هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر
لطفا جلوی اشتباهات فاحش شورای عالی امنیت ملی را بگیرید؛
این شورا مجددا در یک اقدام تعجیلی که فاقد هرگونه مبنای حقوقی است ، طی بیانیه اعلام نمود ؛
""به موجب یادداشت تفاهم اسلامآباد، به مدت شصت روز، هیچگونه هزینهای از متقاضیان ( کشتی های خواهان عبور از تنگه هرمز)؛ اخذ نخواهد شد و این هزینهها توسط دولت جمهوری اسلامی ایران تأمین میگردد.
و در اجرای بند ۵ یادداشت تفاهم اسلامآباد، کشتیهای تجاری متقاضی عبور از تنگه هرمز باید درخواست خود را به مدیریت آبراه خلیج فارس (PGSA.ir) ارسال نمایند.""
سوال از شعام ؛
ایا امریکاییها هم بیانیه ای جهت انجام تکالیف خود از جمله ؛ رفع محاصره دریایی ایران و ... صادر کرده اند .؟
چرا باید ایران هزینه تردد کشتی های کشورهای حتی متخاصم از تنگه هرمز را متقبل شود ؟
این تکلیف از کجای تفاهم نامه برداشت شده است؟
از کدام کیسه می بخشید ؟
علیرضا تنهای کیسمی
۲۸ خرداد ۱۴۰۵
https://eitaa.com/alirezatanha110
البته الاغ از پایین آمدن خوشش نیامده بود که تو داستان گفتن
الاغ سر بالایی را می آیند و مشکلی ندارند
ولی پایین بردنشون تقریبا محال است و پایین نمی آیند برای همین الان مقاومت میکرد ولی نتیجه داستان درسته و خیلی عالیه
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👤✅ چون صداوسیما تهدید شده و اجازه پخش این
فیلما رو نداره،لذا ما پخش می کنیم به اندازه ی وسعمون تا ملت ببینه👌🇮🇷
✍️ ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز منتظر تحقق شروط گفته شده خواهیم بود....
پ.ن: متوجه شدید این در خیابان بودن و ماندن چه برکاتی دارد.
اینچین میشود؛ مردم نظارت خواهند کرد بر تحقق این شروط
نه هیچ نهاد دیگری
مردم نظاره گر خواهند بود.
در خیابان می مانیم اتحاد را حفظ میکنیم و این بار بیشتر از قبل شروط رهبر انقلاب را پیگیری خواهیم کرد.
🔴 بیداری_ملت
رهبر انقلاب تبریک نگفتند،
حرف از پیروزی نزدند،
و کاملاً نظرشون رو شفاف گفتند و مسئولیت رو متوجه رئیسجمهور کردند.
نوع متن پیام رهبری طوری بود که از نقض توافق از طرف آمریکا مطمئن بودند....
🔴 بیداری_ملت
🔴ادامه حملات شدید هوایی و توپخانهای اسرائیل به جنوب لبنان
همزمان با پاتک شدید رزمندگان حزب الله به نظامیان اشغالگر، جنگندههای اسرائیلی مناطقی در شهرکهای «کفررمان»، «کفرجوز» و «حاروف» در استان النبطیه را هدف حملات هوایی قرار دادند. همچنین مرکز شهرک «الریحان» و منطقه «الشرقیه» در جنوب لبنان نیز هدف حملات هوایی ارتش اسرائیل قرار گرفت.
در همین حال، منابع محلی از گلولهباران شدید و گسترده توپخانهای ارتش اسرائیل علیه شهر النبطیه و مناطق اطراف آن خبر دادند.
🔴 بیداری_ملت
🔴 «علی الاصول» یعنی تک تک کلمات امام شهید ما که در این ۳۷ سال حیات شریفش فریاد زد:
◾️مذاکره با آمریکا هیچ نفعی برای این کشور ندارد، گاهی ضرر غیر قابل جبران دارد...
رهبری راجع به روز فردوسی سه صفحه پیام داد ولی واسه مذاکراتتون دو پاراگراف و خلاصهش این بود که: مخالف بودم!
بماند ثبت در تاریخ، خداقوت✋️
✍بصیرت عمار🇮🇷⁉️🚩
17.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥مشی خوارج، مشی آنهاییست که بازی برده را با دعوت به مذاکره و توجیه آن، به شکست کشاندند.
پاسخ انقلابی حجتالاسلام سیدعلی موسوی به خوارج و تندرو خواندن نیروهای انقلابی ولایتمدار
✍ 👆👆👆 الان خیلی بهتر میشه تبیین استاد موسوی رو درک کرد...
🔻فکر و عمل چه کسانی مشابه خوارج است؟!
🔸مردمی که تا آخر پای نظرات امامان انقلاب - که صریحاً و علناً در مکتوبات و بیانات آنها اعلام شده است - ایستادهاند؟!
🔸یا آنهایی که در لباسها و مقامهای گوناگون دانسته یا نادانسته با هزار ادعا و فریب و توجیه، برخلاف نظرات امامان انقلاب حرکت و تبلیغ و فضاسازی میکنند و مردم بصیر و ولایتمدار را خوارج مینامند؟!
✍بصیرت عمار🇮🇷⁉️🚩
📌#اونایی که شب عاشورا
توی خاموشی شب از
خیمه امام حسین علیهالسلام
رفتن هم از امام «اجازه» داشتن...
✍بصیرت عمار🇮🇷⁉️🚩