eitaa logo
نسرا فارس
2.4هزار دنبال‌کننده
1هزار عکس
96 ویدیو
11 فایل
✳ مجری نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی در استان فارس 🚩 معاونت تربیت و آموزش فضای مجازی سپاه فجر فارس 📱۰۹۹۳۳۲۶۷۹۶۶ 📲 مدیر کانال: 🆔 @nasrafars 🔻 اینستاگرام، تلگرام و روبیکا 🆔 @nasrafars_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
💢چرند بافی چیست؟ ➖➖➖➖➖ 🔗 راه ارتباطی با ما  در ایتا، روبیکا و تلگرام👇👇 : 🆔 @nasrafars_ir 🌐نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان فارس
🔰فضای مجازی بر نوع،مدل و سبک بازی فرزندان در فضای حقیقی تاثیر گذار می باشد. ➖➖➖➖➖ 🔗 راه ارتباطی با ما  در ایتا، روبیکا و تلگرام👇👇 : 🆔 @nasrafars_ir 🌐نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان فارس
📍 امروز تاثیر رسانه‌ها در عقب راندن دشمن بیشتر از موشک و پهپاد است 🔺رهبر انقلاب، در دیدار شاعران: 🔹شعر رسانه است. امروز در دنیا چالش‌ها و درگیری‌ها، چالش‌های رسانه‌ای است. رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد و هواپیما در عقب راندن دشمن تاثیر می‌گذارند و دلها و ذهن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهند. هر کس رسانه قوی‌تر داشته باشد در اهدافی که دارد موفق‌تر خواهد بود. ➖➖➖➖➖ 🔗 راه ارتباطی با ما  در ایتا، روبیکا و تلگرام👇👇 : 🆔 @nasrafars_ir 🌐نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان فارس
«شبکه‌های اجتماعی دیگر چندان اجتماعی نیستند»؛ این ایده یادداشت مهمی است که هفته‌نامه اکونومیست مدتی قبل منتشر کرد . ‏خلاصه ایی از آن: ‏بیش از ۲۰ سال از زمانی که فیس‌بوک متولد شد و دنیای جدیدی را خلق کرد، گذشت؛ اما حالا پس از ۲۰ سال از فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی، آن‌ها دستخوش دگرگونی عمیقی شده‌اند که کمتر مورد توجه قرار گرفته است. ‏ جادوی عجیب شبکه‌های اجتماعی آنلاین ترکیب تعاملات شخصی با ارتباطات جمعی بود. اکنون این ترکیب، دوباره به دو قسمت تقسیم شده است. حالا مشاهده آخرین وضعیت دوستان در در شبکه‌های اجتماعی جای خود را به ویدیوهایی از افراد غریبه داده است که شبیه تلویزیون است. ‏پست‌های عمومی به طور فزاینده‌ای به گروه‌های بسته در پیام‌رسان‌ها منتقل می‌شود. شبکه‌های اجتماعی در حال تحول هستند و همین امر اکنون مشکلاتی را ایجاد کرده است. ‏از سال ۲۰۲۰، سهم آمریکایی‌هایی که می‌گویند از انتشار مطالب مربوط به زندگی روزانه‌شان به صورت آنلاین لذت می برند از ۴۰ درصد به ۲۸ درصد کاهش یافته است. ‏از زمان تغییر جهت شبکه به سمت سرگرمی ، اخبار تنها ۳ درصد از آنچه مردم در آن می بینند را تشکیل می دهد. در سراسر شبکه‌های اجتماعی، تنها ۱۹ درصد از بزرگسالان داستان‌های خبررا به اشتراک می گذارند که در مقایسه با سال ۲۰۱۸ کاهش ۲۶ درصدی داشته است. ‏چراغ‌های «میدان شهر دیجیتال» در حال خاموش شدن است. البته برخی از نتایج این اتفاق خوشایند است. فعالان سیاسی می گویند که برای جلب نظر گروه‌های خصوصی در پلتفرم‌هایی نظیر واتس‌اپ یا تلگرام، باید پیام‌های خود را ملایم‌تر کنند. یک پست تحریک‌آمیز که ممکن است در توئیتر به‌خوبی لایک بگیرد، ممکن است در گروه واتس‌اپی والدین مدرسه دافعه ایجاد کند. ‏اکنون به‌نظر می‌رسد که گروه‌های تلگرامی یا واتس‌اپی،برای سلامت روان نوجوانان مناسب‌تر باشد چرا که زندگی‌شان در فضای عمومی مورد تجزیه و تحلیل دیگران قرار نمی‌گیرد. علاوه بر این،پیام‌رسان‌هایی نظیر واتس‌اپ و تلگرام از این جهت مفیدترند که پست‌ها را بر اساس ترتیب زمانی نشان می‌دهند نه بر اساس الگوریتمی که ایجاد هیجان کند و این نیز برای سلامت روان بهتر است. ‏به نظر می‌رسد الگوریتم‌های شبکه باز(توئیتر و اینستاگرام) که با هوش مصنوعی و بر مبنای رفتار کاربران هدایت می‌شوند، افراطی‌ترین ویدیوها را پخش می‌کنند تا واکنش مخاطب را بگیرند. ‏در گذشته، برای اینکه چیزی در یک شبکه اجتماعی وایرال شود،مردم مجبور بودند آن را به اشتراک بگذارند. اما اکنون آنها آن را صرفاً با تماشا کردن یک ویدئو،به وایرال شدن آن کمک می‌کنند، زیرا الگوریتم‌های شبکه‌های اجتماعی به محتوایی که بیشترین تعامل را جذب می‌کند،پاداش می دهد. این شرایط جدید به کسانی مانند تاجران اطلاعات نادرست، سود خواهد رساند چرا که آن‌ها بهتر می‌توانند از مخاطب واکنش بگیرند. ➖➖➖➖➖ 🔗 راه ارتباطی با ما  در ایتا، روبیکا و تلگرام👇👇 : 🆔 @nasrafars_ir 🌐نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان فارس
🟢 دوستان زیادی این سوال را پرسیدند که آیا بازی برای فرزندشان مناسب است یا نه ؟ هرچند بطور مفصل در کانال در مورد این بازی صحبت کردم ، مجددا در اینجا بصورت مختصر در خصوص مهمترین آسیب های آن مطالبی عرض میکنم : 🔴 بازی کلش بشدت است،  کوچک و بزرگ هم ندارد . وارد بازی که بشی ، نمی توانی رهایش کنی 🟠 بازی کلش بشدت است ، چون هر لحظه امکان حمله به قلعه و تخریب آن توسط رقبا وجود دارد . بهمین دلیل نوجوان تا پاسی از نیمه شب ، اینترنت خود را قطع نمی‌کند 🟡 دو رفتار نامطلوب و   ، عناصر اصلی بازی هستند و نوجوان را بشدت زورگو و خودخواه بار می آورد 🟣 نوجوان برای بدست آوردن امتیاز و امکانات بیشتر ، معمولا به قبایل ضعیفتر حمله می‌کند،  که بشدت الگوی رفتاری بدی را به همراه دارد. ➖➖➖➖➖ 🔗 راه ارتباطی با ما  در ایتا، روبیکا و تلگرام👇👇 : 🆔 @nasrafars_ir 🌐نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان فارس
🔰تلفن همراه هم حریم خصوصی هست. ➖➖➖➖➖ 🔗 راه ارتباطی با ما  در ایتا، روبیکا و تلگرام👇👇 : 🆔 @nasrafars_ir 🌐نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان فارس
۱۳.۵ نمادگرایی در بازی ها ⚠️حمله‌ی همجنسگرایان به کودکان معصوم!       🔷 ۱۱میلیون نصب فعال در بازار و مایکت 🔷 پرچم های همجنس‌گرایی در سرتاسر بازی به چشم میخورد (که ظاهرا در به‌روزرسانی جدید و اجباری این بازی این پرچم‌ها اضافه شده). 🔷 این حرکت شوم و شیطانی به منظور عادی سازی نماد همجنس‌گرایی برای کودکان و نوجوانان و همچنین مقارن‌سازی این نماد در ذهن آنها با حس هیجان و تفریح [ناشی از بازی] و علاقه‌مندی ناخودآگاه آنها به این نماد می‌باشد! ✍میلاد خورسندی ➖➖➖➖➖ 🔗 راه ارتباطی با ما  در ایتا، روبیکا و تلگرام👇👇 : 🆔 @nasrafars_ir 🌐نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان فارس
🔸روزانه ۷ کودک در معرض خطر سایبری هستند! ➖➖➖➖➖ 🔗 راه ارتباطی با ما  در ایتا، روبیکا و تلگرام👇👇 : 🆔 @nasrafars_ir 🌐نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان فارس
جنگ ترکیبی دشمن این شکلیه: 🔻نیروی نظامی‌ش عمل می‌کنه در دمشق؛ 🔻نیروی اقتصادی‌ش عمل می‌کنه در چهارراه استانبول؛ 🔻نیروی رسانه‌ای‌ش عمل می‌کنه در توییتر و تله‌گرام و… 🔺اولی با هواپیما.. 🔺دومی با دلار.. 🔺سومی با دوقطبی‌سازی دلار و انتقام.. سومی نباشه، اولی و دومی نخواهد بود! ➖➖➖➖➖ 🔗 راه ارتباطی با ما  در ایتا، روبیکا و تلگرام👇👇 : 🆔 @nasrafars_ir 🌐نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان فارس
🖋🎞🖋🎞🖋🎞🖋🎞🖋🎞🖋🎞 ⁉️ بازی قسمت اول ⚔ این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی های رایج است که حتی هنوز جزء ۱۰ بازی پرطرفدار دنیاست. افراد در قالب این بازی استراتژیک و جذاب به جنگ های قبیله ای با هم پرداخته و از قلعه خود دفاع می کنند. ⚔ شرکت بزرگ سوپرسل به عنوان سازنده بازی کلش اف کلنز در شهر هلسینکی (پایتخت کشور فنلاند) قرار دارد. این بازی برای اولین بار در ۲ آگوست سال ۲۰۱۲ برای سیستم عامل آی او اس (IOS) در فنلاند منتشر شد، سپس یک سال بعد در ۳۰ سپتامبر سال ۲۰۱۳ برای سیستم عامل اندروید نیز منتشر شد، این بازی ابتدا در کانادا و فنلاند موجود بوده، اما در ۷ اکتبر سال ۲۰۱۳ به صورت بین المللی در آپ استور ها منتشر شده است و اکنون این بازی به زبان های مختلف ترجمه شده است. ⚔ اکثر محتویات و قابلیت های بازی رایگان است، اما برای این که در این بازی خود را قوی تر کنید و به سطوح بالاتری برسانید باید پول بپردازید، تا ابزار آلات هجومی و دفاعی قوی تری خریداری کنید؛ یا اگر به الماس و منابع بیش تری در این بازی نیاز دارید، باید آن را بخرید. ⚔ زمانیکه دهکده‌تان بزرگ‌تر می‌شود، کارگرهایتان بیشتر، حملات متنوع‌تر، شرکت در وارها با مسئولیت بالاتر می رود و به جایی می‌رسید که می‌بینید لحظه‌ای نمی‌توانید از بازی غافل شوید، چرا که زحمات چندین ماه شما در نمایشگر گوشی‌تان خلاصه شده و دهکده دلبندتان ممکن است آماج حملات سخت دشمن قرار گرفته و یا از رقبا و دوستان‌تان عقب بیافتید! ⚔ طبق گفته ای که از سازنده یهودی این بازی نقل شده است، وی از شرکت «سوپر سل» پولی نخواسته فقط اعلام کرده گزینه ای به اسم “جم” رو در این بازی انحصاری و به نام خودش کنند، بنابراین کاربران این بازی برای اینکه به سوی حرفه ای شدن پیشروی کنند و پیشرفت سریع تری در بازی داشته باشند، باید از گزینه “جم” استفاده کنند، که با این کار این پول به حساب این یهودی واریز می شود. ⚔ آخرین آمار درآمدزایی بازی کلش آف کلنز، در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است. این بازی توانسته روزانه ۲ و ۴ دهم میلیارد دلار درآمدزدایی داشته باشد، که اگر به تومان حساب کنیم این بازی میلیاردها تومان به حساب صهونیست ها واریز کرده است. ادامه دارد... ┄┅═✼🍃🌹🍃✼═┅ ➖➖➖➖➖ 🔗 راه ارتباطی با ما  در ایتا، روبیکا و تلگرام👇👇 : 🆔 @nasrafars_ir 🌐نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان فارس
🖋🎞🖋🎞🖋🎞🖋🎞🖋🎞🖋🎞 ⁉️ بازی قسمت دوم 🔵 این که گیمر تا چه میزان در بازی پیشرفت کرده، به میزان ساخت و ساز او بستگی دارد و هر اندازه توان ساخت و ساز او بالاتر رود، پیشرفت و قدرت او بیشتر می شود. در این بازی کاربر برای بقا و پیشرفت خود باید دیگران را نابود کند و ببلعد و حذف کند. 🔵 بعد از مرحله ساخت و ساز، فرد وارد بحث مدیریت می شود. در این مرحله گیمر با مدیریت و امکانات خود باید کلبه و خانه را به روستا و روستا را به شهر تبدیل کند. این بخش از بازی مهم ترین آن است که ضمن مدیریت، فرد باید قدرت حفاظت از چیزهایی که ساخته است را نیز داشته باشد. 🔵 در طول بازی فرد ابزارهای مختلفی همچون طلا، اکسیرها، پادگان نظامی، ارتش و ... را قوی تر می کند و کسی که معتاد به این بازی شود، در ذهن او این گونه تداعی می شود که دیگر دنیا روی آرامش را نخواهد دید و دنیای ترسیم شده در ذهن او همیشه مشغول جنگ بوده و ضعیف در آن له می شود و وسیله برای رسیدن هر چه باشد، توجیه می شود.(هدف وسیله را توجیه می کند) 🔵 دو حس قدرت طلبی و انحصارطلبی که در وجود انسان است، در این بازی به عنوان دو عنصر کلیدی و مهم به کار گرفته می شود و فرد منفعت شخصی خود را به همه چیز ترجیح می دهد. 🔵 بازی کلش بر مدار خلاف اخلاق ساخته شده و فرد برای پیشرفت خود باید دیگران را نابود کرده و نیروهای نظامی خود را قوی کرده و شهر را توسعه دهد، که این امر با ابزارهای مختلفی انجام می شود. 🔵 قانون حاکم براین بازی قانون جنگل است. قوی تر، ضعیف تر را می خورد تا خودش رشد کند. در این بازی دنیای شما هیچگاه صلح را نخواهد دید و از روز اول با جنگ و کشتار و خونریزی است. یعنی قانون بخور تا خورده نشوی، در این بازی به خوبی نمایان است. فرد باید اول از نابود کردن و غارت سرزمین های کوچکتر شروع کنید تا به موفقیت برسد. 🔵 جغرافیای شمال اروپا در این بازی به کار رفته است. یکی از دلایل این مساله دور بودن اروپای شمالی از کانون های وحیانی است. ما متاسفانه مشاهده می کنیم همان تاثیراتی که در این سرزمین است، گیمر نیز می پذیرد. 🔵 این بازی با تربیت دینی و آموزشی ما در تضاد است و تبعات بسیاری مانند تبلیغ سرمایه‌داری را انجام می دهد، که متناسب با نظام فکری و فرهنگی جامعه ما نیست. 🔵 این بازی سبب بروز خشونت طلبی در افراد می شود. کاربر برای کسب غنایم، همه چیز دهکده دشمن را باید نابود کند. فرد اگر چه در ظاهر فکر می کند در این بازی خلاقیت دارد، اما در حقیقت در زمین دشمن و با استراتژی های او جلو می رود. ادامه دارد... ➖➖➖➖➖ 🔗 راه ارتباطی با ما  در ایتا، روبیکا و تلگرام👇👇 : 🆔 @nasrafars_ir 🌐نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان فارس