eitaa logo
ندای تهذیب
8هزار دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
1.8هزار ویدیو
952 فایل
کانال رسمی معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه اداره قرآن و حدیث @msn200 دبیرخانه امور معرفتی @iman135110 اداره مشاوره @ENamazizade پیشنهادات و انتقادات @kovsar140 سایت‌‌ها: tahzib.ismc.ir hojre-nama.ir nedaye-tahzib.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مثل خمینی (ره)
8.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 اردوی معرفتی_تشکیلاتی "مثل خمینی" مسیری برای کشف هویت و سبک زندگی طلبه عصر انقلاب 🔖 ویژه طلاب برادر 🗓زمان: ۱۵ الی ۲۰ مرداد ماه 📌مکان: قم المقدسه، مدرسه علمیه‌ سجادیه‌ی دستجرد ⏳مهلت ثبت نام: ۲۰ الی ۳۱ تیرماه توجه! « ظرفیت دوره محدود است» 🖥 جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید. یا از طریق سایت: خانه‌طلاب: khanetolab.ir نجاح: login.ismc.ir جهت کسب اطلاعات بیشتر با آیدی @mesle_komeini در ارتباط باشید ╭━━⊰ ❀ 🌕 ❀ ⊱━━╮ @ahd_ba_khomeini ╰━━⊰ ❀ 🌿 ❀ ⊱━━╯
📗 از کتاب "الگوی اهتمام جمعی در مدیریت تربیتی" 🔹شماره 64 🔹پیوست دوم: روشی برای نوآوری در محتوا(قسمت دوم) 1️⃣گام اول: جمع‌آوری داده‌ها 🏷یک حتی‌الامکان همۀ داده‌ها و اندیشه‌های موجود دربارۀ مسأله را باید جمع کند؛ ❗️نکاتی که در این گام باید مورد توجه قرار گیرد عبارت است از: 1. ارزیابی، سنجش، موضع‌گیری یا جهت‌گیری خاصی نسبت به اطلاعات موجود در این مرحله نباید انجام دهیم؛ 2. دغدغۀ تکراری بودن یا تداخل دیدگاه‌ها و داده‌ها را نداشته باشیم؛ مثلاً نگویم این حرف فارابی همان حرف افلاطون است پس رهایش کن؛ 3. کاملاً بی‌طرفانه گردآوری کنیم؛ صرفاً به گردآوری دربارۀ مسأله مورد نظر تکیه کنیم؛ نگوییم چون این سخن، از سوی فلان فقیه یا فلان فیلسوف یا فلان اندیشمند است و چون من به هر دلیلی دل خوشی از او ندارم، پس آن را یادداشت نکنم. 4. در کنار مطالعۀ دیدگاه‌های دیگران، محتویات ذهنی خودمان و چیزی را که دربارۀ آن مسأله به ذهن می‌آید را گوشه‌ای یادداشت کنیم. بعداً برمی‌گردیم و در آن تأمل می‌کنیم؛ در این مرحله تأملی در این مسائل که به ذهن می‌رسد نمی‌کنیم. تا پیش از گردآوری کامل داده‌ها به نقد نمی‌پردازیم. زیرا ممکن است دیگران قوی‌تر از این نقدها را داشته باشند. فقط یادداشت می‌کنیم. این گام را بدون وسواس، انجام می‌دهیم و در آن توقف نمی‌کنیم... . - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 🏷ادامه را از کانال مطالعه کتاب الگوی اهتمام جمعی بخوانید👇 https://eitaa.com/ulgoo_ehtemam/72 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 📱به بپیوندید: @nedaye_tahzib
⚠️هشدار امام خمینی (ره ) نسبت به وضعیت مساجد! مساجد باید مجتمع بشود از جوانها، اگر ما بفهمیم که این اجتماعات چه فوائدی دارد و اگر بفهمیم که اجتماعاتی که اسلام برای ما دستور داده و فراهم کرده است، چه مسائل سیاسی را حل می‌کند، چه گرفتاری ها را حل می کند، این طور بی حال نبودیم که مساجدمان مرکز بشود برای چند پیرزن و پیرمرد... 📄صحیفه امام، ج 13، ص 325 📱به بپیوندید: @nedaye_tahzib
🔳 روحانیت اسلام، همیشه امیدوار و پرتحرک و جهادی، در وسط میدان بوده است. 🖇دیدار با مبلغان و طلاب حوزه های علمیه 1402/04/21 📱به بپیوندید: @nedaye_tahzib
33.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 معرفی مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه‌های علمیه با مراکز ذیل: ۱-مدرسه سفیران هدایت قم ۲-مرکز آموزش های تخصصی تبلیغ ۳-مرکز تربیت معلم مبلغ ۴-مرکز هنر و رسانه ۵-مرکز پژوهش های تبلیغی ۶-مرکز تبلیغ مجازی 📍مجتمع‌ آموزشی‌پژوهشی‌ تبلیغ حوزه‌های علمیه @Mtabligh 📱به بپیوندید: @nedaye_tahzib
📗 از کتاب "الگوی اهتمام جمعی در مدیریت تربیتی" 🔹📗 از کتاب "الگوی اهتمام جمعی در مدیریت تربیتی" 📍شماره 65 🔹پیوست دوم: روشی برای نوآوری در محتوا(قسمت سوم) 3️⃣گام سوم: داوری عاطفی دربارۀ دیدگاه‌های موجود ✖️تا اینجا نه کرده‌ایم نه ؛ 👈🏻فقط و و کرده‌ایم. 🔍در گام سوم، به داوری عاطفی دربارۀ دیدگاه‌های موجود می‌پردازیم. 📝اینجا بی‌واهمه و بدون هیچ ترس و لرزی، هر گونه احساس و گرایش و اندیشه‌ای که دربارۀ مسألۀ مورد بحث و آرا و انظار دیگران به ذهنمان می‌آید را می‌کنیم و کد می‌زنیم؛ مثلاً به‌به؛ عجب نظریۀ خوبی یا عجب نظریۀ بی‌خودی؛ یا این نظریه ما را به ناکجا آباد می‌کشاند؛ یا این حرف ریشه در الحاد یا سکولاریسم دارد؛ هر انگ و احساسی که دوست داریم به نظریات و دیدگاه‌ها می‌زنیم. امیدواری یا ناامیدواری نسبت به حل مسأله یا فایده‌مندی تلاش برای پاسخ را یادداشت کنیم؛ هرچه می‌خواهد دل تنگت بگو. ❗️اینجا نباید دغدغۀ مستدل بودن احساسات یا اندیشه‌های خود را داشته باشیم. غالباً در این مرحله ممکن است احساس بی‌فایدگی از پرداختن به مسأله را داشته باشیم. اما به هرحال یکی از راه‌های رهایی از تأثیر مستقیم پیش‌فرض‌ها و پیش‌داوری‌ها در مسأله، میدان‌دهی به همین احساسات و عواطف است. در این مرحله به تعبیر برخی از نویسندگان نیاز به ایجاد «آشفتگی عمدی» داریم؛ اینجا خود را از بار عاطفی نسبت به این مسأله تخلیه می‌کنیم... . 📱به کانال مطالعه کتاب الگوی اهتمام جمعی بپیوندید: https://eitaa.com/ulgoo_ehtemam - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 🏷ادامه را از کانال مطالعه کتاب الگوی اهتمام جمعی بخوانید👇 https://eitaa.com/ulgoo_ehtemam/73 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 📱به بپیوندید: @nedaye_tahzib
◼️جلسات سوگواری بر سید و سالار شهیدان و یاران با وفایشان(علیهم السلام)◼️ در دفتر مقام معظم رهبری- قم برگزار می‌گردد ⏰ زمان: از چهارشنبه ۲۸ تیر بمدت ۱۲ روز، راس ساعت ۱۰:۳۰ (روزهای تاسوعا، عاشورا و دوازدهم، جلسات ساعت ۹:۳۰ آغاز خواهند شد) 📍 مکان: قم، خیابان شهدا (صفاییه)، حسینیه امام خمینی (رحمة الله عليه) 🆔 @KHAMENEI_QOM
🖇مؤمنین باید نسبت به همدیگر احساس مسئولیت داشته باشند/ مردمی‌سازی بسیاری از امور خروجی بهتری دارد. 🔸معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه تصریح کرد: در عصر حاضر برای کاهش مشکلات و دغدغه‌ها باید به اصل خویش بازگردیم و نسبت به یکدیگر احساس مسئولیت کرده و عقلانیت را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم. ادامه در 👇: 🔗 https://tahzib.ismc.ir/?p=2738 📱به بپیوندید: @nedaye_tahzib
💢 آغاز ثبت نام دوره مجازی طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری ویژه طلاب برادر 🔹 دوره غیر حضوری طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری ویژه طلاب برادر حوزه‌های علمیه سراسر کشور برگزار می‌شود. 🔹 شروع این دوره از ۱ مهرماه ۱۴۰۲ خواهد بود و علاقمندان می‌توانند از تاریخ ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۲ از طریق سامانه karbordi.ismc.ir برای ثبت نام اقدام کنند. 📱به بپیوندید: @nedaye_tahzib
📚مکتب انقلاب اسلامی؛ کتب ده گانه ✍️نویسنده: بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی مجموعه ۱۰ جلدی با هدف تبیین و عملیاتی کردن اندیشه‌های راهبردی مقام معظم رهبری 👇 این ده جلد کتاب به شرح زیر است👇 📗دفتر اول؛ فرآیند تحقق اهداف اسلامی 📗دفتر دوم؛ تحول معنوی 📗دفتر سوم؛ تحول معرفتی 📗دفتر چهارم؛ انقلاب اسلامی 📗دفتر پنجم؛ نظام اسلامی 📗دفتر ششم؛ دولت اسلامی 📗دفتر هفتم؛ جامعه اسلامی 📗دفتر هشتم؛ تمدن اسلامی 📗دفتر نهم؛ فصول هدایتگری 📗دفتر دهم؛ نهضت انتظار 📌منبع 📱به بپیوندید: @nedaye_tahzib
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا