.
سلام
داشت آفتاب از دستم می رفت ها
ولی گرفتمش 😌🤗
این عکسُ میگم😁👇
☀️
🌧
آیه باران بخوانیم🤲
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي يُنَزِّلُ الْغَيْثَ مِنْ بَعْدِ مَا قَنَطُوا وَيَنْشُرُ رَحْمَتَهُ وَهُوَ الْوَلِيُّ الْحَمِيدُ ﴿۲۸ شوری﴾
و اوست که باران را پس از اینکه [مردم از آمدنش] نومید شدند، نازل می کند و رحمتش را می گستراند، و او سرپرست و یار [واقعی] و ستوده است.
https://eitaa.com/nazeney
#نستعلیق_تحریری
#باران
🌧
🖤
من چرا این روز ها ،
از کوچه و در و میخ، بیــــــــــــزارم؛
بیزار!
https://eitaa.com/nazeney
#مادر
#نستعلیق_تحریری
#عکس
🖤
.
سلااااااااااااااااااااام
میگما مگه وسطای پاییز نیستیم🤔
یه چیزی کم نداریم؟
خدایا پاییزه... بارون لطفا🥹🙏
.
.
وسط بهم ریزی آشپز خونه، یک دفه ای یادم اومد بیام اینو بگم و برم بچسبم به کارام😅😊
هنرجوهای دوره ، تمام حروف الفبا رو یاد گرفتن🥳👏
این جلسه باید این مشقُ برام بفرستن ببین🤩👇
.
نازِ نی || آموزش خوشنویسی🖤
. وسط بهم ریزی آشپز خونه، یک دفه ای یادم اومد بیام اینو بگم و برم بچسبم به کارام😅😊 هنرجوهای دوره ،
.
سلااااااااام 😍
دیروز بازم یادم رفته بود لوله تخلیه لباسشویی رو بذارم سر ِ چاه آشپزخونه،🤦♀
کل آشپزخونم با آب ِ لباسشویی غرق شد😨
باز خدا رو شکر من لباس نجس، تو لباسشوییم نمیندازم و گر نه واویلا بود
دیروز فقط فرش آشپزخونه شستم...
وسایل ُ جابجا کردم و هلاک شدم😮💨
.
نازِ نی || آموزش خوشنویسی🖤
. سلااااااااام 😍 دیروز بازم یادم رفته بود لوله تخلیه لباسشویی رو بذارم سر ِ چاه آشپزخونه،🤦♀ کل
.
پیشنهاد همسرجان😊
خط ُ داشته باش😎😁
.