... از این حرف ها بزنند.
شاید بعضی ها از سوراخ ها بیرون امده باشند و در وصف مذاکره و سلامتی و بازگشت با دست پر مذاکره کنندگان شب تا صبح هم دعا هم بکنند.
به همین دلیل می گویم؛
حساب و کتاب انها با بزرگان جامعه فرق می کند. انها را رها کنید.
خداوند به مجاهدین فضیلت داد؛
فضل الله المجاهدین علی القاعدین ، اجرا عظیما .
همچنان معتقدم ؛
مذاکره فریب است .
مذاکره فریبنده است.
مروجین و پیشنهاد دهندگان و تشویق کنندگان به مذاکره ، دانسته یا نادانسته در زمین دشمن بازی میکنند.
نیروهای نظامی و امنیتی با این نگاه که دشمن منتظر غافلگیر کردن ما جهت اغاز شدیدتر حملات نظامی است ، به میدان نگاه کنند ،
دولت با فرض اینکه تحریم ها و محاصره شدیدتر می شود ، به کارش ادامه دهد ،
دشمن اینهمه سازو برگ نظامی را برای استراحت و تفریح به منطقه نیاورده است.
برای جنگ اورد ، پس برای جنگ باید اماده تر باشیم .
علیرضا تنهای کیسمی
۸ اردیبهشت ۱۴۰۵
https://eitaa.com/alirezatanha110
هدایت شده از علی برنا
19.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹💐 گل و شیرینی بیارید
شاه ایران اومده💐🌹
🪴🪴🪴🪴
🪴💐 یا امام رضا💐🪴
🌼🌹🌺🌹🌼