تورس ، یه چیزی بهت بگم ؟ تو هیچوقت کامل فراموش نمیشی. همیشه یه رد و اثری از تو وجود داره.
تورس ، این چیزی که الان درگیرشی فقط وقتت رو داره هدر میده . ولش کن بره فقط.
اسکورپیو ، میدونم که تو معمولاً به اینجور چیزها خیلی اهمیت نمیدی یا شاید هم خیلی نشون نمیدی ، پس الان چخبره ؟
اسکورپیو ، اون مستقیم بهت نمیگه ، ولی تو ذهنش تو رو به عنوانِ یه آدمِ قوی میشناسه.