♦️نظرها محترم نیستند؛ یا معتبرند یا غیرمعتبر و یا نهایتا درجاتی از اعتبار دارند
@nemati_com
هدایت شده از خبر فوری
زیرساختهای فرهنگیِ «جهش تولید»
سید ناصر نعمتی، کارشناس فرهنگ و ارتباطات در #دیدگاه_نخبگانی و یادداشت اختصاصی برای خبرفوری نوشت:
🔹زیرساختهای فرهنگی و اجتماعی برای جهش تولید موضوعی است که کمتر به آنها توجه میشود و بدون تاکید بر آن سایر فعالیت ها اثربخشی لازم را نخواهد داشت.
🔹اعتماد و اعتقاد به توانمندیهای داخلی، توجه به روحیه تعاون و نگاه رشدیافته به اقتصاد دانش بنیان ۳ محوری است که باید با رویکرد تحولی برای تحقق جهش تولید در سال جدید پیگیری کرد.
#یادداشت_۱۰۰کلمه_ای
@AkhbareFori
هدایت شده از آزاد خبر (واحد مشهد)
در گفتوگو با آنا تشریح شد؛
🔻۳ رویکرد تحولی در زیرساختهای فرهنگی برای تحقق جهش تولید
🔹سیدناصر نعمتی مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با موضوع شعار سال ۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردم) با بیان اینکه زیرساختهای فرهنگی و اجتماعی برای جهش تولید موضوعی است که کمتر به آنها توجه میشود و بدون تأکید بر آن سایر فعالیتها اثربخشی لازم را نخواهد داشت، اظهار کرد: اعتماد و اعتقاد به توانمندیهای داخلی، توجه به روحیه تعاون و نگاه عملیاتی به اقتصاد دانشبنیان سه محوری بوده که باید با رویکرد تحولی برای تحقق جهش تولید در سال جدید پیگیری شود.
بیشتر بخوانید 👇👇
https://ana.ir/fa/news/903011/
روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی
@azadkhabar
♦️اگر انتخاب نکنیم هم در واقع در حال انتخاب هستیم
🔹یکی از معانی انفعال یعنی تحت تاثیر قرار گرفته؛ اگر انتخاب فعالانه در موقعیتها نداشته باشیم معنی اش نگرفتن تصمیم نیست بلکه معنی اش این است که اجازه دادیم دیگران انتخاب کنند و ما تحت تاثیر انتخاب آنها باشیم.
@nemati_com
♦️عذر خود را به آشکارا با آنان درمیان بگذار👌
خودش دو واحد الگوی مواجهه با افکار عمومیه
#الگوی_مدیریت
@nemati_com
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ نمایش تکنیکال آقای مشاور املاک
🔹فیلم ترور ترامپ را در کنار دو صحنه از سریال آمریکایی خانه پوشالی ببینید
@nemati_com
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️گلایه وزیر ارشاد از سنگاندازیها در ماجرای بازگشت برخی هنرمندان
محمد مهدی اسماعیلی:
🔹یکی از همین هنرمندانی که میخواست فعالیت کند، ما کمکش کردیم کار کند.
🔹یک مجموعهای تمام فیلمها و عکسهای مستهجن قبل از انقلاب او را برای مجامع مختلف ارسال کرده بود که فلانی چنین فردی را دارد میآورد.گفتیم این برای ۴۰ سال پیش است و الان میگوید من اشتباه کردم.
🔹طرف، یک گناه صغیره یا کبیرهای کرده و ۱۰ دفعه میگوید اشتباه کردم. جریمه کنید، دو سال بگویید ممنوع الکارید. هر چیزی یک ما به ازایی دارد. می گویند حق ندارد به ایران بیاید و حق ندارد فعالیت داشته باشید.
🔹شما دیدید عباس قادری آمد و حاج آقا را دید. ۴۵ سال در کشور نشسته و نرفته است. آقای جواد یساری هم همینطور بود. آقای یساری سال ۱۴۰۱ نزد من آمد و بعد در شبکه نمایش خانگی اجرا کرد. مگر من گفتم پیش من آمده و من مجوز کار ایشان را دادم؟/ایسنا
@nemati_com
28.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️شعری که روز تاسوعا و عاشورا باید مرورش کرد...
@nemati_com
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹کدام امام؟
🔹کدام حسین؟
@nemati_com
47.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️روابط عمومی در سازمانهای هوشمند
🔹سازمانهای هوشمند اجازه نمیدهند روابط عمومی به یک واحد منزوی و پسینی تبدیل شود
🔹رویدادها، پروژهها و موضوعات از لحظه ای که شکل میگیرند نیاز به ترسیم هندسه ارتباطی دارند و این درک فقط در سازمانهای هوشمند وجود دارد
🔹زمانی یک سازمان در مواجهه با مردم موفق عمل میکند که روابط عمومی به کارکرد اصلی خود برگردد و به اصولی مانند تهیه #پیوست_رسانه_ای در فرایندها معتقد باشد
@nemati_com
هدایت شده از اخبار مشهد
🔸ماجرای پرغصه صنایع فرهنگی در مشهد
نعمتی، مدرس فرهنگ و ارتباطات و استاد دانشگاه:
🔹باید از نگاههای سادهانگارانه در تولید عروسکها، مجسمهها، المانها و... که بدون هیچ طرح فرهنگی ساخته میشوند، عبور و روی انتقال داستان و پیام تمرکز کرد. هنوز جای خالی محصولات فرهنگی خلاق درباره حرم مطهر رضوی، توس و تاریخ ادبیات در مشهد و همچنین هنرهای سنتی و مدرن به طور جد احساس میشود.
🔹اماکن و بناها در مشهد از حیث دینی، تاریخی و هنری بخشی از حافظه فرهنگی این شهر هستند که حتی تورهای یک هفته ای هم از پس روایت همه این داستانها و جذابیتها برنمیآیند. اینجا نقطه ای است که نیاز به سرمایهگذاری و به طور ویژه "بازآفرینی" دارد.
🔹بازآفرینی و تولید خلاق راه حل نجات الگوی مصرف فرهنگی است. / روزنامه قدس
@AkhbarMashhad
♦️مخاطب از کجا میاد؟
🔹در زبان انگلیسی Audience از ریشهی لاتین Audire به معنای شنیدن گرفته شده است (Audio و Audible و Auditor نیز همگی از همین ریشه هستند).
🔹بنابراین ظاهراً کار Audience این بوده که شنونده باشند و سخنران برای او سخنرانی کند.
🔹ما هم در زبان خود از واژهی مخاطب استفاده میکنیم که روبروی خطیب قرار دارد. به عبارتی خطیب، خطبه میخواند و مخاطب به خطبهها گوش میدهد.
🔹به هر حال، ظاهراً از نظر تاریخی، وظیفهی اولیهی مخاطبان، شنیدن بوده است. اما امروزه تعریف #مخاطب بسیار پیچیدهتر شده و #مخاطب_شناسی به یک تخصص تبدیل شده است./متمم
@nemati_com