𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
اگه یه ساین وجود داشته باشه که بهم این حس رو بده که انگار دارم سعی میکنم با یه ربات ارتباط عاطفی بگی
خیلی خب، من به این نتیجه رسیدم که اونایی که کنسر هستن، خیلی مهربونن و بین تمام ماههای عنصرِ آب، از همه منطقیتر و باهوشترن. بیخود نیست که میگن این بهترین جایگاهِ احساساته ، به نظر من حتی از تورس هم سرتره.
از یه طرف، خیلی دوسشون دارم چون واقعاً مهربون و باادب هستن. جوری با آدم برخورد میکنن که حس میکنی خیلی صادقانهست ، کلاً شیمیمون با هم خوبه. اینا خیلی خوب آدمها و فضای دور و برشون رو درک میکنن و معمولاً خیلی پخته و متعادل با مسائل برخورد میکنن. خیلی هم طبیعی و واقعی از نقطهضعفهاشون میگن که باعث میشه آدم حس کنه چقدر عاقل و پختهان، واسه همین بقیه هم کلی باهاشون همدلی میکنن و بهشون احترام میذارن. یه توانایی عجیبی دارن که میتونن جوِ یه جمع رو جوری کنترل کنن که به آدم حسِ گرمی و آرامش بده.
اما از اون طرف، یه جورایی بهشون مشکوکم. چون همین تواناییشون باعث میشه بتونن خیلی نامحسوس آدم رو بازی بدن ، انقدر استادانه با احساساتِ بقیه بازی میکنن که اصلاً متوجه نمیشی چیشد. اونقدرا هم که نشون میدن از نظر عاطفی بینیاز نیستن ، همیشه تشنهی اینن که بقیه تاییدشون کنن. زیادی عادت کردن مرکز توجه باشن و فکر میکنن هر چی اونا بخوان یا حس کنن، باید اولویتِ اون جمع یا موقعیت باشه.
ولی خب. اینا هم مثل لیبراها جوریان که هر کاری هم بکنن، باز بقیه دوسشون دارن. خیلی راحت بقیه رو میکشن سمتِ خودشون، تا جایی که دیدم بقیه یه جورایی ازشون میترسن ، کسی دلش نمیخواد با یه کنسر دربیفته، چون یا زیادی مهربون به نظر میان یا زیادی دستنیافتنی و خاص. اون چیزهایی هم که میگن با مامانهاشون رابطهی عجیب و غریبی دارن کاملاً راسته. اصلاً این نیازِ عجیبشون به تایید گرفتن از بقیه هم از همینجا آب میخوره.
𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
البته ، خیلی خیلی مراقب خودتون باشید. این انرژیها ممکنه از لحاظ روانی آدم رو کلافه یا ناامید کنه.
مریخ هم توی آریس داره با مشتری توی کنسر زاویه نود درجه میسازه. ممکنه امروز یهو دست به ریسکهای بزرگی بزنی که اصلاً لزومی نداره. یه جوری عجله داری که انگار همین الان باید نتیجه بگیری. فقط لطفاً امروز یکم با خودت و شرایطت مهربونتر باش و صبر داشته باش.
کی داره بهت فکر میکنه؟ 💗✨
⭑ آریس: لئو
⭑ تورس: ویرگو
⭑ جمنای: لیبرا
⭑ کنسر: اسکورپیو
⭑ لئو: پایسیز
⭑ ویرگو: تورس
⭑ لیبرا: اسکورپیو
⭑ اسکورپیو: کپریکورن
⭑ سجتریس: لیبرا
⭑ کپریکورن: پایسیز
⭑ آکواریس: آریس
⭑ پایسیز: لئو
لاومسیج 💓 برای: جمنای ، ویرگو ، سجتریس ، پایسیز
چرخهها دارن تموم میشن و یهسری درها بسته میشن، در حالی که درهای جدیدی دارن به روی تو باز میشن. حتی اگه الان همهچیز مبهم و نامطمئن به نظر بیاد، این یه دورهی گذراست، پس با خودت مهربونتر باش و توی لحظه بمون. یادت باشه هیچ دردی همیشگی نیست و اوضاع داره به نفع تو جلو میره. پس ایمان داشته باش که همهچیز رو به راه میشه و اینقدر انرژیت رو صرف نگرانی و فکر و خیال نکن.
لاومسیج 💓 برای: آریس ،کنسر ، لیبرا ، کپریکورن
همین الانش هم چیزای زیادی توی زندگیت هست که داره به نفع تو کار میکنه، پس به جای اینکه همش حواست به چیزایی باشه که نداری، روی چیزایی تمرکز کن که هست و بهت داده شده. منتظر نباش همهچیز بیعیب و نقص بشه تا به خودت اجازه بدی از زندگیت لذت ببری.
صلح و آرامش رو به دعوا و جر و بحث الکی ترجیح بده، مخصوصاً با این شخصی که تو ذهنت هست. سعی کن با هم همتیم باشین نه روبهروی هم. حواست باشه چی میگی، چون حرفهات تأثیر داره و میتونه هم خوب بسازه، هم خراب کنه.
لاومسیج 💓 برای: لئو ،تورس ، آکواریس ، اسکورپیو
نذار استرس همهچیز رو دست بگیره. سعی کن با جریان اتفاقاتی که داره میافته همراه بشی. طبیعیه که وقتی منتظر جواب از یه نفر هستی، یهکم دو دل یا مضطرب بشی، ولی همهچیز سر وقت خودش رو میشه. به نظر میرسه نتیجهاش هم به نفع تو تموم میشه، پس اعتماد کن که اوضاع درست میشه و اینقدر خودت رو با نگرانی و فکر اضافه خسته نکن.