eitaa logo
مکتب شهدا_ناصرکاوه
781 دنبال‌کننده
19.5هزار عکس
13.6هزار ویدیو
472 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🌷۳۴۷۸ نفر تعداد شهدا که ۹۳۶ زن و ۱۰۳۰ نفر کودک و ۱۴ نفر خبرنگار و ۳۷ امدادگر شهید در میان آنهاست که ۱۰۰۰ نفر از شهدا هنوز زیر آوار هستند...‌۱۲۰۶۵ نفر تعداد مجروحین و ۱۲۸۴۵ خانه ویران شده که ۷۴ مدارس و ۶۱ مراکز رسانه ای ‌و ۲۴ مسجد، در میان آنهاست و بیش از یک میلیون نفر آواره تاکنون گزارش شده است😰 و ازبین رفتن ذخایر راهبردی دارو، غذا، سوخت و آب و... ⚠️آیا به حکومتهای به اصطلاح اسلامی اعتماد کنیم⁉️ 📵امارت متحده عربی ضمن کمک به فلسطین، همزمان به اسرائیل هم کمک میکند 📵قطری ها اعلام تحریم نفتی می کنند ولی موشکهای آمریکایی از پایگاه های آمریکایی مستقر در قطر و...ارسال می شود 📵اردوغان عثمانی نیز با محکومیت رسانه ای ، چندین تن مواد غذایی به بنی صهیون هدیه می دهد 📵اردن مانع کمک و حمل تسلیحات به کرانه باختری است 📵مصر نیز همچنان با محکومیت و بستن گذرگاه رفح در حال بازی با احساسات ملل اسلامی است 🇮🇷هر برنامه ای که باشد روی این حکومتهای خائن حسابی باز نکنیم. ☀️قابل ذکر است که ۵۰ کشور اسلامی با جمعیت دو میلیاردی و وسعت بیش از ۲۶ میلیون متر مربع با ذخایر نفت، گاز و منابع معدنی متعدد و در اختیار داشتن تنگه های مهم جهان و.... با داشتن سران فاسد و مزدور آمریکا حریف اسرائیل نمی شود، که مثل روز روشن است که خیانت سران کشورهای اسلامی (به جز کشورهای جبهه مقاومت) باعث اصلی شکست مسلمانان است. ارادتمند:
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺تهدید اسرائیل به حمله اتمی توسط نماینده مجلس پاکستان 🔹سروات فاطمه نماینده مجلس پاکستان: تسلیحات هسته‌ای پاکستان نمایشی نیست، من از دولت می‌خواهم از موشک‌های هسته‌ای ما به عنوان بازدارنده استفاده کند و به اسرائیلی‌ها هشدار دهد که اگر بمباران نوار غزه را متوقف نکنند، از روی زمین محو خواهند شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به یاد علی اکبرها و علی اصغرهای غزه 👈توسل به حضرت علی اصغر حسین(ع) را فراموش نفرمائید ، به خدا نجات پیدا می کنیم، خدا به مضطر کربلا ، حضرت رباب ، اسرائیل و هم‌پیمانانش را نابود بفرما ، الهی آمین به یاد امام و شهدا، خصوصا شهدای مظلوم 🏴 شک نکنید 🏴 وقتش که برسد 🏴 دقیقاً رأس همان ساعت و ثانیه 🏴 خدای کودکان بی‌گناه فلسطین -این موسی‌های کوچک خفته در تابوت- 🏴 در نیل خون شهیدان 🏴 غرق‌تان خواهد کرد 🏴 که «اِنَّ مَعیَ رَبّی...» 🏴         ‌‌‍‌‎‌┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═‌‌‍‌‎‌‌‌‍‌‎‌┄ 🌹حاجی حق شناس، خدا بیامرز میگفت :تا حالا دیدین وقتی انگشتتونو میذارین کف دست نوزاد چه جوری محکم انگشتتونو می گیره؟ الهی شش ماهه ی اباعبدالله (ع) همونجوری دستتونو بگیره.... مرحوم آیت الحق آیت الله حق شناس در عالم رؤیا امام حسین علیه السلام را دیده بود. امام حسین علیه السلام به ایشان۷ فرموده بودند : "حق شناس چرا به علی اصغر ما متوسل نمی شوی؟ مگه شما علی اصغر ندارید؟ آقای حق شناس هم در خواب عرض کرده بود که آقا صبر کنید روضه خوان صدا کنم. امام (ع) فرمودند نمی خواد به روضه خوان بگی، خودت روضه علی اصغر را بخوان." یکی از ویژگیهای آیت الله حق شناس که بسیاری از شاگردان و علاقه مندان او از آن آگاه بودند، مراتب ارادت وی به حضرت علی اصغر(ع) و استمداد از روضه ایشان است. ایشان برای برآورده حاجات توسل به این شیرخوار بزرگوار روضه ایشان را توصیه می فرمودند. لازم نیست که خیلی مفصل روضه خوانی شود. همین که با توجه به این باب الحوائج ششماهه بگویید: السلام علیک یا علی الاصغر السلام علیک و رحمة الله و برکاته🌹 👈التماس دعا، ناصرکاوه
♦️پوستر تأمل برانگیز سایت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خاک برسر مدعیان ملی گرایی که از اسراییل، دشمن تمامیت ارضی ایران حمایت میکنند...!
▪️زنی که سوختن را به برهنه شدن ترجیح داد! 🔺خالده ترکی عمران؛ زن معلمی از اهالی بصره عراق بود. در تاریخ ۳ اپریل ۲۰۱۶ در حالیکه با ماشین شخصی خود روانه محل کارش بود، ماشین نزدیک به وی بر اثر کمین، دچار انفجار و حریق می‌گردد و ماشین وی نیز آتش می‌گیرد. 🔺خانم خالده درحالیکه لباسش آتش گرفته بود از ماشینش پیاده می‌شود اما بعد از اینکه متوجه می‌شود که لباس تنش در حال سوختن است و جسمش عریان خواهد گشت، راضی نمی‌شود تا جسمش در مقابل مردم عریان گردد، دوباره به طرف ماشینش برمی‌گردد و در را باز نموده داخل ماشین می‌نشیند. 🔺یکی از افراد پلیس درحالیکه گریه می‌کرد باصدای بلند فریاد می‌زند که من مانند برادرت هستم، از ماشین پیاده شو تو را با لباس خودم می‌پوشانم؛ اما وی از پایین شدن امتناع می‌ورزد و ترجیح می‌دهد بسوزد تا مبادا کسی جسمش را ببیند. 🔺عراقی‌ها به وی لقب شهیدِ شرف و ناموس داده‌اند و در میدان هوایی بصره اطراف ماشین او حفاظی کشیدند و از آن تندیس ساختند تا یادش جاویدان بماند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 هر گاه آتش دشمن دیوانه‌وار شد... 📽 استاد مهدی طائب 🔹️ تحلیل از بمباران وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی همیشه صحبت هاش آرام بخش دلها بوده ،خدا حفظش کنه .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حق نداری بخندی 😂😂😂😂😂😂😂😂 ┏━━ °•🍃🌸🍃🌸🍃•°━━┓ 🌺 🌺 ┗━━ °•🍃🌸🍃🌸🍃•°━━┛
توییت‌هایی فعال رسانه‌ای آمریکایی را درباره اسرائیل ببینید ... ترجمه توییت مشکی‌رنگ 👇👇 آن‌ها در مورد عراق به شما دروغ گفتند. آن‌ها در مورد کووید به شما دروغ گفتند. آن‌ها در مورد روسیه گیت به شما دروغ گفتند. آن‌ها در مورد جنگ اوکراین به شما دروغ گفتند. آن‌ها در مورد نوزادان سر بریده به شما دروغ گفتند. اما شما فکر می‌کنید آن‌ها به شما حقیقت را می‌گویند که چه کسی بیمارستانی در غزه را بمباران کرد؟!
خامنه‌ایسم از زبان آمریکایی‌ها؛ چگونه ایران با رهبری امام خامنه‌ای پیشرفت کرد؟ ♨️ فکر می‌کنید این جملات از کیست؟ «امروز، حال و هوای جمهوری اسلامی در مقایسه با همین یک سال پیش، پیروزمندانه است. جمهوری خامنه‌ای از تحریم‌ها و داخلی جان سالم به در برده است.» 💢 این جملات بخش پایانی مقاله‌ای است که شهریور امسال ۱۴۰۲ توسط دو نفر از نویسندگان آمریکایی نوشته شده که نه ماه پیش مقاله دیگری را منتشر کرده بودند؛ آذر ماه ۱۴۰۱ بود که ری‌تکیه از شورای روابط خارجی آمریکا و رائول گرچ از بنیاد دفاع از دموکراسی در وال استریت ژورنال نوشتند: «این که نه دختران نوجوان و نه شخصیت‌های بنیادین حکومت دینی عظمت خامنه‌ای را نمی‌بینند، این نشان می‌دهد زمان خامنه‌ای رو به پایان است.» و توضیح داده بودند که هدف آمریکا از حمایت اغتشاشات ۱۴۰۱ تخریب هیبت خامنه‌ای است! 💢 نه ماه بیشتر طول نکشید که در شهریور امسال مقاله‌ای دیگر نوشتند این بار در نشریه فارین‌افرز و اذعان نمودند که خاورمیانه تحت سلطه ایران درآمده و این به دلیل رهبری امام خامنه‌ای بوده است؛ علی‌رغم همه تلاشی که آمریکا علیه این روند در طول نیم قرن گذشته کرده است! 🇮🇷 مگر می‌شود پنجه بر آفتاب کشید؟ پنجه بر خورشید کی اثر دارد؟ بی‌سر و صدا از ادعای قبلی خودشان مبنی بر پایان خامنه‌ای عدول کرده و برکشیدن ایران در منطقه به رهبری ایشان را تبیین کرده‌اند.
🔴 خاخام ارشد سعودی لباس رزم پوشید! 🔹‌ همزمان با رویدادهای فلسطین اشغالی، یعقوب هرتسوگ، خاخام یهودی مقیم عربستان، تصاویری از خود در لباس نظامی ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کرده و [تلویحاً] گفته آماده جنگ و مقابله با عملیات توفان‌الاقصی است. 🔹‌ هرتسوگ که خود را خاخام ارشد سعودی می‌نامد، در یکی از این تصاویر، در کنار برخی افسران و نیروهای اشغالگر دیده می‌شود؛ به‌نظر می‌رسد این تصاویر مربوط به دوران خدمت وی در ارتش رژیم صهیونیستی است. 🔹‌ انتشار این تصاویر خاخام افراطی صهیونیست، موجی از خشم فعالان و کاربران را به‌دنبال داشته، که گفته‌اند با این اقدام، دولت سعودی نباید حتی یک دقیقه به وی اجازه ماندن در کشور بدهد؛ چرا که -به گفته آنها- سرزمین حرمین شریفین، پایگاه مبارزه با فلسطینیان نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در تیک‌تاک چالشی به راه افتاده که با آهنگ "سلام یا مهدی" تولید محتوا می‌کنند آن هم در حمایت از فلسطین @AkhbareFori
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ حمایت از مردم مظلوم فلسطین به سبک تیک تاک👌 🔺در تیک‌تاک مردم از خودشون فیلم میگرن و اعلام طرفداری از مردم فلسطین میکنند. 🔺از کشورهای مختلف، از آمریکای لاتین تا روسیه و چین 🔺 جالبیش اینجاست که آهنگ « سلام یا مهدی عج » خیلی خوب داره همه‌گیر میشه.