eitaa logo
ذره بین حقیقت
151 دنبال‌کننده
4.7هزار عکس
6.5هزار ویدیو
103 فایل
ما جمع فرهیختگان آگاه سازدرمسائل فرهنگی ، سیاسی،اجتماعی ، درجامعه جوان کشورهستیم
مشاهده در ایتا
دانلود
مطالبات ملت مبعوث شده✊🏻🇮🇷
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☝️ وقتشه خودمون کامل پیام های رهبری و بخونیم تا در این فضای مجازی ، این جملات رهبر انقلاب نشود ┏━☘🌺☘━┓ به کشکول بپیوندید . ما تا آخر ایستاده ایم ✌️ @kashkolkashkol ┗━☘🌺☘━
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم لو رفته از حضور وزیر امور خارجه آمریکا در مراسم ختم مادر حسین فریدون برادر حسن کلید ساز در اتریش. کم کم داره معلوم میشه این جماعت خبیث چه کسانی هستند. حتماً ببینید و برای دیگران هم ارسال کنید تا مردم بفهمند تمااااام این بدبختی ها و مشکلات و تورم زیر سر چه کسانی است ومدافعان منافع آمریکا در ایران را خوب بشناسید. قوه قضائیه جهت اطلاع و اقدام
16.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴پدوفیلِ بی هویت کودک خوار گفته مردم ایران گرسنه هستن و باید پولای بلوکه شده رو از محصولات آمریکایی استفاده کنند یه چرخی تو‌خیابان های فیلادلفیا بزن و ببین مردم خودت چجوری فرش خیابانن خوک کثیف! 🔴 👇 @bidariymelat
هدایت شده از Tanha110
10.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚫️ مداحی شرافتمندانه‌ی سیدرضا نریمانی ▪️مالک بیا که دست علی را وفاق بست ▪️دل را معاویه به همین انتخاب بست 🔸پی‌نوشت: ای کاش در همه مجالس امروز، این شعر زیبا و پرمغز را اجرا می‌کردند. 🇮🇷 ◼️ اخبار فوری جنگ 👇 🇮🇷 @Tahlill @PS1400
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سردار شهید دکتر میثم رضوان پور! درود به غیرت و شرافت دینی این شهید که شجاعانه در مورد بیحجابی تذکر میده! لطفا تا میتونید منتشر کنید!!!
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر آخرین تذکر مردم ایران به رئیس جمهور محترم و اعضای تیم مذاکره کننده؛ لازم است ؛ قبل از قبول هر گونه تعهدی و توافقی در خلال مذاکره با امریکا، متن پیشنهادی را به محضر ملت ایران و مقام معظم رهبری تقدیم و پس از تصویب و دریافت امضا بسمت اجرا حرکت کنید؛ پذیزش هر تعهدی و اجرای هر توافقی ، که مورد تصویب و تایید امام و ملت ایران واقع نشده باشد، اقدامی خود سرانه تلقی شده و خلاف شرع و قانون اساسی است . همانطور که میدانید ؛ ما ملت علی‌الاصول، نظر دیگری داشتیم، ولی از باب تعهّدی که جنابعالی به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به ملت داده اید و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودید ، اجازه‌ی مذاکره و امضای تفاهم نامه را صادر نمودیم‌.. جنابعالی (رئیس جمهور) تصریح داشتید؛ اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهید رفت. از این لحظه، ما ملت، بهمراه امام سرافراز و بزرگوار ملت ، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده توسط جنابعالی (رئیس جمهور محترم ) خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که بین جنابعال و همکارانتان با امریکاییها صورت میگیرد ، به معنی پذیرش نظر دشمن از طرف ملت و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران نخواهد بود. برهمین اساس ، جنابعالی (رئیس جمهور محترم ایران) موظف هستید؛ قبل از قبول تعهدی ، شرح مذاکرات و پیش نویس تفاهمات مد نظر با دشمن را به پیشگاه ملت ایران و رهبر معزز انقلاب اسلامي تقدیم کنید ، در صورتیکه ما (امام و امت همراه امام ) با متن پیشنهادی ، موافقت کردیم ، می توانید انها را امضا و اجرا کنید. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌ تعالی‌ فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد. والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته امضا امت مبعوث ایران اسلامی. ۴ تیر ۱۴۰۵
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸️پاورقی دست گذاشته روی یکی از بندهای ننگنامه 🔹️از این به بعد طبق قولی که طرف مذاکره کننده ایرانی داده باید هرکس که حرفی علیه آمریکا بزند را به دادگاه بکشانیم تا هرگز روحیه ظریف ترامپ پدوفیل مکدر نگردد !!! 🔹️کم‌کم داره بوی گنده بیغیرتی آقایون درمیاد !!! ┏━☘🌺☘━┓ به کشکول بپیوندید . ما تا آخر ایستاده ایم ✌️ @kashkolkashkol ┗━☘🌺☘━
وزیر انرژی آمریکا: تحریم‌های نفتی علیه ایران بی‌تاثیر شده بودند 🔹کریس رایت، وزیر انرژی آمریکا امروز در پاسخ به سوال خبرنگار آمریکایی مبنی‌بر دلیل برداشتن تحریم‌های نفتی علیه ایران، گفت تحریم‌های نفتی علیه ایران عملاً بی‌اثر شده بودند. 🔹او بر همین اساس اشاره کرده که صدور مجوزهای عمومی برای صادرات نفت ایران امتیاز چندان بزرگی محسوب نمی‌شود. @Farsna
‌🍁 از امیر کبیر پرسیدند: در مدت زمان محدودی که داشتی چطور این مملکت رو از هرچی دزده پاک کردی؟ گفت: من خود دزدی نمی کردم و نمی‌گذاشتم معاونم هم دزدی کند. او هم از این که من نمی‌گذاشتم دزدی کند، نمی‌گذاشت معاونش دزدی کند و .... تا آخر همین طور... اگر من دزدی میکردم تا آخر دزدی میکردند و کشور می شد دزدخانه، همه هم دنبال دزد میگشتیم و چون همه ما دزد بودیم هیچ دزدی را هم محکوم نمی کردیم..