eitaa logo
مرکز آموزش فضای مجازی شیراز
575 دنبال‌کننده
454 عکس
118 ویدیو
9 فایل
ارتباط با ادمین @Nasra_syz
مشاهده در ایتا
دانلود
17.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠۱۰ فرمان دشمن برای تحقق اهداف جنگ ترکیبی شناختی در ایران 🔴فرماني كه رسانه‌هاي دشمن روي آن متمركز هستند و همه روزه از سوي آلبانی نشینان، ارتش رسانه‌اي انگلیس در داخل کشور و خارج، واشنگتن، پاريس و ۸۲۰۰ تل‌آويو و ... روي آن كار مي‌شود، دقت كنيم: 1- پيشرفت‌هاي ايران را مخفي كنيد. 2- به مشكلات و نارسايي‌ها و موضوعات یاس آور ضريب بدهيد. 3- پيشرفت‌ كشورهايي كه خصم ايران درجهان و منطقه هستند بزرگ كنيد. 4- اگر حکومت ايران رفت به سمت مبارزه با فساد، آن‌را به همه مسئولين نظام تسري دهيد و روي اين مسئله مدام تمركز كنيد، حتی اگر با فساد برخورد کرد آنرا وارونه جلوه دهید. 5- مردم را از بهتر شدن اوضاع نااميد كنيد. 6- هر اعتراض و شورشي به هر دليل رخ داد به دنبال كشته‌سازي باشيد. 7- از هر بهانه‌اي براي مسخره كردن آخوندها و نهادهای انقلابی استفاده كنيد. 8- دنبال ترويج و تبليغ آدم ناكارآمد و بي‌عرضه در انتخابات باشيد، تا ثابت شود نظام ناكارآمد است. 9- فساد مسئول منتخب مردم را به حساب نظام بگذاريد . نگذاريد مردم بفهمند اگر اشكالي هست بالاخره خودشان رأي دادند. 10- به چهره قهرمانان ، پاكان و پهلوانان عرصه سياست وخدمت به كشور را بد کنید نگذاريد آنها به عنوان اسوه به جامعه معرفي شوند. 🔴فضای مجازی ول و پلتفرم‌های آمریکایی بستر اجرای تمام دستورات بالا است، وضعیت ترکیه در حکمرانی رسانه ای سایبری بسیار مثال بروز و قابل توجهی است. 🔴اجازه ندهیم دشمنان داخلی و خارجی آینده نظام و ملت بزرگ ایران اسلامی 🇮🇷 را با تحقق اهداف بالا تحت الشعاع قرار دهند.ما باید دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی باشیم.
8.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکی از ویژگی های خطرناک فضای مجازی گمنامی، زیست مستعار و هویت چندگانه است. در ارتباطات مجازی مراقب باشید! معمولا افراد معتاد به اینترنت، براحتی با نقاب های متفاوت در این فضا با نیات معمولا شر حاضر می‌شوند و راحت دروغ می گویند. مخاطب فعال در فضای مجازی به غریبه ها اعتماد نمی کند! ....................... 🚩🔰به کانال  مرکز آموزش فضای مجازی ناحیه بقیه الله (عج) شیراز  در پیام رسان ها مختلف بپیوندید 👇 🆔https://takl.ink/Nasra_Syz/
🔵 دروازه بانی خبر هر رسانه ارتباط جمعی، اعم از روزنامه، رادیو، تلویزیون و … باید در بین حوزه گسترده‌ای از داده های خبری و اطلاعاتی که دنیای امروز درگیر آن است، دست به گزینش بزند. به این کار می‌گویند. دروازه‌بانی، فرآیند گسترده‌ای از کنترل اطلاعات، شامل تمام جنبه‌های رمزگذاری پیام، نه فقط انتخاب، بلکه ممانعت از نشر، انتقال، شکل دهی، ارائه و عرضه، تکرار، زمان بندی در طول مسیر انتقال از منبع به گیرنده است. 🔻به عبارتی دیگر، دروازه بانی شامل تمام جنبه‌های انتخاب، نگه داشتن و کنترل پیام است. ⭕دروازه‌بانی پیام‌ها در دو مرحله انجام می‌شود: ✅گزینش اخبار در مرحله اول انتخاب می‌کنیم کدام اخبار رد شده و منتشر شوند؛ در حقیقت در بین حجم زیاد پیام‌هایی که ارسال می‌شود دست بهگزینش و انتخاب می‌زنیم. ✅چینش اخبار در مرحله دوم چینش این اخبار در صفحه را معین می‌کنیم؛ بدین صورت که هر پیام در چه مکانی از صفحه آن رسانه قرار گیرد. ➖➖➖➖➖➖ 🚩🔰به کانال مرکز آموزش فضای مجازی شعبه بقیه الله (عج) شیراز در پیام رسان ها مختلف بپیوندید 👇 🆔https://takl.ink/Nasra_Syz/
🔴 اصطلاحات 🐬 واژه boss در اصل به معنای رئیس است. شكست رئیس نیازمند تمرکز دقت بالاتر و زمان بیشتری است. غلبه بر رئیس دشمنان به معنای عبور به مرحله جدید قسمت دیگری از بازی یا حتی پایان بازی است. 🐬 این واژه دارای بار معنایی منفی و به معنای هر فرد تازه کار و بی تجربه است. عموما توسط بازیکنان با تجربه تر برای سرزنش تازه واردها یا حتی به عنوان ناسزا استفاده می شود. 🐬 به معنی لگد زدن است. در بازی های آنلاین اگر بازیکنان یک تیم بخواهند یکی از اعضای گروه خود را اخراج کنند، می توانند بازدن یک دکمه برای اخراج هم تیمی خود رأی بدهند. در صورت موافقت اکثریت بازیکنان آن شخص دیگر نمی تواند به بازی برگردد. 🐬 به معنای شلیک و تیر اندازی کردن است. یک زیر - سبک مهم و بسیار رایج از بازی های هیجانی یا اکشن هستند. بازیکن برای پیشرفت و عبور از چالش ها باید نوعی از تیراندازی یا شلیک کردن را یاد گرفته و به کار ببرد. ادامه دارد... ➖➖➖➖➖➖ 🚩🔰به کانال مرکز آموزش فضای مجازی شعبه بقیه الله (عج) شیراز در پیام رسان ها مختلف بپیوندید 👇 🆔https://takl.ink/Nasra_Syz/
🔴 اصطلاحات 🐬 این سر واژه یعنی محتوای قابل دانلود. محتواهایی که پس از انتشار نسخه اصلی بازی منتشر میشوند؛ مثلا مراحل اضافی، اسلحه های جدید، پوسته ها 🐬 این لغت کوتاه شده واژه روبات است و در بازی‌های ویدیویی، بات یعنی شخصیت‌هایی که از قبل برای انجام برخی کارها در محیط بازی برنامه ریزی شده اند. 🐬 نقشه در بازی ها همان محیط مجازی و زمینی که بازیکن در آنجا بازی را تجربه می کند و اطلاعات بسیاری در مورد بازی به بازیکن می‌دهند. مانند مسیرها، موانع ساختمان ها، اطلاعات جغرافیایی 🐬 مخفف واژه experience و به معنای تجربه است. هر چقدر میزان این تجربه بیشتر باشد، شخصیت بازیکن در بازی ارتقاء یافته و مهارت بیشتری می یابد. ➖➖➖➖➖➖ 🚩🔰به کانال مرکز آموزش فضای مجازی شعبه بقیه الله (عج) شیراز در پیام رسان ها مختلف بپیوندید 👇 🆔https://takl.ink/Nasra_Syz/
❌بازی‌های رایانه‌ای زمینه ساز 👈 که در آن نشانه‌های خشونت و خونریزی شخصیت‌های رایانه‌ای دیده می‌شود، باعث و کودکان می‌شود. 🧑‍💻 این بازی‌ها با ترفندهای گوناگون چنان تأثیری بر ذهن و اعصاب فرد می‌گذارند که در واقع خود او نیز جزئی از این مجموعه‌ی ماشینی می‌شود. ⭕با توجه به بازی کردن افراطی برای کودکان و نوجوانان به والدین توصیه می‌شود سعی نمایند فرزندان خود را تا حد امکان از بازی‌های رایانه‌ای جدا نموده و وادار به بازی ها و فعالیت‌های جسمی و حرکتی نمایند. ➖➖➖➖➖➖ 🚩🔰به کانال مرکز آموزش فضای مجازی شعبه بقیه الله (عج) شیراز در پیام رسان ها مختلف بپیوندید 👇 🆔https://takl.ink/Nasra_Syz/
⬅ رسانه‌ها، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با کردن داستان خبر، از هر موقعیتی در جهت جلب توجه مخاطبین، سودجویی و گاهاً ایجاد رعب و وحشت استفاده میکنند. شکل و محتوای هر خبری، بر سلامت روانی ما تاثیرگذار است. تاثیرات مستقیم بر روحیه ما و در نتیجه، تفکر و رفتار ما تغییر می کند. 💠عنوانی که از آن به یا Learned Helplessness یاد می شود! 🔰همراه با حالاتی چون: 📌افزایش هیجانات کاذب 📌قضاوت های سطحی و ناصحیح ️📌دوری از دنیای واقعی و انزواطلبی 📌فاجعه سازی و بزرگنمایی از وقایع 📌خلاصه‌خوانی و بی‌توجهی به مطالب عمیق و در نهایت «کم عمق شدن اندیشه‌ها» ️📌تاثیر پذیری افراطی از اطلاعات ارسالی از منبع خبر 📌افزایش امکان ابتلا به برخی از مشکلات روانپزشکی چون: ترس،اضطراب،افسردگی و پرخاشگری 📌بدن همیشه خود را در وضعیت استرس مزمن احساس میکند که در نهایت موجب تضعیف سیستم ایمنی بدن میشود. 🔰 چه باید کرد؟ 🚨انتخاب آگاهانه خبر و پرهیز از دانلود هر بسته صوتی یا تصویری 🚨مدیریت زمان حضور در فضای مجازی 🚨توجه به فعالیت های هدفمند در دنیای واقعی(بویژه: فعالیتهای ورزشی، هنری و اجتماعی) ➖➖➖➖➖➖ 🚩🔰به کانال مرکز آموزش فضای مجازی شعبه بقیه الله (عج) شیراز در پیام رسان ها مختلف بپیوندید 👇 🆔https://takl.ink/Nasra_Syz/
🔴افراد برای اینکه مورد تایید قرار بگیرند، زندگی و تلاش میکنند. ➖➖➖➖➖➖ 🚩🔰به کانال مرکز آموزش فضای مجازی شعبه بقیه الله (عج) شیراز در پیام رسان ها مختلف بپیوندید 👇 🆔https://takl.ink/Nasra_Syz/
💠فعل و از نیازهای مخاطبان عام سینما است؛ در مبحث «دانستن»، مخاطبان باید مشخصات فیلم‌های سینمایی را ‌بدانند و در حوزه «توانستن» نیز مخاطب باید فیلمی که دیده است را توصیف و تفسیر کند و از این دو به تفکری انتقادی برسد که یکی از عالی‌ترین سطوح علم سواد رسانه‌ای است. 💠زمانی که مخاطب، یک فیلم سینمایی را تماشا می‌کند، درگیر می‌شود و بی‌آنکه اختیاری بر عواطف خود داشته باشد، حالاتی همچون خندیدن و گریستن و ... را تجربه می‌کند. داشتن سواد رسانه ای باعث می‌شود که مخاطب چگونگی ایجاد این حالات توسط فیلمساز را بشناسد و در نتیجه بتواند عواطف و احساسات خود را در مواجهه با یک فیلم کنترل کند. بنابراین مخاطب آشنا با سواد رسانه‌ای فیلم‌هایی را که می‌بیند می‌کند. ➖➖➖➖➖➖ 🚩🔰به کانال مرکز آموزش فضای مجازی شعبه بقیه الله (عج) شیراز در پیام رسان ها مختلف بپیوندید 👇 🆔https://takl.ink/Nasra_Syz/
مرکز آموزش فضای مجازی شیراز
💠فعل #دانستن و #توانستن از نیازهای مخاطبان عام سینما است؛ در مبحث «دانستن»، مخاطبان باید مشخصات فیل
🔴چارچوب های سواد رسانه ای و سینما 💠 دنیای بزرگ اطلاعاتی که ما در آن قرار داریم فقط به روزنامه، خبرگزاری و تلویزیون منتهی نمی‌شود بلکه هر چیزی که به ارتباط منجر می‌شود دارای بار رسانه‌ای است و رسانه محسوب می‌شود. با این تعریف‌، هم می‌تواند یک رسانه باشد. 💠 مخاطبی که سواد رسانه ای دارد ضمن بردن از تماشای یک فیلم سینمایی، آن لذت را می‌کند که یکی از نشانه‌های این توانایی، داشتن است. 💠سینما، مخاطب خود را می‌کند که این اتفاق خودخواسته است، درحالی‌که مخاطب فعال باید زمانی که فیلم را می‌بیند مقصود آن را کند و اجازه ندهد آن فیلم، ذهن و تفکر او را دچار دگرگونی سازد. چنین مخاطبی فیلم را تحلیل می‌کند و اجازه نمی‌دهد شخصیت‌ها و داستان فیلم، ذهن فعال او را در مواجهه با موضوعات مختلف رسانه‌ای اسیر کند. ➖➖➖➖➖➖ 🚩🔰به کانال مرکز آموزش فضای مجازی شعبه بقیه الله (عج) شیراز در پیام رسان ها مختلف بپیوندید 👇 🆔https://takl.ink/Nasra_Syz/
⚠ پیامدهای بازی 📝آبان ۱۴۰۲ بود که رباتی در بستر پیام رسان با نام پدیدار شد. این ربات به کاربران اجازه می‌داد تا با کلیک کردن بر روی یک سکه، جمع آوری نمایند. در فروردین 1403؛ تلگرام، راه را برای معرفی یک ربات جدیدتری با نام «همستر کامبت» هموار ساخت. 💢📣نکات بسیار مهمی در حاشیه بازی همستر کامبت👇 📡 این ربات: 🔺 کسب سود برای شرکت تامین کننده و پشتیبانی دهنده زیرساخت ربات یعنی تلگرام 🔺 کسب درآمد از طریق تبلیغات 🔺 با جذب مخاطب بیشتر، جبران کاهش مخاطب خود در برخی کشورها به خاطر فیلترینگ 🔺 احیانا کسب درآمد با فروش اطلاعات کاربران و استفاده ابزاری در حوزه امنیتی و سایبری 📡💰واقعی یا دروغ بودن اختصاص دادن هنگفتی به همه کاربران: 🔺 اگر هم سودی باشد صرفا سرشبکه های اصلی را تامین خواهد کرد و عموم کاربران را شامل نمی‌شود. 📡💡: 🔺 علاوه بر کسب درآمد و جذب مخاطب برای تلگرام، راز دیگر همستر کامبت در راه‌اندازی یک (ارز دیجیتال جدید) است که برای افزودن به ارزش آن، باید تلاش ویژه‌ای در جهت عمومیت یافتن آن صورت بگیرد. ➖➖➖➖➖➖ 🚩🔰به کانال مرکز آموزش فضای مجازی شعبه بقیه الله (عج) شیراز در پیام رسان ها مختلف بپیوندید 👇 🆔https://takl.ink/Nasra_Syz/