eitaa logo
ذره بین حقیقت
151 دنبال‌کننده
4.7هزار عکس
6.5هزار ویدیو
103 فایل
ما جمع فرهیختگان آگاه سازدرمسائل فرهنگی ، سیاسی،اجتماعی ، درجامعه جوان کشورهستیم
مشاهده در ایتا
دانلود
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام ای غروب غریبانه دل 🖤🌱 ‌჻ᭂ࿐🌻@tabieat
هدایت شده از (س ، ولایت)RasuoL
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺جزئیات برگزاری مراسم تشییع آقای شهید ایران در شهرهای نجف و کربلا ┄┅┅❅🟣🟢🟠❅┅┅┄ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌
هدایت شده از (س ، ولایت)RasuoL
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺زمانبندی مراسم تشییع آقای شهید ایران 🔹مراسم وداع، تشییع و تدفین امام مجاهد شهید حضرت آیت الله العظمی به صورت رسمی از روز شنبه سیزدهم تیرماه مصادف با ۱۹ محرم الحرام برگزار خواهد شد. 🔹مراسم وداع با پیکر مطهر رهبر شهید انقلاب اسلامی به مدت دو روز در مصلای بزرگ امام خمینی تهران برگزار خواهد شد. 🔹نماز بر پیکر مطهر امام مجاهد شهید در شهرهای تهران، قم و مشهد اقامه خواهد شد که جزئیات برگزاری نماز و سایر اطلاعات تکمیلی در مورد مکان برگزاری نمازها هم در اطلاع رسانی‌های بعدی انجام می شود. 🔹تشییع پیکر مطهر امام شهید به همراه چهار عضو خانواده‌ ایشان برگزار می‌شود. ┄┅┅❅🟣🟢🟠❅┅┅┄ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
هدایت شده از (س ، ولایت)RasuoL
850.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ ایشون حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستن و این مصاحبه رو تسنیم در تاریخ27 اردیبهشت از ایشون گرفته
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر فتنه دو گانه سازی دولت و نیروهای مسلح. اینهم از افاضات جدید پزشکیان؛ پزشکیان ؛ در دوره جنگ ۲۰ میلیون بشکه نفت دولت را به نیروی هوا فضا دادیم تا بتواند بجنگد. اقای پزشکیان؛ ما ملت مبعوث ۳۰ میلیون بشکه نفت به شما میدهیم، انهم نه از بیت المال ، و از شما می‌خواهیم ؛ با جمیع فرزندان و اقوام و اعضای دولتت فقط یک هفته با امریکا و رژیم صهیونی بجنگ ، البته خدا را شکر می کنیم که دولت پزشکیان هیچ شهیدی در این جنگ نداد ( وزیر اطلاعات شهید از وزرای شهید رئیسی و وزیر دفاع شهید از اعضای نیروهای مسلح بودند) و در مقابل بیشترین شهدا و نقش محوری در پیروزی‌های رزمندگان ایران متعلق به نیروی هوا فضای سپاه بوده است . مطالب زیادی می توان در مورد اینگونه حرف های بچه گانه و خاله زنکی پزشکیان مطرح کرد، در این یادداشت به یک مورد اشاره می کنم ؛ پشتیبانی مالی قوی از رزمندگان نقش مهمی در توان رزمی نیروهای مسلح دارد، اما رکن پشتیبانی در کنار شجاعت و نبوغ و ابتکار و شهادت طلبی رزمندگان ما ، ارزش و اهمیت چندانی ندارد. اوج تعجب انجاست که فردی در جایگاه رئیس جمهور که وظیفه ذاتی ان پشتیبانی از نیروهای مسلح و تقویت قدرت نظامی در سطح بازدارندگی از هرگونه گمان تعرض به این اب و خاک است ، اینهمه فداکاریها ، جانبازیها و انهمه شهدای نیروی هوافصای سپاه را در این جنگ نبیند، اما بشکه های نفت را ببیند و بشمارد و بدتر اینکه این نفت که متعلق به کل ملت ایران است و حسب علم و عقل در زمان جنگ وجودی باید در اختیار نیروهای مسلح باشد ان را متعلق به دولت بداند و بابت تحویل ان به نیروهای مسلح منت هم بگذارد. ضمنا؛ - دوگانه سازی دولت و نيروهاي مسلح کار بسیار زشتی است. - دادن ۲۰ میلیون بشکه نفت به هوافضای سپاه کمترین کار دولت بود، (البته معلوم نیست پزشکیان راست گفته باشد) ، ولی اگر این کار را هم نمی کرد ، باید به جرم خیانت به کشور تیرباران می شد. از بقیه موارد می گذرم. علیرضا تنهای کیسمی ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
✳️ چرا فرماندهان به تفاهم فعلی رای مثبت دادند؟ 🔻دلیل رأی مثبت فرماندهان نظامی به تفاهم نامه پایان جنگ 🔹در روزهای اخیر، یکی از سوالات پرتکرار درباره توافقنامه پایان جنگ، چرایی رأی مثبت فرماندهان نظامی سپاه و ارتش و دستگاه امنیتی و... به این توافقنامه بود. 🔹کار حتی تا جایی پیش رفت که بعضی از صاحبان تریبون‌های مجازی، بی‌انصافی‌هایی درباره این فرماندهان شجاع و مجاهد صورت دادند. حجت الاسلام اژه ای را تخریب کرده و قالیباف را مخالف نظر رهبری جلوه دادند. 🔻بعد از تحقیق و کسب خبر از منابع مطلع در شعام و غیر شعام چند نکته قابل توجه است: 🔹فرماندهان و مسئولین انقلابی شعام، بعد از رفت و برگشت ۲۵ باره متن توافق و تفاهم با رهبری، پس از دریافت این نکته نهایی که رهبری معظم انقلاب، موافقت و اجازه‌ی مشروط با بندهای فعلی متن تفاهم و با اخذ تعهد از رییس‌جمهور داشته‌اند، با تکیه بر اجازه مشروط رهبری به امضای شروط تفاهم نامه، از نظر رهبر انقلاب تمکین کرده و به این متن رأی مثبت داده‌اند. 🔹 برخلاف ادعاهای این روزها، دلیل رأی مثبت فرماندهان، ابداً نافرمانی و عدول از اصول تعیین‌شده توسط مقام عظمای ولایت نیست.‌ 🔹مطابق اعلام نماینده ولی فقیه در سپاه و همچنین معاون سیاسی سپاه و همچنین تایید یکی از مقامات موثر شعام در جلسه روزهای گذشته با بزرگان کشور، رهبر انقلاب با اصل مذاکره مخالف نبوده اند بلکه در بندهای شروط تفاهم ملاحظه داشته اند. 🔹 نگاه رهبری در خصوص متن، یک نگاه حداکثری بوده که رئیس جمهور با برشمردن شرایط کشور و توان دولت در ابعاد اقتصادی و اجتماعی، نتوانسته انتظار معظم له را برآورده سازد و نهایتا رهبر انقلاب با دریافت تعهد از رئیس جمهور برای تحقق همین بندهای شروط فعلی تفاهم به شروط موجود در این تفاهم رضایت دادند. 🔹دستور رهبر انقلاب به دولت و شعام تحقق شروط موجود و نیز به مردم پرشور و انقلابی، نظارت و کمک به تحقق این شروط است.
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر لطفا با توهین های مکرر پادوهای هاشمی رفسنجانی به امت مبعوث و به اصل نظام جمهوری اسلامی مقابله کنید؛ تا امروز ما تصور می کردیم در مملکت امام زمان (عج) و در بین مردم با شانیت امت مبعوث زندگی می کنیم و در این سرزمین روزنامه هایی که داعیه دار فهم و شعور و علم و اخلاق و پیش برندگی مردم بسوی اینده ای روشن با سجایای معنوی هستند ، فعالیت دارند. اما گویا همه روزنامه ها اینگونه نیستند، بعضی از انها بین خود مسابقه توهین و تخریب به مردم مطالبه گر را باب کرده و بخصوص از زمانیکه امت مبعوث وارد میدان شدند ، به تنگی نفس افتاده و بی پروا از مدعی العموم و وزارت نا ارشاد به هجو و ناسزا گویی ، به نظام و مردم و... ماهیت دروغین خود را بر ملا می کنند. در ابن ماجرا روزنامه عقده ای جمهوری اسلامی که همواره جیره خوار چرک کف دست خانواده هاشمی رفسنجانی بوده و هست ، افسار پاره کرد و با تشبیه این مملکت به مملکت حسینقلی‌خانی بخشی از مکنونات نحس قلبی خودرا آشکار کرد؛ روزنامه جمهوری اسلامی (۰۱ تير ۱۴۰۵)؛ «در کشور ما هرکس برای خودش یک حاکم علی‌الاطلاق است. مداح، واعظ، نماینده مجلس، روزنامه‌نگار، مجری تلویزیون و شبه‌کارشناسانی که ستاره‌های همیشگی تلویزیون هستند همگی تصمیم‌گیری برای کشور را حق مسلم خود می‌پندارند و غیر از آنچه می‌فهمند و می‌گویند را خلاف شرع، خلاف عقل، خلاف مبانی انقلاب و خلاف مصالح جامعه می‌دانند. اینهمه حاکم برای یک کشور تاکنون در تاریخ دیده نشده و به نظر می‌رسد باید چنین وضعیتی را به عنوان نوبر در تاریخ حکمرانی جهان به ثبت رساند. در این نوع حکمرانی که ما داریم، همه حاکمند غیر از متصدیان مراکز رسمی تصمیم‌گیرنده. آنها نه‌تنها حاکم نیستند بلکه باید تهدید شوند، ناسزا بشنوند و آماج تمام حملات نیز باشند! مداح به خودش حق می‌دهد... واعظ حق دارد بگوید... نماینده مجلس حق خودش می‌داند... کارمند صدا و سیما مجاز است... روزنامه‌نگار هم ... حتی در حکومت حسینقلی‌خانی هم اینهمه حاکم خودمحور وجود نداشت."" اما منظور روزنامه جمهوری اسلامي از حکومت حسین‌قلی خانی چیست؟ ""بر اساس منابع تاریخی حسینقلی خان یکی از والیان لرستان بوده که در دیکتاتوری و خشونت کم‌نظیر بوده است. درباره شخصیت او در تاریخ آمده است: «حسينقلي خان در زمان ناصر الدين شاه قاجار والي پشتكوه لرستان بود و قبلاً لقب «صارم السطنه» داشت و از طرف دولت ايران درجه امير توماني؛ يعني سرلشگري، هم به او اعطاء شده بود. وی مردي به شدت خشن و ديكتاتور و در عين حال جنگجو و كاردان بود. از آن‌جهت وي را لايق و كاردان مي‌دانند كه سپاهيانش در آن‌زمان بطور قطع يكي از مرتب‌ترين افواج موجود در كشور بشمار مي‌آمد. در زمان حكومت حسینقلي خان، هيچكس از خود قدرت و اختياري نداشت. همه چيز به (خان) تعلق داشت و سرپيچي از خواسته و فرمانش به هلاكت و نابودي عائله و بلكه عشيره‌اي منتهي مي‌گرديد. حسينقلي خان سه فصل بهار و تابستان و پائيز را در حسين آباد مي‌زيست و مردم پشتكوه از بيم ستمگري‌ها و آدمكشي‌هايش خواب راحت نداشتند.»" آیا نظام جمهوری اسلامی ایران ، این‌گونه است ؟؟؟ مدعی العموم باید پاسخ دهد. علیرضا تنهای کیسمی ۲ تیر ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️حرز امام جواد (ع) بر بازوی فرد نجات‌یافته در حملات هوایی رژیم صهیونیستی و آمریکا 🇮🇷 ✊ @iransaba
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر این دو طرح ترامپ را جدی بگیرید؛ (این دو طرح در کنفرانس جی ۷ توسط ترامپ رو نمایی شد) طرح اول؛ ترامپ ؛ "در صورت عدم دستیابی به توافق نهایی با ایران، آمریکا در ازای دریافت ۲۰ درصد از درآمد‌های منطقه ، نقش محافظ و نگهبان خاورمیانه را ایفا خواهد کرد." این طرح شامل؛ ۱- حملات نظامی به تهران و نابودی توانمندیهای مداخله گرانه ایران در امور کشتیرانی و بی ثبات سازی امنیت کشورهای منطقه . ۲- استقرار یک نیروی محافظ و نگهبان اماده به رزم در خلیج فارس و محیط پیرامونی ان . ۳- پایش مداوم فعل و انفعالات نظامی و عیر نظامی ایران بنحوی که ایران ملزم به رعایت همه قوانین و محرومیت های منتج در تحریم های اعلامی بشود . ۴- واشنگتن ۲۰ درصد از درآمد‌های همه کشورهای منطقه را در قبال اجرای این طرح برداشت خواهد کرد ، ۵- با وضع قوانین لازم از همه کشتی های عبوری از تنگه هرمز عوارض دریافت می کند. ۶- برابر این طرح تلاش خواهد کرد مسئولیت ، برقراری امنیت کشورهای منطقه را بپذیرد و « تنگه هرمز برای همیشه باز» و همه توانمندیهای ایران نابود شود. طرح دوم؛ ترامپ؛ "استفاده از حکومت احمد الشرع (جولانی) برای فشار بر حزب‌الله لبنان، بجای استفاده از نتانیاهو و ارتش اسرائیل بسیار مناسب تر است . زیرا ارتش اسرائیل میخواهد یک نفر را در یک ساختمان ۵ طبقه بکشد، کل ساختمان را منفجر می کند ، اما جولانی در این کار ماهر تر است ." برابر این طرح؛ ۱- دو گروه مسلمان در مقابل هم قرار می‌گیرند . ۲- در چنین جنگی هر چقدر میزان تلفات وارده، به حزب الله ، به نیروهای جولانی و به مردم لبنان و سوریه بالاتر برود ، امریکا و رژیم صهیونی راضی تر خواهند بود، زیرا جان مسلمانان و مردم منطقه هیچ ارزشی و اهمیتی برای امریکاییها و رژیم صهیونی ندارد. ۴- فعال‌سازی و بکارگیری یک بازیگر نیابتی (جولانی)، در لبنان قطعا به هزینه‌ها و تلفات حزب‌الله می افزاید . ۵- اینکه ایا جولانی این طرح را خواهد پذیرفت و حاضر است بخاطر حفظ امنیت صهیونیست ها در جنوب لبنان با حزب الله بجنگد؟؟ هنوز مشخص نیست ولی انچه که مشخص است ؛ مجموعه گروههای تکفیری از صدر اسلام تا به امروز ملعبه و بازیچه دست یهود بوده اند ، همانطور که کلیساها بازیگران دست یهود بوده و هستند. علیرضا تنهای کیسمی ۴ تیر ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
🔎 مروری بر ۷ شرط گفته شده در تفاهم‌نامه اسلام‌آباد که عموما الاصول با خطوط رهبر انقلاب اسلامی همخوان نیست چگونه محقق می‌شود مواردی که کلی مبهم و مشروط ودارای شراکتهای مشکوک با عوامل منطقه ای دشمن است ؟! 🖼 در انتظار تحقق شروطی مبهم هستیم !!!!!!!!!!! 🗯 رهبر انقلاب: از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 1️⃣ خاتمه عملیات نظامی 2️⃣ رفع محاصره دریایی ایران 3️⃣ تثبیت حاکمیت بر تنگه هرمز 4️⃣ تأمین خسارت و بازسازی 5️⃣ لغو جامع تمامی تحریم‌ها 6️⃣ خاتمه موضوعات هسته‌ای 7️⃣ در دسترس قرار گرفتن دارایی‌های مسدود 📝 متن کامل پیام 📲 @rahbar_enghelab_ir
ذره بین حقیقت
ترامپ، تیم مذاکره‌کننده ایران را تهدید به گروگانگیری کرد 🔺️ رئیس‌جمهور تروریست آمریکا به فاکس‌نیوز:
بله ما نسبت به پاسداران باشرف انقلاب اسلامی اعم از سپاهی و ارتشی اعتماد کامل داریم اما تاکنون ما از سیاسیون کودن چپ و راست و التقاطیون منحرف سبز و بنفش جز حماقت و خیانت طی چهل و شش سال گذشته چیزی ندیدیم لذا ناچارا باید با چشم باز و فریاد بلند این منافقین نفودی وساده لوحان فاقدشعور عقلانی وشرافت انقلابی را متوجه کنیم که دیگر دوران شعبده بازیهای سیاسی ابلهانه وامت و امام را درمقابل خیانهای انجام شده برجامی قراردهیدپایان یافته وملت بیداروهوشیارندوهرگزخیانتهای وحماقتهای شما را نمی پذیرد با فرمان رهبر همه خاینین و ساده لوحان رابه ذباله دان تاریخ خواهند فرستادهمان گونه که شاه و دارو دسته آنها، فرستاند، نمایندگان مردم در مجلس باید به وظیفه قانونی خودشان عمل کنند ملت پشتیبانی آنها است اگردر میدان بیاینددرمورد مسولین قانون گریز وقانون شکن برخورد قانونی کنند به هیچ وجه تعطیلی مجلس قابل قبول نیست وروش اداره مجلس امروزبا روش رضاخانی رئیس مجلس محکوم است زیرا روش رضاخانی مطروداست ورضاخان غیر اسلامی ورضاخان اسامی هیچ فرقی ندارند ودیکتاتوری وتزویرمردوداست اگرنمابندگان مجلس به وظایف خود عمل نکنند ملت خودش راسادرمیدان وخیابانهامسئله خود سریهای تیم مذاکره کننده راکه خطوط قرمزرهبر را ردکنندحل خواهند کرد/ ذره‌بین حقیقت
ذره بین حقیقت
⭕️ اجبار دختران به برداشتن چادر در آزمون سمپاد 🔻اخبار رسیده حاکی است در برخی حوزه‌های آزمون سمپاد و
ازدولت بی صلاحیت منافقین چپ وراست و زیر مجموعه های فاسد آن انتظاری جز این نیست آن روزکه این ناکارآمدان بی صلاحیت راتایید صلاحیت کردندباید این روزها را می دیدند/ 😭😭😭😭😭ذره‌بین حقیقت